Achizitie publica - Achizitia de "Utilaje deszapezire"
Detaliu pentru invitatia numarul 355704
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355704/14.11.2013
Denumire contract: Achizitia de "Utilaje deszapezire"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIANCod fiscal: R 1589932, Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Telefon: +40 212083450, Fax: +40 212083564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083528, fax: +40 212083564, persoana de contact: Magdalena DINU / Adrian COJOC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083528, fax: +40 212083564, persoana de contact: Magdalena DINU/Adrian Cojoc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de "Utilaje deszapezire"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 11 bucati Utilaje deszapezire conform caietului de sarcini pentru subunitatile RA ROMATSA respectiv Cluj, Craiova, Constanta si Iasi
II.1.6) CPV: 43313100-1 - Pluguri pentru zapada (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 2.970 lei si se constituie potrivit prevederilor art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda, la calculul echivalentei se va avea in vedere cursul de schimb comunicat de BNR valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare: a)prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara (Formularul A) sau de o societate de asigurarib)prin virament bancar in contul RA ROMATSA RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013- BCR, WTCc)prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata/fila cec sau a unei sume in numerar conform HG 925/2006 art.86 (5).Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de participare in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care operatorul economic a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM, oferta acestuia va fi respinsa, la deschidere conform art. 33, alin. 3, litera b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantum GBX a contractului: 5% din valoarea contractului de furnizare fara TVA.GBX este valabila pe toata durata de valabilitate a contractului, prevazuta la art. 3.4. si se restituie in termen de 14 zile de la finalizarea acestuia.Termenul de constituire a GBX: 5 zile de la data semnarii contractului.Conditii de constituire a GBX (conform art. 90 din HG 925/2006, HG 1045/2011 cu mod si compl ulterioare)astfel: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sub forma de scrisoare de garantie bancara (Formular B) emisa de o banca sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- Daca partile convin, GBX se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBX in documentatia de atribuire. Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, in categoria IMM, va fi admisa o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 - Completare Formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare Formular 2 (Aflarea ofertantului in una din situatiile prevazute in formular duce la respingerea lui);Certificat de participare cu oferta independenta- Completarer Formular 3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoane cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA sunt . Directorul General, Aleodor Marian FRANCU, Director Economic Silvia POPEANGA, Presedinte al Comisiei de evaluare Stefan NITA, Membrii comisiei: Victor RAUSSE, , Adriana FRANCU, Sorin POPESCU, Irina PINTILIE, Laura RUSESCU, Membru secretar Magdalena DINU- Completare Formular 4 (Aflarea ofertantului in una din situatiile prevazute in formular duce la respingerea lui) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicSe va prezenta original/copie legalizata/copie lizibilacertificatului emis de Oficiul National al Registrului Comertului semnata si parafata de catre operatorul economic purtand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte urmatoarele: ? ca obiectul de activitate al operatorului economic include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice;? informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in origina/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani care sa contina cel putin un contract, maxim doua contracte care sa prezinte livrari de produse similare in valoare cumulata de cel putin 297.000 lei.Pentru alta valuta se va folosi cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008 sau echivalent, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 10:16