Achizitie publica - Achizitia de utilaje pentru dotarea Serviciului Public de Dezapezire, Intretinere Drumuri si Spatii Verzi, cu asigurarea serviciilor de reparare si intretinere a utilajelor in perioada de garantie, in cadrul cererii de finantare nr C413322021221895410 inc
Detaliu pentru invitatia numarul 356439
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356439/11.12.2013
Denumire contract: Achizitia de utilaje pentru dotarea Serviciului Public de Dezapezire, Intretinere Drumuri si Spatii Verzi, cu asigurarea serviciilor de reparare si intretinere a utilajelor in perioada de garantie, in cadrul cererii de finantare nr C413322021221895410 incheiat cu APDRP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corod (Primaria Corod Galati)Cod fiscal: 4393166, Adresa: Corod, Corod, Telefon: 0236864006, Fax: 0236/864002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Corod, Comuna Corod, judetul Galati, Corod, Romania, cod postal: 807080, telefon: +40 236864006, fax: +40 236864002, persoana de contact: Carjeu Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de utilaje pentru dotarea Serviciului Public de Dezapezire, Intretinere Drumuri si Spatii Verzi, cu asigurarea serviciilor de reparare si intretinere a utilajelor in perioada de garantie, in cadrul cererii de finantare nr C413322021221895410 incheiat cu APDRP
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui buldoexacator cu accesorii, avand caracteristicile indicate in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 735 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi valabila cel putin 60 de zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor ? 4.230, 00 lei.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 din HG nr. 925/2006, actualizata, prin: a.Virament bancar/OP confirmat de catre banca, in contul COMUNEI COROD ? RO12TREZ3075006XXX000111, deschis la Trezoreria Tecuci, CIF 4393166.;b.Scrisoare de garantie bancara;Dovada constituirii garantiei de participare se face prin prezentarea documentului de garantare in original la Comuna Corod, jud. Galati.Garantia de participare va fi atasata si in S.E.A.P. la invitata de participare.Nerespectare cerintelor referitoare la garantia de participare conduce la respingerea ofertei.I.M.M.- urile care vor achita jumatate din cuantum garantiei de participare vor trebui sa faca dovada inscrierii in aceasta categorie de intreprinderi.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In conditiile prevazute de art.2781 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv suma de 2.115, 00 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face la cursul BNR publicat cu 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr. 12A (Declaratia privind eligibilitatea). Declaratia va fi prezentata si de asociat/tert sutinator.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa formularul nr. 12B.Declaratia va fi prezentata si de asociat/tert sutinator.Nota: Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 181, lit. a, c1 si d din OUG 34/2006.Cerinta obligatoriePrezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu inregistreaza datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, la bugetul general consolidat. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie ?conform cu originalul".Prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu inregistreaza datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie ?conform cu originalul".In cazul ofertantilor de alta nationalitatea decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr. 12H;Persoanele cu functie de decizie sunt: Carjeu Vasile Primar, Danila Octavian Viceprimar, Grecu Casandra Secretar, Cucoara Pavel Consilier juridic, Masgras Simona Livia Contabil Sef, Isac Doru Consilier Siuatii de Urgenta, Oanca Ionica Achizitii Publice. Declaratia va fi prezentata de asociat, de subcontractant si de tertul sustinator daca este cazul.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa formularul nr. 12C;Declaratia va fi prezentata si de asociat (daca este cazul).5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - se va completa Formularul nr. 18 . Certificatul va fi prezentat si de asociat/i daca este cazul. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei - in cazul persoanelor juridice romane.2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - in cazul persoanelor juridice straine.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor livrari de produse similare (conform solicitarilor din caietul de sarcini) efectuate in ultimii 3 ani - se va completa Formularul nr 14 si Anexa la formularul nr. 14.Nota: oferantii pot prezenta copii pt cel putin un contract, maxim 2 contracte/certificate/documente/procese verbale de receptie de la beneficiar din care sa reiasa ca pana la data limita de depunere a ofertelor au fost furnizate produse similare. Sistemul de management al calitatiiOfertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2013 14:12