Achizitie publica - Achizitia de utilaje si ustensile in cadrul proiectului "Reabilitarea parcului balnear "
Detaliu pentru invitatia numarul 318957
Orasul Amara
Cod de identificare fiscala: 4427889
Adresa: Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Amara
Telefon: 0243/266.102
Fax: 0243/266.102
Denumire invitatie: Achizitia de utilaje si ustensile in cadrul proiectului "Reabilitarea parcului balnear "
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de utilaje si ustensile in cadrul proiectului " REABILITAREA PARCULUI BALNEAR DIN STATIUNEA AMARA" ? Lot 1: Un mini tractor pentru intretinut gazonul prevazut cu accesorii atasabile: - sistem de cosit si aerare cu colectare (1 buc.); - remorca cisterna pentru udat (1 buc); - miniremorca transport ustensile (1 buc); - sistem perie pentru curatat aleile cu umectare (1 buc); - dispozitiv inlaturare zapada (1 buc.). ? Lot 2: Masini de tuns gazon (3 buc.); ? Lot 3: Ustensile specifice necesare intretinerii spatiilor verzi: - trimare (6 buc.); - fierastrau gard viu (6 buc.); - tocator frunze (6 buc); - harlete (6 buc.); - lopata (10 buc.); - grebla pamant (6 buc.); - grebla gazon (6 buc.); - plantatoare flori (10 buc.); - roaba (6 buc.); - cutit inlaturare buruieni (10 buc); - perie gazon (6 buc.); - foarfeci crengi (6 buc).
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.12.2011 12:06
Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2012 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Orasului Amara, strada Nicolae Balcescu, nr. 91, oras Amara, judetul Ialomita
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2012 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Amara, strada Nicolae Balcescu, nr. 91, oras Amara, judetul Ialomita
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Aparare
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 249, 380 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Dec priv elig Declneîn în 181 cert fis plata impoz si taxbug gen precum si plata taxe loc Cert de part la licit cu oferta indep Declneinc in art. 69^ Cert const emis de ORC Ofert clasat pe primul loc va tb sa prez pt conform doc in orig copie legaliz Doc edific care sa dov o for de înreg atest ori apart din pct de vedere prof, în confor cu prev leg din tara în care ofert este rezident Cifra afac medie pe ult 3 ani 08 09010 sa fie Lot 1 min 376000 lei Lot 2 min 18500 lei Lot 3 min 104000 lei bilant contab08 09 010 Pers jurid straine vor atasa docum relev emisede autorit care sa certif îndepcifra afaceri Lista princip livraride prod simil efect in ultimii 3 ani pe fiecare lot Exp sim Prez doc/cont/pr-vb de rec -livr de produse in copie conf cu orig Cert conf stand ISO 9001 sau echiv Decl partea din contr care sunt îndepl de asociati si specializ acestora
Cu o solicitare scrisa la sediul autoritatii contractante sau dupa SEAP. Cuantumul garantiei de participare: Lot 1:3.761, 00 leiLot 2:186, 30 leiLot 3:1.040, 30 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare ? lot 1/2/3
20
Descriere: Punctaj ?termen de livrare? = (termen livrareminim /termen livrareofertat ) x 100, in care termen livrareminim este termenul de livrare cel mai scazut.Punctajul final al fiecarui ofertant se stabileste prin insumarea celor doua punctaje individualeinmultite fiecare cuponderea acestora (ponderea pretului ofertei (80%), ponderea ?termen de livrare?(20%).Punctaj final ?ofertant ...? = 80% xPunctaj financiar + 20% x Punctaj ?termen de livrare?