Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de utilaje si ustensile pentru proiectul "REABILITAREA PARCULUI BALNEAR DIN STATIUNEA AMARA"


Detaliu pentru invitatia numarul 328155
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Amara
Numar invitatie: 328155/28.05.2012
Denumire contract: Achizitia de utilaje si ustensile pentru proiectul "REABILITAREA PARCULUI BALNEAR DIN STATIUNEA AMARA"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul AmaraCod fiscal: 4427889, Adresa: Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Amara, Telefon: 0243/266.102, Fax: 0243/266.102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria orasului Amara, str. Nicolae Balcescu, nr.91, jud Ialomita, Amara, Romania, cod postal: 927020, telefon: +40 243266102, fax: +40 243266102, persoana de contact: compartimentul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Amara, str. Nicolae Balcescu, nr.91, oras Amara, jud Ialomita, Romania, cod postal: 927020
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de utilaje si ustensile pentru proiectul "REABILITAREA PARCULUI BALNEAR DIN STATIUNEA AMARA"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de utilaje si ustensile pentru proiectul "REABILITAREA PARCULUI BALNEAR DIN STATIUNEA AMARA"-Un mini tractor pentru intretinut gazonul prevazut cu accesorii atasabile;
II.1.6) CPV: 16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 188, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoarea garantiei de participare este de 3.760 lei, Valabilitate garantie de participare 90 zile, de la data limita stabilita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 10 Contul autoritatii contractane, RO29TREZ3915006XXX000126 deschis laTrezoreria Slobozia; cod fiscal 4427889 (Consiliul Local Amara).Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantatsaub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpapersoanei garantate.Garantia de participare se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractante sau prin ordin de plata.Documentele ce dovedesc plata garantiei de participare nu se introduc in plicul/coletul exterior ci se prezinta separat la depunerea ofertei. Suma care se va retine din garantia de participare in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC potrivit art.278^1 din OUG nr. 34/2006este de 1880, 50 lei.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara saude o societate de asigurari in favoarea Autoritatii contractante in maxim 7 zile de la semnarea contractului.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituireaacesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului.ModelFormular 17.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In situatia in care ofertantul omite sa prezinte unul dintre documentele de calificare solicitate, oferta sa va fi descalificata, fara a fi posibila completarea ulterioara a respectivelor documente.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta 34/2006 modificata si completata, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul lui legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform art. 11 alin. (4) din HG. Nr. 925/2006.In acest caz, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, acesta fiind de minim 3 zile lucratoare, potrivit art. 11 alin. (5) din HG. Nr. 925/2006.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica/profesionala vor fi indeplinite prin cumulCerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitateaSe va completa Formularul nr. 2 - DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaSe va completa: Formularul nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Se vor prezenta certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si plata taxelor locale eliberate de autoritatile legale competente, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele fiscale vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,conform cu originalul? pentru persoanele juridice romaneCerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul nr. 5 - CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2011Cerinta nr. 4: Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Se va completa Formularul nr.4Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: D-nul Moraru Victor ? primarul orasului Amara, D-nul Sohodoleanu Gheorghe ? viceprimarul orasului Amara (presedintele comisiei de evaluare), D-na Sohodoleanu Iuliana - secretarul orasului Amara, D-na Mihai Larisa-sef contabil;D-na Manole Iuliana (membru comisie de evaluare);D-na Gresianu Liliana (membru comisie de evaluare);D-ul Calcea Aristide Nicolae ( membru comisiede evaluare);D-na Andrei Ramona siNegroiu Andreea-Marina(responsabili acizitii publice)Consilieri locali: Matache Anton;Panes Constantin;Dinu Gheorghe;Necula Mihai;Cobelea Ioan;Sandru Nicolae;Opris Stela;Onel Ion;Comsa Constantin;Maita Gh. Ion;Mihai Gheorghe;Chiru Ion;Cupen Alexandru;Stanciu Victor. Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelordin care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului care corespunde obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.Certificatul constatator se va prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, va trebui sa prezinte pentru conformitate inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Persoane juridice /fizice romaneCifra de afacerimedie globala pe cel mult ultimii 3 ani sa fie: minim 376.000 leiOfertantii vor prezenta in copie lizibila certificata , ,conform cu originalul? bilanturile contabilepe cel mult ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele pe care operatorii economici le detin., Persoane juridice /fizice straine
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor livraride produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr. 2: Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi efectuat, in ultimii trei ani, cel putin o livrare care sa fi avut ca obiect: ? Utilaje agricole;Suma valorilor produselor furnizate, incluse in livrarile prezentate de catre operatorul economic , trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a bunurilor, respectiv: 188.050 lei.Prezentarea cel putin a unui document /parti relevante dintr-un contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse in copie lizibila certificata ? conform cu originalul? . Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent.Pentru demostrarea indeplinirii cerintei privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cunatura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
400
Descriere: Componenta financiaraDescriere criteriu: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul : Algoritmul de calcul este: Oferta a carei propunere financiara este cea mai scazuta i se va acorda maximul de puncte, respectiv 100.Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda astfel: Punctaj financiar = (pretminim /pretofertat ) x 100, in care pretminim este pretul cel mai scazut.Ofertele care depasesc bugetul maxim disponibil pentru proiect vor fi respinseOrice erori aritmetice vor fi corectate conform legislatiei in vigoare
Termen de livrare
100
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Termenul de livrare reprezinta perioada de timp scursa de la semnarea contractului pana la livrarea efectiva atuturor bunurilor prevazute in cadrul caietului de sarcini.Pentru valori ale termenului de livrare mai mici de 8 zile nu se poate acorda punctaj suplimentar, iar pentru termenele mai mari de 60 zile oferta este neconforma.Pentru valori ale termenului de livrare cuprinse intre 8 si 30 zile calculul punctajului se face astfel: Pentru oferta cu valoare a termenului de livrare minim se acorda punctajul maxim de puncte, respectiv 100.Pentru oferte cu valoare mai marea termenului de livrare decat oferta cu valoare minima (cuprinse intre valoareaminima si 60 zile) punctajul se calculeaza dupa relatia: Punctaj ?termen de livrare? = (termen livrareminim /termen livrareofertat ) x 100in care termen livrareminim este termenul de livrare cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Printr-o solicitare scrisa la sediul autoritatii contractante sau prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer