Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de vaccinuri de uz veterinar si tuberculina


Detaliu pentru invitatia numarul 353735
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Satu Mare
Numar invitatie: 353735/16.09.2013
Denumire contract: Achizitia de vaccinuri de uz veterinar si tuberculina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Satu MareCod fiscal: 4481136, Adresa: Str. Lacrimioarei, Nr. 37, Satu Mare, Telefon: +40 0261715956, Fax: +40 0261715950
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de vaccinuri de uz veterinar si tuberculina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de vaccinuri de uz veterinar si tuberculina conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 394, 754 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art. 86 din HG 925/2006. Valabilitatea garantiei de participare este de minim 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este prevazut in Anexa B a fisei de date a achizitiei. Garantia de participare se poate constitui atat prin virament bancar in contul RO98TREZ5465005XXX005523, deschis la trezoreria Satu Mare, cod fiscal 4481136, cat si prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Data la care se va face echivalentul leu/alta valuta va fi 16.09.2013. Conversia se va face la cursul de schimb al BNR. Sunt aplicabile prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 pentru lotul 3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A; Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Formularul 12 B va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 1. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, si 2. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, Documentele vor fi in conformitate cu OMFP 2618/2011.B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 2. si 3., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.1.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 20 Informatii privind calitatea de participant la procedura - Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Toate documentele vor fi semnate electronic conform art. 61 alin.3 din OUG 34/2006.Persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste propunerea proiectului de buget , aprobarea si executiabugetului este ordonatorul de credite Director Executiv Dr. Ceica Corneliu.Persoanele cu functii de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Executiv- Ceica Corneliu, Sef Serviciu Economic si Administrativ - Gorgan Patriciu, Sef Serviciu Sanatate si Bunastare a Animalelor Mionitorizare Boli - Bancos Cornel, Sef Birou de Sanatatea Animalelor Monitorizare Boli si programe veterinare cofinantate - Szigety Istvan, Consilier Juridic - Violeta Ioan, Consilier superior - Ardelean Felix, Consilier superior - Morar Filip, Consilier superior - Kato Iuliu, Consilier superior - Gardan Alin, Consilier superior - Fekete Corina. Autorizatia de comercializare pentru produse, eliberata de ICPBMUV sau echivalent (Ordinul 187 din 2007, Art.5), scanata in original sau semnata si parafata in conformitate cu originalul.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990; pentru persoane juridice/fizice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Toate documentele vor fi semnate electronic conform art. 61 alin.3 din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil: Prezentarea ultimului bilant contabil pentru anul 2012 vizat si inregistrat la organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI - se va face dovada efectuarii in ultimii 3 ani a cel putin 1 livrare similara cu obiectul fiecarui lot pentru care se depune oferta in conformitate cu prevederile art. 188 alin 1. lit.a din OUG 34/2006., Informatii privind asociatii (daca este cazul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer