Achizitie publica - achizitia de vaccinuri pentru uz veterinar
Detaliu pentru invitatia numarul 345384
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ARAD
Numar invitatie: 345384/17.04.2013
Denumire contract: achizitia de vaccinuri pentru uz veterinar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ARADCod fiscal: 3519852, Adresa: Arad, CaleaBodrogului nr.22, Arad, Telefon: 0257280760, Fax: 0257281925
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Arad, Str.Liviu Rebreanu, nr.98C, Arad, Romania, cod postal: 310414, telefon: +4 0257280760, fax: +4 0257281925, persoana de contact: Mircea Ancateu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, Str.Liviu Rebreanu, nr.98C, Arad, Romania, cod postal: 310414, telefon: +4 0257280760, fax: +4 0257281925, persoana de contact: Mircea Ancateu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia de vaccinuri pentru uz veterinar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de vaccinuri pentru uz veterinar
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 172 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot nr.1 :688 lei; Lot nr.2 :519 lei; Lot nr.3 :864 lei; Lot nr.4 :1632 lei; Garantia de participare va fi valabila cel putin pe o perioada egala cu valabilitatea ofertei. Constituirea garantie de participare se face in conformitate cu prevederile art.86 alin.(1) din HG nr. 925/2006 sau numerar la casieria unitatii si prin Ordin de plata in contul RO29TREZ0215005XXX006626, deschis la Trezoreria Municipiului Arad sau Fila de CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.In situatia constituirii garantiei de participare in valuta data la care se face echivalenta leu/alta valuta este ziua publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 11) Ofertantul va face dovada neincadrarii in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 1 - Sectiunea III ? originalIn cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.Incadrarea in situatia prevazuta de art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.2) Ofertantul va face dovada neincadrarii in dispozitiile in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 2 - Sectiunea III ? originalIncadrarea in situatia prevazuta de art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantuluidin procedura.3) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, a copiei legalizate sau a copiei lizibile cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau a copiei cf. cu originalul si a traducerii legalizate in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismelecompetente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.4) Ofertantul va prezenta Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 3 - Sectiunea III ? originalIn cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.5) Ofertantul va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 4 - Sectiunea III ? originalIn cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante1. Director Executiv ? Dr. Agud Viorel2. Director Executiv Adj. Sanatate Anim. ? Dr.Gornic Cristian3. Sef Serviciu Economic si Administrativ ? Ec. Rodica Sircuta4. Sef Serviciu San. si Bunastare Anim. ? Dr.Nisulescu Dumitru5. Comp.farmacovigilenta - Dr.Indreica Cornelia6. Comp. Achizitii- Investitii ? ing. Ancateu Mircea6) Ofertantul va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura6). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 modificata.De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1. Prezentarea acordului ferm de sustinere, in forma autentica.2. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 1, 2 si 4, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiileprevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuireacontractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.7). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire.Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1. Se va atasa Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? original.2. Se va prezenta acordul de subcontractare - original, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.In cazul in care contractele de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta fotocopie dupa contracte si dupa traducerea legalizata in limba romana dupa acestea.3. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 4, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.8). Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cuAcordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Mod de dovedire: In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati ? in original.2. Contractul de asociere (Acord/Contract de asociere), in original (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta fotocopie dupa acorduri si dupa traducerea in limba romana dupa acestea. 1) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.Anterior transmiterii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator va trebui sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru conformitatea acestuia cu actul depus la data sedintei de deschidere a ofertelor.2)Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii participanti la procedura au obligatia de a depune Fisa informatii generale necesara pentru cunoasterea situatiei financiare a ofertantului, respectiv pentru indeplinirea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au furnizat in ultimii 3 ani produse similare celor ce vor face obiectul prezentei procedurii.Depunerea Form. nr. 12 - Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Document emis de organisme nationale sau internationale acreditate careconfirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO9001:2000 sau echivalent.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si ca din acesta reiese ca acesta va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 10:55