Achizitie publica - Achizitia de vederi leticulare si 3D
Detaliu pentru invitatia numarul 346769
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346769/15.05.2013
Denumire contract: Achizitia de vederi leticulare si 3D
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL NATIONAL DE ISTORIE NATURALA GRIGORE ANTIPACod fiscal: RO 29446657, Adresa: SOS.KISELEFF NR.1 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213128863/+40 213128826/123, Fax: +40 213128863
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.KISELEFF NR.1 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011341, telefon: +40 213128863/+40 213128826/123, fax: +40 213128863, persoana de contact: ELENA CURSARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS.KISELEFF NR.1 SECTOR 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de vederi leticulare si 3D
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de vederi leticulare si 3D, in vederea comercializarii, cu imagini din Muzeul National de Istorie Naturala ?Grigore Antipa?
II.1.6) CPV: 22310000-6 - Vederi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 874.3 - 217, 748.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare pentru Lotul 1:335.00lei, Lotul 2:1842.50leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare egala cu perioada de valabilitate a ofertei (pct.IV.3.7.), incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Constituirea garantiei de participare conform reglementarilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, sau prin depunerea la caseria muzeului a sumei in numerar. Contul in care se poate vira garantia de participare RO68TREZ7015005XXX000139 deschis la Trezoreria sector 1, codul fiscal 4192669.Garantia de participare poate fi depusa si in euro in contul deschis la Banca Comerciala Romana cod IBAN RO44RNCB0080005630310003Echivalarea garantiei de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se restituie conform art. 88 din HG 925/2006.Suma ce va fi retinuta de catre autoritatea contractanta, in cazul in care contestatia depusa de catre ofertant va fi respinsa de CNSC ca nefondata va fi de 1842.50lei pentru Lotul 2 conf. art.2781 alin(1) din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaFORMULARUL 1 din documentatia de atribuire, sectiunea FORMULARE. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul. Lipsa acestui formular completat duce la respingerea ofertei ca inaceptabila.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independentaFORMULARUL 2 din documentatia de atribuire, sectiunea FORMULARE. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Lipsa acestui formular completat duce la respingerea ofertei ca inaceptabila.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, art.69, art.691FORMULARUL 3 sau 3A din documentatia de atribuire, sectiunea FORMULARE. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 ca nu are persoane in cadrul Consiliului de Administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al-IV-lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoanele ce detin functii de decizie si conducere cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Murariu Dumitru - director general, Cursaru Elena - contabil sef, Purdescu Florentina, Bezede Maria - biroul relatii cu publicul si programe educationale, Andrei Camelia - economist, Dicianu Ilie - responsabil achizitie, Ionica Vilica - jurist, conform Ordinului nr. 170 din 07.05.2012 privind interpretarea art.691 din O.U.G.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertii sustinatori sau subcontractanti, daca este cazul.Lipsa acestui formular completat duce la respingerea ofertei ca inaceptabila.Certificat de atestare fiscalaEmis de catre Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat al statului, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat. Lipsa acestui formular completat duce la respingerea ofertei ca inaceptabila.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor localeEliberat de catre organele administratiei locale (Directia taxe si impozite locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat. Lipsa acestui formular completat duce la respingerea ofertei ca inaceptabila. Certificatul constatatorEmis de ORC din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate livrarea de produse ce fac obiectul prezentei proceduri.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si/sau sa prezinte documentul solicitat mai sus. Nu se accepta completarea ulterioara, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat de organele financiare (2011 sau 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta minimum o recomandare (certificat constatator) din partea clientilor.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si/sau sa prezinte documentele/ formularele solicitate mai sus., Prezentarea de mostre reprezentative pentru tematicaexpozitiei permanente a Muzeului National de Istorie Naturala Grigore Antipa (biologie), Se va completa FORMULARUL 5, lista cu principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta cel putin un certificat/document care sa confirme livrarea de produse similare (individual sau cumulate) in valoare, fara TVA, de 3500lei pentru Lotul 1, 18000lei pentru Lotul 2.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si/sau sa prezinte documentele/ formularele solicitate mai sus. Nu se accepta completarea ulterioara, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica cerintei legate de cifra de afaceri, numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 15:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 17:45