Achizitie publica - Achizitia dotarilor de specialitate proiect "Reabilitare si extindere Centru de zi Alesd pentru persoane varstnice"
Detaliu pentru invitatia numarul 325130
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325130/27.04.2012
Denumire contract: Achizitia dotarilor de specialitate proiect "Reabilitare si extindere Centru de zi Alesd pentru persoane varstnice"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ALESDCod fiscal: 4348920, Adresa: Alesd, Str.Bobalna Nr.3, jud.Bihor, Alesd, Telefon: +40259-342539, Fax: +40259-342589
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alesd, Str.Bobalna Nr.3, jud.Bihor, Romania, cod postal: 415100, telefon: +40 259342539, fax: +40 259342589, persoana de contact: Zeno-Danut TIPTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - Alesd, Str.Bobalna Nr.3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia dotarilor de specialitate proiect "Reabilitare si extindere Centru de zi Alesd pentru persoane varstnice"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotarile de specialitate proiect "Reabilitare si extindere Centru de zi Alesd pentru persoane varstnice" sunt: 1.LOT 1 ? cod CPV 33150000-6 Aparate de radioterapie, de mecanoterapie, de electroterapie si de fizioterapie2.LOT 2 ? cod CPV 39000000-2 Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat
II.1.6) CPV: 33150000-6 - Aparate de radioterapie, de mecanoterapie, de electroterapie si de fizioterapie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 831 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 - 1500 lei; LOT 2 - 1000 lei - const. prin scrisoare/instrument garantare emis de banca sau soc. de asig. sau prin virament bancar in contul autoritatii contractante sau prin depunere numerar la caseria autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului - constituita conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru ambele loturi se solicita urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea - se va prezenta Formular nr.12A - se va completa si de tert sustinator, daca existaDeclaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - se va prezenta Formular nr.12B- se va completa si de tert sustinator, daca exista, cu mentiunea ca tertul are obligatia neincadrarii doar in prevederilelit. a, c indice 1 ale art. 181 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va prezenta Formular nr.12CDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 ? se va prezenta Formular nr.12L - se va completa si de tert sustinator si de subcontractant, daca existaPersoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Tipter Zeno, Letai Zoltan, Cureu Nicolae, Vinter Florica, Bekesi Ludovic, Cociorva Gheorghe, Pali Alexandrina, Dordea Adrian, Pantea Bogdan, Cret Florin, Tont Ioan.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? se va prezenta Formular nr.12MCertificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor autoriatea contrcatanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii cumunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original sau copie legalizata. Pentru ambele loturi se solicita urmatoarele: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata, copie conforma cu originalul) emis cu maxim 30 de zile inaintea termenului de deschidere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor autoriatea contrcatanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii cumunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original sau copie legalizata.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice straine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solcita ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim de: LOT 1 - 180.000, 00 lei;LOT 2 - 100.000, 00 lei., Bilanturi contabile pe ultimii trei ani, cu confirmare de depunere la autoriatea competenta (original sau copie legalizata, copie conforma cu originalul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista pricipalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani.Prezentarea avizului emis de Ministerului Sanatatii pentru comercializarea aparaturii medicale ofertate, valabil la data deschiderii ofertelor., Prezentarea documente, care sa certifice furnizarea de dotari de specialitate similare pentru: LOT 1 - de aparate de radioterapie, de mecanoterapie, de electroterapie si de fizioterapie in valoare insumata de 90.000, 00 lei fara TVA.LOT 2 - de mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatatire in valoare insumata de 50.000, 00 lei fara TVA.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 15:01