Achizitie publica - Achizitia echipamentelor pentru echipa de monitorizarea in cadrul proiectului ?Sistemul National de Combatere a Criminalitatii Informatice Cyber Crime?, cod SMIS 37595
Detaliu pentru invitatia numarul 330902
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330902/02.07.2012
Denumire contract: Achizitia echipamentelor pentru echipa de monitorizarea in cadrul proiectului ?Sistemul National de Combatere a Criminalitatii Informatice Cyber Crime?, cod SMIS 37595
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul National de Raspuns la Incidente de Securitate CiberneticaCod fiscal: 28598894, Adresa: Bd. Maresal Averescu nr.8-10, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213114148, Fax: 0213114148
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Maresal Averescu nr.8-10, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011455, telefon: +40 316202197, fax: +40 316202191, persoana de contact: ROBERT ZAMFIR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CERT-RO: Bd. Maresal Averescu nr.8-10, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011455
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (protectia infrastructurilor cibernetice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia echipamentelor pentru echipa de monitorizarea in cadrul proiectului ?Sistemul National de Combatere a Criminalitatii Informatice Cyber Crime?, cod SMIS 37595
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de mobilier, telefoane mobile, echipamente de calcul si echipamente periferice, conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare se stabileste astfel: Lotul 1 = 260 lei; Lotul 2 = 1.300 lei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Garantia pentru participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunerea la caseria institutiei a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la deschiderea ofertelor.( Formular nr.11).In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original nu se va introduce in plicurile sigilate care contin oferta ci se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare va prevede faptul ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate. La cererea scrisa a autoritatii contractante, institutia care a emis garantia de participare va da curs cererii autoritatii contractante in cazul aplicarii dispozitiilor art. 278¹ alin (1) din OUG nr.34/2006.In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
DA, conform legislatiei in vigoare in cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA, in termenul prevazut de lege. Garantia de buna executie se va constitui conform art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru ambele loturi: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularulnr. 1 care va fi depus in original.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularulnr. 2 care va fi depus in original. Formularul se va depune pentru Ofertant/ Ofertant asociat/ Subcontractanta / Tert sustinator conform legii 279/2011. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din O.U.G.nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Victor Vevera - Coordonator de proiect, Mihaela Buleandra - Responsabil financiar, Robert Zamfir - Responsabil Achizitii Publice, Cristina Ciochea - Specialist in informare si publicitate, Gabriel Ene - Coordonator tehnic.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularulnr. 3 care va fi depus in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare: - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 4 care va fi depus in original.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident in original / copie legalizata/copie conform cu originalul ) din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularulnr. 5 care va fi depus in original. Pentru ambele loturi: Pentru persoanele juridice romanese va prezenta Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul/asocierea desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii;Pentru persoanele fizice romane se va prezenta Autorizatia de functionare;Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate traducere autorizata si legalizata in limba romana).In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru ambele loturi: Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 6 ? Fisa de informatii generale care va fi depus in original., Lotul I: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze ca media cifrei de afaceriglobala pe ultimii trei ani (2011, 2010, 2009) este de minim 25.000 lei, Lotul II: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze ca media cifrei de afaceriglobala pe ultimii trei ani (2011, 2010, 2009) este de minim 120.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru ambele loturi: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 7 care va fi depus in original.Nota: oferantul va prezenta copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare. Pentru ambele loturi: Operatorul economic trebuie sa prezinte un certificat care sa ateste implementarea unui sistem de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre cel putin liderul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro sau de la sediul CERT-RO B-dul Maresal Averescu nr. 8-10, etaj 1, Bucure?ti, sector 1
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 10:30