Achizitie publica - Achizitia executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii "Imbunatatirea accesului in Statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale" cod SMIS 38332
Detaliu pentru invitatia numarul 339547
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339547/15.11.2012
Denumire contract: Achizitia executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii "Imbunatatirea accesului in Statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale" cod SMIS 38332
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488195 si +40 0241488924; persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Constanta din bd Tomis nr 51, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii "Imbunatatirea accesului in Statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale" cod SMIS 38332
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul prezentei achizitii il reprezintaconstruirea a trei pasarele pietonale cu structura metalica in Statiunea Mamaia, pentru fluidizarea traficului auto si pietonal pe b-dul Mamaia, cu scopul punerii in siguranta atat a traficului rutier, cat si a celui pietonal prin dirijarea circulatiei pietonale spre aceste traversari pietonale peste Bulevardul Mamaia.
II.1.6) CPV: 45221113-7 - Lucrari de constructii de pasarele pentru pietoni (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 774, 255.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Garantiei de participare: 155485 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor stabilit in invitatia de participare.Modul de constituire: 1.Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 155485 lei, valabil pentru o perioada de 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor stabilit in invitatia de participare. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1) din HG 925/2006 cu modif.si compl.ulterioare, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 8337, 42 lei , calculata conform prevederilor art. 278^1 alin(1) lit. c) din O.U.G. nr 34/2006, cu modif. si compl.ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de catre CNSC;2.Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBANRO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Mun. C-ta, cod fiscal 4785631);IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Nota: In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta leu/alta valuta: curs leu/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pt depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantiei de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art.90 alin(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarileulterioare. In aceste caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa si prezenta in original formularul ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acest certificat (fiecare membru al asociatiei).Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in documentatie, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia. Acest tabel se anexeaza declaratiei semnat si stampilat pe fiecare pagina.Atentie: In cazul in care exista asociati/subcontrcatanti/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original, insotita de tabelul semnat si stampilat pe fiecare pagina.Cerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare si prezentare in original a Formularului A - declaratie privind eligibilitatea .Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie, in original(fiecare membru al asociatiei cat si tertul sustinator) .Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 .In cazul in care exista asociati fiecare membru al asocierii are obligatia de a completa si prezenta in original formularul B.Formularul B1 se va fi completat si prezentat in original de tertul sustinator (daca este cazul).Declaratia va fi insotita de : a. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat ;b. Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Din certificatele de atestare fiscala sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei). Cerinta nr.1: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.1.1 Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include lucrari din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de intocmirea raportului procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc intai i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.1.2 Atestat ANRE de tip B pentru ?Proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV? eliberat de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea Energiei (ANRE) conform Ordinului ANRE nr. 24/2007, cu modificarile si completarile ulterioare;Atestatul ANRE de tip B, valabil la data limita de depunere a ofertelor, se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Nota: . In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contractpentru care este solicitata atestarea respectiva.Cerinta nr.2: Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea de informatii generale si a declaratiei privind media cifrei deafaceri globale pe ultimii trei ani(2009, 2010, 2011) care sa fie de minim 15.500.000 lei fara TVA.Nota: Operatorii economici pot dovedi indeplinirea nivelului minimimpus prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri.In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM, pentru a beneficia de reducereacu 50% a cifrei de afaceri., Prezentarea bilanturilor contabile ( in forma prescurtata) pe ultimii trei ani financiari incheiati ( 2009, 2010, 2011) vizate si inregistrate de organele competente -sau alte documente edificatoare ( in cazul in care legislatia tarii in care este stabilit ofertantul nu prevede publicarea acestor bilanturi), in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate.Valorile CA vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR respectiv: pt. 2009 ? 4, 2373 lei, pt. 2010 - 4, 2099 lei, pt.2011- 4, 2379 lei, iar pentru alte monede decat euro se vor utiliza ratele de schimb BCE, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in formaautentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare, respectiv indeplinirea unui nivelminim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, incazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractualeprin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile de buna executie vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 2.Cerinta minima de calificare : Ofertantii vor prezenta maxim 2 contracte insotite de documente (certificari de buna executie-procese verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, semnate de ambele parti si recomandari din partea beneficiarului / informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale) din care sa reiasa ca, in ultimii cinci ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, au fost executate lucrari de natura si complexitatea celor care fac obiectul prezentei achizitii (lucrari de confectii si asamblare a structurilor metalice), in valoare cumulata de cel putin 7.600.000 lei fara TVA .In cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de cinci ani de la data limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., 2.1 In cazul incare ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o altapersoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica (incheiat in fata notarului), prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Tertul sustinator va completa formularul A privindeligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., 2.2 In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinrea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care se depune oferta comuna resursele tehnice ale asociatilor se cumuleaza., 3.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;Pentru personalul de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari (inclusiv pentru personalulRTE si persoana desemnata pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii) se vorprezenta CV-uri in original semnate de titulari, semnate si stampilate de ofertant., 4.Cerinte minime de calificare : Din cadrul personalului responsabil pentruindeplinirea contractului de achizitie publica vor face parte si : a)Responsabil/Responsabili tehnic /tehnici cu executia (RTE) atestatii indomeniile: ?Constructii rutiere, drumuri, poduri? ;Se va/vor prezenta Certificatul/Certificatele de atestare tehnico-profesionala eliberat/eliberate conform Ordinului nr.777/26.05.2003 emis de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, valabil/valabile la datalimita de depunere a ofertelor;b)Persoana desemnata pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor ce facobiectul prezentei achizitiei (se va prezenta Decizia interna de numire)., 5.Daca persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului (de ex. -responsabilul tehnic cu executia-RTE) nu sunt angajate permanent ale ofertantului, se vor prezenta documente care atesta relatia juridica dintre acestea si ofertant.Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare (copiilizibile, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?) insotite de declaratii de disponibilitate semnate de aceste persoane sau se vor prezenta angajamente de sustinere, incheiate in forma autentica (incheiate in fata notarului)., 6.O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceinclusiv laboratoarele de specialitate necesare pentru executia lucrarii , decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Nota : operatorului economicdeclarat castigator i se va solicita prezentarea autorizarii laboratoarelor despecialitate conform HG 808/2005.In cazul in care ofertantul isidemonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinereaacordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia dea dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in formaautentica (incheiat in fata notarului), prin care pune la dispozitieofertantului resursele tehnice invocate, 7.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze-fornularul D.In cazul in care operatorul economic doreste sa subcontracteze o parte din contract, acesta are obligatia de a prezenta odeclaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile dincontract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora.In cazul in care parti din contractul de achizitiepublica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantiinominalizati in oferta. ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza )., ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza ).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordatalucrarilor
10
Descriere: Perioada de garantie acordatalucrarilor
Termenul de executie
20
Descriere: Termenul de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata si se poate descarca gratuit de la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 11:49