Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii "Construire parcare multietajata P+7E+T, in statiunea Mamaia, zona Cazino-Albatros"


Detaliu pentru invitatia numarul 354604
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 354604/09.10.2013
Denumire contract: Achizitia executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii "Construire parcare multietajata P+7E+T, in statiunea Mamaia, zona Cazino-Albatros"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488195, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Constanta, Bulevardul Tomis nr.51, jud CONSTANTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii "Construire parcare multietajata P+7E+T, in statiunea Mamaia, zona Cazino-Albatros"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul prezentei achizitii il reprezinta: Executie lucrari aferente obiectivului de investitie ?Parcare multietajata P+7E+T, in statiunea Mamaia, Zona Cazino-Albatros?respectiv: - infrastructura radier general pozat pe un strat de beton de egalizare, pereti structurali si stalpi cu sectiuni diferite in plan; suprastructura: cladire in forma triunghiulara cu un sistem structural dual, pereti structurali, si stalpi rigidizati prin plansee din beton armat, lucrari de drumuri , platforme, retea de alimentare cu energie electrica ?instalatii electrice, amenajare teren si protectia mediului, bransament apa si racord canalizare menajera/pluviala, ventilatii, instalatii de incendiu.Nota: Avand in vedere prevederile art. 6 din Legea nr. 597/2001 privind unele masuri de protectie si autorizare a constructiilor in zona de coasta a Marii Negre, termenul efectiv de executie a lucrarilor este de 10 luni, in interiorul duratei contractului care este de 14 luni.Valoarea estimata totala este de 17.946.041 lei fara TVA , respectiv: Amenajarea terenului 53.610 lei fara TVAAmenajari pentru protectia mediului 40.207 lei fara TVACheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 241.358 lei fara TVACheltuieli pentru investitia de baza 16.944.852 lei fara TVAOrganizarea de santier 254.173 lei fara TVACheltuieli diverse si neprevazute 411.841 lei fara TVA ( reprezentand o pondere de 2, 34879 % din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute adica din 17.534.200 lei fara TVA)
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 946, 041 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 350684 lei. Perioada de valabilitate: 120 zile de la termenul limita pt depunerea ofertelor stabilit in inv.de participare. Mod de constituire: 1.Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 350684lei, valabil pentru o perioada de 120 zile de la de la termenul limita de depunere a ofertelor. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art 87 alin (1) din HG 925/2006 cu modif si complet ult, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 9313.42 lei, calculata conf preved art.278^1 din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ult, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa pe fond de catre CNSC; 2. Prin depunerea unui OP cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631); Potrivit art.16 alin (2) din Legea 346/2004, IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Nota 1: Dovada const garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Nota 2: Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA si reprezinta garantia furnizata de catre executant in scopul asigurarii achizitorului de indeplinirea cantitativa, calitativa a lucrarilor si in perioada convenita a contractului. Garantia de buna executie se va constitui astfel: a). Conform art. 90 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator?. Sau b). Se va constitui prin retineri succesuive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si cpmpletarile ulterioare. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Diferenta de 9, 5% din garantia de buna executie se va retine de catre achizitor din plata cuvenita fiecarei facturi. Garantia se va vira in contul deschis de executant la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Potrivit art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% din garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa si prezenta in original formularul din sectiunea Modele de formulare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acest certificat (fiecare membru al asociatiei).Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele formulare, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia. Tabelul nu se completeaza olograf si se va anexa declaratiei semnat si stamiplat pe fiecare pagina.ANEXAMAZARE RADU STEFAN Primar, FAGADAU DECEBAL Viceprimar, STAN GABRIEL Viceprimar, ENACHE MARCELA Secretar Municipiu, RACU CONSTANTIN Director executiv, DINESCU FULVIA Dir. executiv adjunct, MERLA VIORICA ANI Director executiv, STAN MIHAELA Dir. executiv adjunct, PILAT IONEL Director executiv, TANASE LUIZA ELENA Arhitect Sef, DOSPINESCU DANIELA RAMONA Director executiv, NANU DANIELA Dir. executiv adjunct, FRIGIOIU MARCELA Director executiv , GHEORGHE GEORGETA Dir. executiv adjunct, BABUS CONSTANTIN Director executiv, PRIPISI IONUT Dir. executiv adjunct, TRASCA AURORA Director executiv, GHEONDEA DOINA Dir. executiv adjunct, STAMAT ADRIANA Director executiv, MUNTEANU PETRICA Director executiv, VELICA ECATERINA Dir. executiv adjunct, POPESCU CARMINA IONELA Sef serviciu, ANDRUSCA MARIA CARMEN Sef serviciu, BALTAG DAN Sef serviciu, BARDASU OCTAVIA Sef serviciu, BORALI VEAVEGHIUL Sef birou, BRATU DANIEL Director executiv adj, CONSTANTIN NICOLETA Sef serviciu, COMAN GHEORGHE Sef serviciu, CRACIUN ANA RODICA Sef serviciu, DUMITRU IONUT Sef serviciu, DUDAS DEZIDERIU Sef serviciu, DOBRE OANA Sef serviciu, DRECSAN DANIELA Sef serviciu, DUDAS CAMELIA Sef serviciu, PETCU LENUTA Sef serviciu, ENE SANZIANA Sef serviciu, FLORESCU NICOLETA Sef serviciu, MEREUTA EMIL ANDREI Sef serviciu, ITOAFA CRISTINA LAURENTIA Sef serviciu, LACIU MADALINA Director executiv, LIUTA MIHAELA Sef serviciu, DANCU ANTUANELA Sef serviciu, MIHAI MIHAELA Sef birou, MUTALAP GHIULNIHAL Sef serviciu, MUNTEANU JENICA EUGENIA Sef serviciu, NUTU NICOLAI Sef serviciu, PATRASCU LIVIU Sef serviciu, PATRUTOIU MIHAELA Sef serviciu, PINZARIU IRINA ROXANA Sef serviciu, BOBES LAURA Sef serviciu, PETCU MUGUREL LEONARD Sef serviciu, MILITARU CRISTIAN ANDREI Sef serviciu, RUSU GRATIELA Sef serviciu, TARAN STEFAN Sef serviciu, TESULEANU GABRIELA Sef serviciu, TRAMUDANA LIVIU Sef serviciu, UNTARU ADRIAN CONSTANTIN Sef serviciu, VARLAN DOREL Sef birou, ZAHARICIUC IULIANA Sef serviciu, FETISLAM DAYAN Sef serviciu, SOARE GEORGIANA Sef serviciu, NACHE MIHAELA RODICA Sef birouLISTA cu componenta Consiliului local al Municipiului Constanta, dupa cum urmeaza: ALIDENIS ;BOIAGIAN HARRY MICHELLE; CANDINDATU GABRIEL ;CHESOI TUDOREL ; CHIRONDOJAN VASILE; CIORBEA VALENTIN ;COJOC MARIOARA ;DEDE PERODIN;DOBRE MIRCEA ;FAGADAU DECEBAL ;GEORGESCU DANIEL; IBRAIM TEMUR ;LIXANDRU ION-VIRGIL; MARCU ANA; MATEI RADU-BOGDAN; ONCIU CARMEN; ROSU VASILE; PAPARI GEORGE-DANIEL; PIRVULESCU GABRIEL-VALENTIN; POPESCU RADUCU; RASAUTEANU COSTIN IOAN; ROMAN IUSTIN FABIAN; STAN GABRIEL-MARIUS; SURGHIE VALENTIN-MIHAI; TUSA SORINA; VISAN GEORGE-GABRIEL;Atentie: In cazul in care exista asociati/subcontrcatanti/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original, insotita de tabelul semnat si stamilat pe fiecare paginaCerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul A - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea Modele formulare.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie, in original (fiecare membru al asociatiei cat si tertul sustinator).Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din sectiunea Modele formulare.In cazul in care exista asociati fiecare membru al asocierii are obligatia de a completa si prezenta in original formularul B.Formularul B1 din sectiunea Modele formulare va fi completat si prezentat in original de tertul sustinator (daca este cazul).Declaratia va fi insotita de : a. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat ;b. Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Din certificatele de atestare fiscala sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 ale fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei) Cerinta nr.1: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.1. Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include lucrari din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii, sediul social, personalul de conducere si daca exista mentiuni referitoare la starea de insolventa a ofertantului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care a prezentat aceste documente in copie.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.2.Atestat ANRE de tip Be pentru activitatea de ?executarea de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV? eliberat de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea Energiei (ANRE) conform Ordinului ANRE nr. 24/2007, cu modificarile si completarile ulterioare;Atestatul ANRE de tip Be, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor, se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?.3. Autorizatie ISCIR pentru reparare, revizie si intretinere, conform Prescriptiei Tehnice PT R2-2010 ? Ascensoare electrice si hidraulice de persoane, de persoane si marfuri sau de marfuri cu comanda interioara.Autorizatia valabila la termenul limita de depunere a ofertelor, se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?.3. Autorizatie eliberata de Ministerul Administratiei si Internelor, Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, Centrul National pentru Securitatea la Incendiu si Protectia Civila, din care sa reiasa ca ofertantul este atestat pentru efectuarea lucrarilor de INSTALARE SI INTRETINEREA SISTEMELOR SI INSTALATIILOR DE SEMNALIZARE, ALARMARE SI ALERTARE IN CAZ DE INCENDIU, in conformitate cu Ordinul nr. 87/2010 emis de Ministerul Administratiei si Internelor.Autorizatia valabila la termenul limita de depunere a ofertelor, se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Cerinta nr.2: Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, cu precizarea ca , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea traducerii aferente documentelor constatatoare in original, pentru verificarea conformitatii documentului depus odata cu oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: Prezentarea de informatii generale si a declaratiei privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani care sa fie de minim 34.000.000 lei fara TVA. Nota: Operatorii economici pot dovedi indeplinirea nivelului minim impus prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2011, 2012. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri., Prezentarea bilanturilor contabile (in forma prescurtata) pe ultimii trei ani financiari incheiati ( 2010, 2011, 2012 ) vizate si inregistrate de organele competente. Se pot prezenta orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. In cazul in care legislatia tarii in care este stabilit ofertantul nu prevede publicarea acestor bilanturi, acesta poate prezenta alte documente edificatoare in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare, daca, din motive obiective justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate. Valorile CA vor fi exprimate in lei si euro, la cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR respectiv: pt. 2010 - 4, 2099 lei, pt.2011- 4, 2379, pt. 2012 ? 4.4560. Pentru alte monede decat euro, valorile CA se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare, respectiv indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm, prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa, Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit a, c*1, d si art. 69*1 din OUG nr. 34/2006, fapt pentru care va prezenta declaratiile conform formularelor - formular A, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie olograf (scrisa integral de mana) pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile de buna executie vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani, in baza unui contract de lucrari de natura si complexitatea celor care fac obiectul prezentei achizitii ? ( lucrari de constructii civile/industriale/ parcari supraetajate) in valoarede cel putin 10.000.000 lei fara TVA. Lucrarile vor fi cerificate de documente ( Procese Verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, semnate de ambele parti fara obiectiuni, recomandari din partea beneficiarului /informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale) din care sa reiasa ca, in ultimii 5 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, au fost executate lucrari de natura si complexitatea celor care fac obiectul prezentei achizitii (lucrari de constructii civile/industriale/ parcari supraetajate), in valoare cumulata de cel putin 10.000.000 lei fara TVA . Documentele vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate in ultimii 5 ani, lucrari care au fost duse la bun sfarsit pentru care prezinta certificari de buna executie a lucrarilor: procese verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, semnate de ambele parti fara obiectiuni, recomandari din partea beneficiarului/ informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Certificarile de buna executie vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru echivalenta preturile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR respectiv: pt. anul 2008 - 3.6827, pt. 2009 ? 4, 2373 lei, pt. 2010 - 4, 2099 lei, pt.2011- 4, 2379, pt.2012 - 4.4560., pt. 2013 - 4, 4048. Pentru alte monede decat euro, valorile pentru experienta similara se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, si a declaratiei tert sustinator tehnic si profesional, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care se depune oferta comuna resursele tehnice ale asociatilor se cumuleaza., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; Pentru personalul de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari (inclusiv persoana desemnata pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii) se vor prezenta CV-uri in original semnate de titulari, semnate si stampilate de ofertant., Cerinte minime de calificare : Din cadrul personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica vor face parte si : a)Responsabil/Responsabili tehnic /tehnici cu executia (RTE) atestatii in domeniile: "Constructii civile (I)" "Constructiie edilitare si de gospodarie comunala (IX)". Se va/vor prezenta Certificatul/Certificatele de atestare tehnico-profesionala eliberat/eliberate conform Ordinului nr.777/26.05.2003 emis de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, valabil/valabile la data limita de depunere a ofertelor. b)Persoana desemnata pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor ce fac obiectul prezentei achizitiei (se va prezenta Decizia interna de numire). In cazul in care se depune oferta comuna resursele profesionale ale asociatilor se cumuleaza., Daca persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului (de ex. - responsabilul tehnic cu executia-RTE) nu sunt angajate permanent ale ofertantului, se vor prezenta documente care atesta relatia juridica dintre acestea si ofertant. Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare (copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?) insotite de declaratii de disponibilitate semnate de aceste persoane sau se vor prezenta angajamente. Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului si nu este inregistrat ca persoana fizica autorizata, inainte de semnarea contractului, se vor prezenta copii ale contractelor individuale de munca.(copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele profesionale invocate, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice inclusiv laboratorul/arele autorizat/e de analize si verificari a activitatii in constructii, avand gradul II, in conformitate cu Ordinul MDRT nr. 1497/2011 necesar/e pentru executia lucrarii, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Ofertantul va prezenta forma de detinere a laboratorului/oarelor de specialitate. Daca operatorul economic nu le detine in proprietate se va/vor prezenta contractul/ contractele / precontractul/ precontractele de inchiriere/ colaborare si/sau angajamente cu laboratoarele de specialitate cu care urmeaza sa colaboreze pe parcursul executiei lucrarilor In cazul in care se depune oferta comuna, resursele tehnice ale asociatilor se cumuleaza. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament al persoanei respective, prin care pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Se va completa si prezenta in original formularul E din sectiunea Modele formulare, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care operatorul economic doreste sa subcontracteze o parte din contract, acesta are obligatia de a prezenta o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza )., ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza ).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare pe SEAP si se poate descarca gratuit de la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2013 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer