Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia executiei lucrarilor pentru Etapa I precum si a serviciului de proiectare in faza Proiectul pentru Autorizatia de Construire (PAC), Proiectul Tehnic (PT) si Detaliile de Executie (DDE) pentru obiectivul de investitii ?Pietruire si asfaltare in z


Detaliu pentru invitatia numarul 320517
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 320517/22.02.2012
Denumire contract: Achizitia executiei lucrarilor pentru Etapa I precum si a serviciului de proiectare in faza Proiectul pentru Autorizatia de Construire (PAC), Proiectul Tehnic (PT) si Detaliile de Executie (DDE) pentru obiectivul de investitii ?Pietruire si asfaltare in zona Palazu Mare, municipiul Constanta, str. Dumbraveni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, "Serviciul Management Documente", Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488924, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Constanta, bd Tomis nr 51, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia executiei lucrarilor pentru Etapa I precum si a serviciului de proiectare in faza Proiectul pentru Autorizatia de Construire (PAC), Proiectul Tehnic (PT) si Detaliile de Executie (DDE) pentru obiectivul de investitii ?Pietruire si asfaltare in zona Palazu Mare, municipiul Constanta, str. Dumbraveni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia executiei lucrarilor pentru Etapa I precum si a serviciului de proiectare in faza Proiectul pentru Autorizatia de Construire (PAC), Proiectul Tehnic (PT) si Detaliile de Executie (DDE) pentru obiectivul de investitii ?Pietruire si asfaltare in zona Palazu Mare, municipiul Constanta, str. Dumbraveni?, astfel: Etapa I: A. Serviciul de proiectare: Proiectul pentru Autorizatia de Construire (PAC), Proiectul Tehnic (PT) si Detaliile de Executie (DDE);B1. Lucrari: - Carosabil - terasamente si primul strat de piatra sparta (in grosime de 10 cm) aferenta strazii extinse si amenajarea trotuarului pe o latura a str. Dumbraveni in lungime de 515 ml, in proportie de 100%;
- Organizare de santier (dupa caz);? In baza caietului de sarcini, a Memoriului Tehnic din documentatia de avizare a lucrarilor de interventii (DALI), a certificatului de urbanism, a avizelor obtinute precum si a pieselor desenate puse la dispozitia ofertantului castigator, acesta va elabora Proiectul pentru Autorizatia de Construire (PAC), Proiectul Tehnic (PT) si Detaliile de Executie (DDE);? Proiectantul va avea in vedere structurarea obiectivului de investitie in doua etape/obiecte cu functionalitate, in conformitate cu specificatiile din caietul de sarcini, la Cap. 4;? In baza proiectului elaborat se vor executa lucrarile aferente Etapei I la obiectivul de investitii ?Pietruire si asfaltare in zona Palazu Mare, municipiul Constanta, str. Dumbraveni?;
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 951 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 4338 lei; Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: 1.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;2 Depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta). Cod fiscal al autoritatii contractante: 4785631;3.Numerar- depunerea sumei de 4338 lei la casieria autoritatii contractante. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In aceste caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP NR. 314/2010, Completare si prezentare in original a formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificaril si completarile ulterioare, Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul A;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formular B;Certificat fiscal de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat si certificat de atestare fiscala de plata a datoriilor catre bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele. Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cand se depune oferta comuna fiecare asociat va completa documentele solicitate.Daca ofertantul este sustinut tehnic si/sau profesional, atunci tertul sustinator va completa formularul A, Formularul B1 si Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane juridice / fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include lucrari si servicii din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii.Nota: Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? ? cu precizarea ca, inainte de intocmirea raportului procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice / fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul..
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;, Cerinta minima de calificare: 1.1 Ofertantii vor prezenta un contract sau copii relevante de pe un contract din care sa reiasa ca au fost executate lucrari de natura si complexitate similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (lucrari de drumuri), in valoare de cel putin 210.000 lei fara TVA, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (proiectare si executia lucrarilor la Etapa I), Cerinte minime de calificare : Din cadrul persoanelor responsabile pentru proiectare si executia lucrarilor, vor face parte : -ingineri proiectanti specializati in proiectarea lucrarilor de drumuri;
-personalul tehnic de specialitate propus deofertant pentru executia lucrarilor: Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul: ?Constructii rutiere, drumuri?; Persoana desemnata pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor ce fac obiectul prezentei achizitii, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze: Standarde de asigurare a calitatii: Se va prezenta certificat SR EN ISO 9001-2008, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare si se poate descarca gratuit de la adresa de internet www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer