Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia lucrarilor de constructii-montaj pentru investitia de baza in cadrul proiectului ?Reabilitare si modernizare DJ 648 Ionesti - Olanu ? limita judetului Olt, km 0+000 ? 8+900 si constructie doua poduri din beton armat, Judetul Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 320811
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)
Numar invitatie: 320811/28.02.2012
Denumire contract: Achizitia lucrarilor deconstructii-montaj pentru investitia de baza in cadrul proiectului ?Reabilitare si modernizare DJ 648 Ionesti - Olanu ? limita judetului Olt, km 0+000 ? 8+900 si constructie doua poduri din beton armat, Judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)Cod fiscal: 2540929, Adresa: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250732901/103, Fax: 0250735617
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240595, telefon: +40 250732901/173, fax: +40 250735617, persoana de contact: Compartimentul Achizitii Publice, Urmarirea Executarii Contractelor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Valcea, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Ramnicu Valcea, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia lucrarilor deconstructii-montaj pentru investitia de baza in cadrul proiectului ?Reabilitare si modernizare DJ 648 Ionesti - Olanu ? limita judetului Olt, km 0+000 ? 8+900 si constructie doua poduri din beton armat, Judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reabilitare si modernizare ale drumului judetean vor fi executate in conformitate cu prevederile documentatiei tehnico-economice, faza proiect tehnic, detalii de executie si caietul de sarcini intocmite de proiectantul, S.C. RIONVIL S.R.L. si puse la dispozitie executantului.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 192, 765 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de 380.000 Lei.G. P. se va constitui in conformitate cu art. 86, alin. 1 din H.G. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat mai sus si valabilapentru perioada de 90 zile calendaristice de la data depunerii ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Contul in care se poate face plata garantiei de participare este: RO66TREZ6715006XXX000142, deschis la Trezoreria Ramnicu Valcea, cod fiscal: 2540929.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5 % in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cuart.90 din HG nr.925/2006: a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale avandu-se in vedere prevederile HG nr.1045/2011.b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H. G. nr. 925 /2006 se aplica in mod corespunzator. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie va fi prevazuta in contract.Perioada garantiei de buna executie acordata va fi de minimum 60 luni.In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Informatii privind asociatii: -Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.-Operatorii economici care se asociaza, vor prezenta in cadrul ofertei, un acord de asociere formularul nr. 2. (a se vedea modelul la Sectiunea ?formulare?)-In acordul preliminar, se va stabili liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat.-Toti partenerii asociati trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.-Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului si la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie respectate de fiecare asociat in parte.-Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Nota: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.2.Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea, conform careia ofertantul nu se afla in situatiaprevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul nr. 12A.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinOUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul nr. 12B.4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitatecu formularul nr. 12C.5.Certificat de participare cu oferta independenta: Se va prezenta Formular nr. 8 - Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta" potrivit Ordinului 314/2010 al ANRMAP, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului.6.Declaratie pe propria raspundere conf. art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata: Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat /Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sauare actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus dinprocedura de atribuire.In acest sens se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevedrile art. 69ยน din OUG 34/2006 ? Formular nr.9.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele Consiliului Judetean Valcea Ion CileaVicepresedinte Dumitru PersuVicepresedinte Romulus BulacuSecretar al Judetului Constantin DirineaDirector Executiv Mircea C-tin PredescuDirector Executiv Carmen AlexandrescuDirector Executiv Bogdan LastunDirector Executiv Adj. Vasilica MaziluSef Serviciu Juridic Daniela CalianuSef Serviciu Buget Andreea Vartej.7. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat deautoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formular tip eliberat deautoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formular - tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantuleste rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate anterior trebuie sa ateste faptul ca ofertantii nu au obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in carese depun ofertele.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor saucompensarilor, in conformitate cu art. 9, alin (1) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011.In cazul in care ofertantii uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi luate in considerare si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiardaca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date (art. 9, alin (3) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011).Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele si certificatele mentionate mai sus.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i), (art. 5, alin (3) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011). 1. Persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul Registrului Comertului cu pana la 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.In situa?ia in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor a prezentat certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte acest certificat in original/copie legalizata pentru conformitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate pentru partea din contract pe care o realizeaza.2. Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente.Ofertantul, inclusiv subcontractantii sau partenerii trebuie sa fie inregistrat/inregistrati si specializat/specializati pentru executarea unor astfel de lucrari.3. Persoane juridice /fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate.Cerinte obligatorii: - Ofertantul sa fie legal inregistrat.- Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare participant, indiferent de calitatea in care participa la oferta.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la Iegalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: ContractuI de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i), (art. 5, alin (3) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului, pe ultimii 3 ani de referinta (2008, 2009, 2010) sa fie cel putinegala cu: 30.708.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabilaferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prinraportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Ofertantul castigator trebuie sa demonstreze, la data semnarii contractului, ca pe toata perioada de executie a lucrarii va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate debanci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul (fluxul de numerar) de executie exclusiv pentru lucrarea mentionata, pentru o perioada de 2 luni, in valoare de 1.600.000 lei., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorPersoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)., Ofertantul va prezenta ca unic constructor, asociat sau subcontractant, maxim doua contracte de lucrari finalizate, cu lucrari similare ca natura si complexitate (ale caror obiecte sa fie lucrari de reabilitare si modernizare de drumuri respectiv, constructii de poduri), cu o valoare totala de minim 19.000.000lei, fara TVA. Cursul leu/euro avut in vedere ptr.calcul echivalentei este cel din date de 07.02.2012., Declaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari., Decl. privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor deconducere.Lista cu personalul specializat si direct implicat in realizarea contractuluiPersonalul propus pentru derularea contractului trebuie sa acopere cel putinurmatoarele functii: - sef de santier ? inginer cu experienta in constructii de drumuri si poduri;
- responsabil tehnic cu executia (RTE) cu autorizatie valabila in domeniul drumuri si poduri;
- responsabil cu protectia muncii autorizat;
- responsabil cu asigurarea calitatii AQ/CQ, atestat prin dispozitie interna, - Inginer specialist constructii drumuri si poduri.Personalul implicat trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru realizareacontractului si participarea efectiva pe intreaga perioada de derulare a lui.Este permisa si prezentarea unui angajamant, si doar daca este declarat castigator ofertantul va incheia contract/contracteindividuale de munca cu expertul/expertii propusi., Ofertantul va face dovada ca pe parcursul indeplinirii contractului se vor respecta prevederile HG nr. 1028/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate in munca, Ordinul 508/933/2002 privind aprobarea Normelor Generale de Protectia Muncii, precum si celelalte acte normativeconexe sau subscrise.Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie. html, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti, indiferent de pondere si specializarea acestora.Ofertantii vor prezenta: - Date de recunoastere ale subcontractantilor;
- Resurse umane (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor deimplicare- Resurse tehnice (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor deimplicare., Asigurarea serviciilor de salubrizare, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunciacesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ISO 9001:2008 sau echivalent pentru lucrarile care fac obiectul achizitiei (lucrari de constructii de drumuri si constructii de poduri). In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., ISO 14001:2005 sau echivalent , pentru lucrarile care fac obiectul achizitiei lucrari de constructii de drumuri si constructii de poduri).In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP Sectiunea Documentatia de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer