Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul: ?Amenajare drumuri forestiere, comuna Romos, judetul Hunedoara?


Detaliu pentru invitatia numarul 329471
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ROMOS (CONSILIUL LOCAL ROMOS)
Numar invitatie: 329471/13.06.2012
Denumire contract: Achizitia lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul: ?Amenajare drumuri forestiere, comuna Romos, judetul Hunedoara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ROMOS (CONSILIUL LOCAL ROMOS)Cod fiscal: 5453797, Adresa: STR. PRINCIPALA NR. 114, Romos, Telefon: 0254245603, Fax: 0254245620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR. 114, Romos, Romania, cod postal: 337410, telefon: +40 0254245603, fax: +40 0254245620, persoana de contact: BABA IONEL LAUREAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Romos, STR. PRINCIPALA NR. 114, Romos, Romania, cod postal: 337410, telefon: +40 0254245603, fax: +40 0254245620,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul: ?Amenajare drumuri forestiere, comuna Romos, judetul Hunedoara?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul: ?Amenajare drumuri forestiere, com.Romos, judetul Hunedoara? Valoarea estimata fara TVA: 6.260.791 lei din care valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 246.592RON fara TVA, iar valoarea estimata a executei lucrarilor este de 6.014.199 RON fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 373, 118 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 125.215 lei. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 8.186, 08 RONGarantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 5 % din pretul contractului de lucrari fara T.V.A. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif si copl ult, prin (se alege): - instrument de garantare . sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Comuna ROMOS. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 12A (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator);2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 31 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator);3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006actualizata?; Completare formular nr. 12B (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d);4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 5 (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Patranjan Mircea- primar comuna Romos, Csatlos Mihaiela-secretar comuna Romos, Baba Ionel Laurian-referent specialitate, Ardean Elena Tatiana, Stanciu Alina , Consilieri locali : Bacrau Mirel, Popa Chirila, Cataniciu Irimie, Basaraba Gheorghe, Vasilcu Valer, Craciunescu Ioan, Lia Nicolae, Bota Raul, Uritoiu David, Stancioiu Horia, Baciu Mugurel.___________________________________________________________________________________________________5.Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006 - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale; - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul de stat si bugetele locale.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 12C. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunereadocumentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document) Certificat de atestare pentru proiectare de drumuri forestiere pentru persoanele fizice si juridice conform ORDIN nr. 576 din 15 septembrie 2009 pentru aprobarea Metodologiei, criteriilor de atestare si a Comisiei de atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea de drumuri forestiere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pentru anii (2009, 2010, 2011).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat 12.521.582lei (exclusivTVA). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Ofertantul trebuie sa demonstreze printr-o declaratie bancara, in original ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de minim 1.565.196leipentru o perioada de 6 luni. In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor si lucrari similare executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, Pentru PROIECTARE sunt necesareurmatoarele dotari minime - echip pt listare (format A4, A3), copier/scanare, sau aparat multifunctional (ce indeplineste toate functiile enumerate ant) ?min. 1 buc ; calculatoare, ? minim 1 buc, Programe de proiectare (CAD sau echivalent) in domeniul ing civila, cu licenta -min. 1 buc ; Plotter ?min. 1 buc . Progr de devize -min. 1 buc ;Progr de editare/calcul: Windows sau echivalent, Word sau echivalent, Excel sau echivalent, cu licenta -min. 1 buc , statie topo totala 1 buc, Pentru EXECUTIE : Intrucat pentruexecutarea investitie sunt necesare lucrari de derocari cu ajutorul materialului explozibil la majoritatea drumurilor cuprinse, si avand in vedereregimul special pe care il implica lucrul cu material explozibil , ofertantul va face dovada ca este autorizat sa detina, sa transporte si sa utilizeze material exploziv;autogreder: 1buc.;buldozer: 1buc.;buldoexcavator: 1 buc.;compactor static autopropulsat: 1 buc.;compactor pe pneuri: 1 buc.; incarcator frontal: 1buc.; autobasculanta: 4buc.; motocompresor: 1 buc.; macara :1 buc.Ofertantul va face dovada ca dispune de 1 laborator autorizat gradul 2 pentru determinarile necesare la executia lucrarilor sau contract de colaborare, Fisa de experienta similara. Se solicita ca nivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani cel putin un contract a carui valoarea sa fie cel putin egala cu 246.592 lei .Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii ale informatiilorrelevante privind indeplinirea experientei similarePENTRU EXECUTIA DE LUCRARI - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executatin ultimii 5 ani cel putin 1 contract similar de executie lucrari, a carui valoarea sa fie cel putin egalacu 6.014.199lei, exclusiv TVA.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii ale informatiilor relevante privind indeplinirea experientei similare, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului., Personal necesar pentru PROIECTARE: 3 ingineri specializarea drumuri si poduri, unul dintre acestia sa detina certificat de atestare pentru proiectare de drumuri forestiere pentru persoanele conform ORDIN nr. 576 din 15 septembrie 2009 pentru aprobarea Metodologiei, criteriilor de atestare si a Comisiei de atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea de drumuri forestiere, in termen de valabilitate;sicel putin unul sa fi participat la cel putin un proiect similar, inginer specializarea geodezie si cadastru, cu drept de semnatura, si sa fi participat la cel putin un proiect similar; devizier studii superioare specializarea constructii ; Se va include in echipa de asistenta tehnica din partea proiectantului 1 inginer constructii drumuri si poduri poate fi dintre cei nominalizati la proiectare., Personal necesarpentru EXECUTIE- nivel minim: 1, inginer constructor, licentiat al unei facultati specialitatea constructiisi sa fi participat la cel putin un proiect similar1 responsabil tehnic, inginer licentiat al unei facultati specialitatea drumuri cu experienta profesionala(RTE) - in domeniul constructii drumuri si podurii;1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor pentru constructii rutiere ? drumuri, cu experienta profesionala , 1 inginer topograf si sa fi participat la cel putin un proiect similar4 persoane cu calificare lucrator de drumuri;4 persoane cu calificare masinist utilaje;4 persoane cu calificare conducator auto., Declaratie privind resursele umane si structura managementului, Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea inintegralitate a lucrarilor Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.), Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru unul dintre asociati)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara1. Pretul ofertei servicii de proiectare30% Descriere criteriu: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat criteriului de evaluare respectiv. Pentru un alt pret decat pretul cel mai scazut se acorda ponderea astfel: Pn=(pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat.Componenta financiara 2 Pretul ofertei executie lucrari40%Descriere criteriu: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat criteriului de evaluare respectiv. Pentru un alt pret decat pretul cel mai scazut se acorda ponderea astfel: Pn=(pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat.
Durata de realizare a serviciilor de proiectare
15
Descriere: Termenul maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma): 90 zile - termenul minim (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar): 15 zile. Punctajul se va calcula astfel: a)pentru durata de realizare a proiectului tehnic cea mai mica, se acorda punctaj maxim, respectiv 15 puncte; b) pentru durate de realizare mai mari se aplica formula: P(n)= (durata min/durata(n))xpunctaj maxim alocat; durata de realizare a proiectului tehnic se coreleaza cu graficul de prestare fundamentat pe numarulde personal implicat in proiect. Lipsa de fundamentare a acestui criteriu va duce la respingerea ofertei ca neconforma.
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Termenul maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma): 21 luni- termenul minim (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar): 12 luni Punctajul se va calcula astfel: a)pentru durata de executie cea mai mica, se acorda punctaj maxim, respectiv 20 puncte; b) pentru durate de executie mai mari se aplica formula: P(n)= (durata min/durata(n))xpunctaj maxim alocat; durata de executie se coreleaza cu graficul de executie fundamentat pe principiul drumului critic. Lipsa de fundamentare a acestui criteriu va duce la respingerea ofertei ca neconforma.
Garantia acordata lucarilor
5
Descriere: Descriere: Garantia minima acordata este de 24 luni.Garantia maxima admisa este de 60 luni.Orice durata de garantie subgarantia minima va fi punctata cu 0 puncte. Duratele de garantie ofertate peste garantia maxim admisa nu se va punctasuplimentar. Punctajul pentru toate celelalte oferte se va acorda astfel: P(n)=(garantia (n) /garantie max) x punctaj max alocat.Ofertantii au obligatia sa fundamenteze garantia acordata prin agremente tehnice si certificate de calitate emise de producatori pentru materialele puse in opera.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata la invitatia de participare-documentatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer