Achizitie publica - achizitia materiale sanitare
Detaliu pentru invitatia numarul 322449
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322449/21.03.2012
Denumire contract: achizitia materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN MURESCod fiscal: 8089381, Adresa: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Telefon: 0265-210878, Fax: 0265-210878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Romania, cod postal: 540116, telefon: +40 0265210878, fax: +40 0265210878, persoana de contact: ANDREA BARABAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN MURESSTR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Romania, cod postal: 540116, telefon: +40 0265210878, persoana de contact Lazar Sanda
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia materialesanitare conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este urmatoarea: lot 1- 47 lei, lot 2-110lei, lot3- 1 lei, lot 4 -25 lei, lot 5- 147lei, lot 6- 53lei lot 7 -4 lei, lot 8- 7 lei, lot 9 - 1 lei, lot 10- 30 lei, lot 11-146 lei, lot 12 -7 lei, lot 13- 5 lei, lot 14- 3 lei, lot 15- 2 lei, lot 16 -8lei, lot 17 - 3 lei, lot 18- 75 lei, lot 19- 45 lei lot 20 -9 lei, lot 21 -13 lei, lot 22- 50 lei , lot 23- 6 lei, lot 24-3 lei, modalitatea de constituire conform art.86 alin.1 din hg 925/2006, valabilitatea garantiei de participare este egala cu valabilitatea ofertei, in cazul in carese constituie prin ordin de plata, se depune in contul RO60TREZ4765005XXX005891, DESCHIS LA TREZORERIA TG MURES, in cazul in care vor fi exista contestatii formulate de operatorul economicsi respinse ca nefondate autoritatea contractanta va retine o sumaconf art, 278^1 din oug 34/2006
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este 5 % din valoarea contractului , modalitatea de constituire conf.art, 89 alin2 din oug 34/2006 , in cazul in care se constituie prin ordin de plata se depunein contul RO60TREZ4765005XXX005891, deschis la trezoreria tg mures
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din ordonantaCerinta obligatorie: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (formularul 1)2. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.. in original/copie legalizata/copie conform cu originalul .3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formularul 2)In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din O.U.G. 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4.Declaratiaprivindneincadrarea inprevederile art.69/^1 dinOUG.34/2006- FORMULARUL 115.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181/OUG34/2006FORMULARU3Nota : in cazul in carein tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale.referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratieautentica data in fataunui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest.sens.Avand in vedere dispozitiile art. 1 din Ordinul Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010, fiecare ofertant la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Declaratia se va intocmi conform modelului prevazut in sectiunea Formulare ? ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. (formularul 10) certificat constatator emis de o.r.c valabil la data depunerii oferteicerinta obligatorie: documente care dovedesco forma de inregistrare sau atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
termen de livrare
20
Descriere: cel mai scurt temen de livrare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, descarcat de pe site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 08:35