Achizitie publica - Achizitia publica a unui serviciu de promovare media
Detaliu pentru invitatia numarul 350762
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350762/19.07.2013
Denumire contract: Achizitia publica a unui serviciu de promovare media
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului - Judetul ConstantaCod fiscal: 4515760, Adresa: B-dul Tomis, nr.51, Constanta, Telefon: +40 0241617788, Fax: +40 0241615672
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Tomis, nr.51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241617788, fax: +40 0241615672, persoana de contact: Roland Frunza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Tomis, nr.51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241617788, fax: +40 0241615672, persoana de contact: Roland Frunza
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia publica a unui serviciu de promovare media
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - derularea campaniei de promovare a proiectului si a unui comportament pro-activ si participativ in situatii de urgenta in randul populatiei;
- dezvoltarea conceptului campaniei de promovare media si a strategiei de promovare media, impreuna cu Institutia Prefectului - judetul Constanta;
- asigurarea unei imagini unitare a proiectului si respectarea manualului de identitate vizuala prin toate materialele scrise, audio si video produse si diseminate;
- productia materialelor audio-video si a machetelor anunturilor de presa si diseminarea acestora;
- diseminarea informatiilor din cadrul proiectului in scopul realizarii obiectivelor prevazute in proiect;
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in cuantum de 2.415 lei, respectiv 1.207 lei, in cazul in care se face dovada ca ofertantul este IMM. Constituirea garantiei de participare in alta moneda decat RON va avea in vedere cursul de schimb BNR valabil la data postarii documentatiei de atribuire in S.E.A.P..Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: - depunere la casieria autoritatii contractante;
- ordin de plata in contul RO94TREZ2315005XXX007374, deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, care se prezinta in original;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/ 2006.In conformitate cu prevederile art.2781 din OUG 34/2011 si anume ? in masura in care CNSC respinge contestatia ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului garantia de participare.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa.
Garantie de buna executie
Prestatorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de maxim 5 zile de la data intrarii in vigoare a contractului.Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din pretul contractului, fara TVA si se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia achizitorului la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent inainte de semnarea contractului.Lipsa dovezii deschiderii acestui cont da dreptul achizitorului de a refuza semnarea contractului.Neprezentarea dovezii in termen de 48 de ore de la notificarea achizitorului determina pierderea beneficiului castigarii achizitiei de catre prestator, anularea procedurii si impune reluarea achizitiei.Suma initiala care se depune in contul astfel deschis trebuie sa fie de cel putin 1% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive, in procent de 5% din sumele datorate si cuvenite prestatorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare si, dupa caz, sa emita ordinul de incepere a contractului numai dupa ce prestatorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin prezentul contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru prestatorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.Achizitorul are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a tuturor obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. - eligibilitate;Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul A din sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. - neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 - Formular B din sectiunea Formulare.3. - calitatea de participant la procedura;Cerinta nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular C din sectiunea Formulare din care sa rezulte calitatea de participant la procedura (unic contractant, subcontractant, asociat etc) a operatorului economic.4. - participare la procedura cu oferta independenta;Cerinta nr. 4 - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formular C1 din sectiunea Formulare.5. - neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006;Cerinta nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006 - Formular C2 din sectiunea Formulare. In situatia in care exista persoane conform prevederilor art. 691 din O.U.G. 34/2006 ofertantul va fi exclus de la procedura. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. EUGENBOLA Prefect2. RADU VOLCINSCHI Subprefect3. SELAMET IUCSEL Subprefect4. PATRASCU ELI MIHAELA Manager public5. LIPAN NICOLAE Consilier superior6. FRUNZA ROLAND Consilier juridic superior7. VLAD JENI Consilier superior8. ONISORU IULIA Consilier superior9. PIRCALABU SIMONA Sef serviciu10. PASCANU EMILIAReferent11. BOCIOAGA SIMONA Consilier juridic superior12. SUCEVEANU RADU Consilier juridic superior13. GAGEATUTITUS Consilier superior14. NEGOESCU DAN Consilier superior15. PARCALABU ISMAIL FILIZ Consilier afaceri europene16. MOROSAN MAGDALENA Consilier afaceri europene17. HAGI SALIM LEILA Consilier IA6. - indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor;Cerinta nr. 5 - Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul. Pentru rezidentii romani, se solicita certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, precum si certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;
- in baza certificatelor de atesare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local si bugetul de stat in luna anterioara celei in care depune oferta pentru prezenta procedura de atribuire. I. Persoane juridice/fizice romane1. - forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;2. - codul CAEN trebuie sa corespunda Codului comun emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;3. - declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (daca e cazul) - Formular 1 din sectiunea Formulare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului competent, in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul, trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.II. Persoane juridice/fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea operatorului economic pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 241.500 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta documente relevante din care rezulta ca a prestare de servicii similare in cadrul a maxim 3 contracte care sa insumeze o valoare minima de 241.500 lei., Cerinta nr.2 - Prezentarea de inscrisuri in care sa fie evidentiat faptul ca ofertantul a prestat servicii similare celor solicitate prin cererea de oferta., Capacitatea tehnica.Cerinta nr.3 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de capacitatea de realizare a spot-urilor audio (1 buc.), video (1 buc.), a documentarului TV (1 buc.), a anunturilor de presa (min. 4), a publicarii interviurilor/articolelor din presa scrisa (5 buc.), a interviurilor TV (2 buc.) si a interviurilor radio (2 buc.), suficiente pentru realizarea la termen, calitativ si in conditii de siguranta, a contractului de prestari de servicii., Cerinta nr.4 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de resursele tehnice si umane necesare pentru: - derularea campaniei de promovare a proiectului si a unui comportament pro-activ si participativ in situatii de urgenta in randul populatiei;
- dezvoltarea conceptului campaniei si a strategiei de promovare impreuna cu autoritatea contractanta;
- asigurarea unei imagini unitare a proiectului si respectarea manualului de identitate vizuala PODCA, prin toate materialele scrise, audio si video produse si diseminate;
- asigurarea productiei materialelor audio-video si a machetelor anunturilor de presa si diseminarea acestora;
- diseminarea informatiilor din cadrul proiectului si atingerea rezultatelor prevazute in cererea de finantare a proiectului;
- dezvoltarea si implementarea strategiei de promovare online a proiectului (sfaturi, informatii utile, informari legate de activitatea autoritatilor publice privind prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta, care vor fi publicate in presa online);
- raportarea trimestriala a rezultatelor activitatii de realizare a campaniei media sipunerea la dispozitia autoritatii contractante a produselor media realizate si a raportului de monitorizare media, cu rezultatele campaniei;
- realizarea a cel putin patru anunturi de presa;
- realizarea a cel putin 5 interviuri/articole in presa scrisa;
- realizarea unui film documentar despre proiect si diseminat catre posturile TV locale si catre grupul tinta, (filmul va putea fi accesat online pe platforma si va fi distribuit participantilor la conferinta finala si altor factori interesati);
- realizarea unui spot TV care va fi difuzat la minim doua posturi TV locale si un post national cu o buna audienta la nivel local;
- realizarea unui spot radio care va fi difuzat la minim 2 posturi de radio locale si un post national cu o buna audienta la nivel local;Spotul TV si spotul radio vor avea drept scop informarea cetatenilor cu privire la modul in care administratia publica gestioneaza situatiile de urgenta, cat si cu privire la modul in care cetatenii trebuie sa actioneze cand intervine o situatie de urgenta si va promova platforma online.- realizarea a cel putin 2 interviuri TV;
- realizarea a cel putin 2 interviuri radio;Materialele vor fi difuzate catre presa astfel incat sa marcheze finalizarea unor activitati importante in proiect (ex: lansarea portalului, punerea in functiune a sistemului de videoconferinta, informarea cetatenilor cu privire la aplicatia practica).In dezvoltarea strategiei de comunicare, furnizorul va avea in vedere asigurarea informarii unui public reprezentativ, aproximativ o treime din populatia judetului., Resurse umane.Cerinta nr.5 - Informatii privind efectivul mediu anual. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare a personalului. Cerinta nr.1 - Ofertantul trebuie sa fie atestat in domeniul calitatii conform Standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Numar de difuzari spot TV
20
Descriere: Numar de difuzari spotTV
Numar de difuzari spot Radio
20
Descriere: Numar de difuzari spot Radio
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., www.prefectura-ct.ro, www.publicitatepublica.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 17:03