Achizitie publica - Achizitia publica de aerosoli pentru dezinfectie
Detaliu pentru invitatia numarul 323369
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323369/03.04.2012
Denumire contract: Achizitia publica de aerosoli pentru dezinfectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Romania, cod postal: 500326, telefon: +40 372676265, fax: +40 268327998, persoana de contact: GIORGETA DRAGOI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LA SEDIUL SPITALULUI CLINC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, BIR. DIRECTOR MEDICAL , STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Romania, cod postal: 500326,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia publica de aerosoli pentru dezinfectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1: AEROSOL PENTRU DEZINFECTIA DE NIVEL INALT PE CALE AERIANA PRIN NEBULIZARELOT 2: AEROSOL PENTRU DEZINFECTIA DE NIVEL INALT ASUPRAFETELOR SI APARATURII MEDICALE PRIN PULVERIZARE
II.1.6) CPV: 24959100-2 - Aerosoli (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 338, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare totala de4, 512.00 ron din care: Lot 1 =1, 440.00 ronLot.2 =3, 072.00 ronModul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul AC nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. Garantia de participare precum sideclaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor din categoria IMMse vorregasi intre plicul interior si cel exterior, la vedere conform indicatiilor de la cap.IV.4.3. Modul de prezentare a oferteiIn cazul in care GP se va constitui prin scrisoare de garantie se va utiliza modelul din Formularul nr. 8.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare in forma si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei.In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din OUG. nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Cerinta nr. 2: Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a urmatoarelor: 1.Formularul nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .Cerinta nr.3Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr.3 din fisierul ?Modele de formulare??Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr.4Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Neculoiu Marius, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, CJ Secelean Liviu, CJ Simtea Mona-Lisa, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Sef Birou Achizitii Publice Ec.Feresuaru Cristina, Membrii comisiei de evaluare : Dr.Godri Dora Ana, Dragoi Giorgeta, Ec.Suciu Daniela Membrii rezerva: As.Barna Petru, Ec. Dorofte Ileana Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic-in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalulAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Aviz sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii sau de Comisia Nationala pentru Produse Biocide valabil la data deschiderii ofertelor sau Avizul sanitar expirat insotit de Avizul de prelungire-in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalulPentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie de conformitate CE din care sa rezulte ca produsul este conform Directivei 93/42/CEE/ atestat CE emis in baza Directivei Dispozitivelor Medicale 93/42/CEE/ sau orice alte documente prin care ofertantul probeaza conformitatea probuselor., Ofertantii vor prezenta obligatoriu cate o mostra din fiecare produs ce va fi prezentata la secretariatul S.C.J.U. Brasov pana la data si ora limita din invitatia de participare, impreuna cu ofertele. Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu urmatoarele informatii : -denumirea ofertantului, denumirea produsului si ? mostre de aerosoli pentru dezinfectie, pentru CERERE DE OFERTA (data si ora conform invitatiei de participare) Mostrele vor fi insotite de prospectul tehnic elaborat de producator iar daca acesta este strain va fi prezentat in traducere autorizata. Nu se accepta completarea ulterioara a mostrelor. Neprezentarea acestora va duce la descalificarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: 5406
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 11:54