Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia publica de bonuri valorice pentru carburanti auto


Detaliu pentru invitatia numarul 194176
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SIBIU
Cod de identificare fiscala: 4406258
Adresa: Calea Dumbravii 28-32, Sibiu
Telefon: 0269218176
Fax: 0269218315
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitia publica de bonuri valorice pentru carburanti auto
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Cumpararea de bonuri valorice pentru carburanti auto.CPV: 09132100-4 benzina fara plumbCPV 09134200-9 motorina
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 12.03.2009 07:50)
Data publicarii: 09.02.2009 12:26
Data limita de depunere a ofertelor: 23.02.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala a Finantelor publice a Judetului Sibiu, str.Calea Dumbravii, nr.28-32
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.02.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Directiei Generale a Finantelor Publice a Judetului Sibiu, str.Calea Dumbravii, nr.28-32, cam.208.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 30, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/20063.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale-valabil la data deschiderii ofertelor.4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala-valabil la data deschiderii ofertelor.5.Pentru persoanele straine-documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre buget.6.Certificat constatator - nu mai vechi de 30 de zile de la data eliberarii.7.Certificat de inregistrare fiscala- conform cu originalul.8.Fisa de informatii generale.9.Experienta similara-completarea formularului anexat la documentatie.10.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
La sediul Directiei Generale a Finantelor Publice a Judetului Sibiu, str.Calea Dumbravii, nr.28-32, cam.202.Costul documentatiei de atribuire 50 lei.
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Procedura a fost anulata in temeiul art.209.lit b din OUG 34/2006.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer