Achizitie publica - Achizitia publica de carburanti auto - Motorina Euro 5 pe baza de bonuri valorice
Detaliu pentru invitatia numarul 352423
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352423/09.08.2013
Denumire contract: Achizitia publica de carburanti auto - Motorina Euro 5 pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPOLITIA LOCALA SECTOR 5Cod fiscal: 17193755, Adresa: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213122881, Fax: +40 213122881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050012, telefon: +40 213122881, fax: +40 213122881, persoana de contact: ELENA GABRIELA SAMOILA LAZARESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Bucuresti, Romania, et. 2, SALA 22.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia publica de carburanti auto - Motorina Euro 5 pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carburanti auto - Motorina Euro 5 pe baza de bonuri valorice de carburant
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524, 262 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-se poate constitui siprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Care se prezinta in original; Se poate depune si in numerar la caseria institutiei.Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 10485, 24 lei. Cursul lei/valuta comunicat de BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 2sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia de participare daca se constituie prin virament bancar contul IBAN este RO35TREZ7055006XXX004703 deschis la Trezoreria Sector 5;Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se prezinta in original, LA VEDERE.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006 ? 3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006 ? 4. Declaratie privind situatia personala a ofertantului ? Formularul 65. Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordin pres.A.N.R.M.A.P.nr. 314/2010.6. Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de conducere din cadrul POLITIEI LOCALE SECTOR 5, sunt urmatoarele: Ciubotaru Mihai ?Director General; Gheorghe Geta - Director Economic, Oprescu Mirela - Consilier Juridic, Samoila-Lazarescu Elena-Gabriela-Inspector specialitate. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Politiei Locale Sector 5 este realizat de Consiliul Local al Sectorului 5, format din urmatorii membrii: Agheorghiesei E, Birlescu S, Barsan M, Bereanu M, Burlacu O, Carp M, Constantin /M, Cosmin C, Croitoru D, Cursaru P, Diculescu L, Dinca M, Giurca A, Heput R, Ionita A, Iordanescu C, Jelea B, Manole P, Paduraru A, Petre M, Rosca A, Schmid D, Stanescu E, Turculet M, Visan R, Zavara C , secretar Consiliul Local Sector 5Feurdean C si Petre Marian Leonard ? administrator public.7. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.8. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original. Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea contractelor de achizitie publica se vor pezenta in: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator ONRC - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate. Depunerea prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri ? Ofertantul a realizat o cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 524262 lei., Prezentarea ultimelor trei bilanturi (31 decembrie 2010, 2011, 2012), vizat si inregistrate la organismele abilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat.. Bilanturile contabile se vor prezenta in copie cu specificatia conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea a cel putin 1(unu) maxim 2(doua ) contracte prin care sa se confirme furnizarea de produse a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 524262 lei fara TVA. Pentru echivalenta, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor privind experienta similara., Lista statiilor de distributie ale furnizorului si partenerilorde unde se procura carburanti auto ? motorina pe baza de bonuri valorice (adresa si numarul de telefon), inclusiv cele de pe raza Sectorului 5 din Bucuresti. Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 26.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 16:35