Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia publica de demontare,furnizare si punerea in functiune a doua ascensoare la sediul Consiliului Judetean Caras-Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 339751
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CARAS-SEVERIN
Numar invitatie: 339751/20.11.2012
Denumire contract: Achizitia publica de demontare, furnizare si punerea in functiune a doua ascensoare la sediul Consiliului Judetean Caras-Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CARAS-SEVERINCod fiscal: 3227890, Adresa: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Telefon: 0255216247, 0255211240/int.228, Fax: 0255216247
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Romania, cod postal: 320084, telefon: +40 255211511, fax: +40 255211511, persoana de contact: Gina Pavel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Resita, P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1 Consiliul Judetean Caras-Severin cam 9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia publica de demontare, furnizare si punerea in functiune a doua ascensoare la sediul Consiliului Judetean Caras-Severin
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de demontare, furnizare si punerea in functiune a doua ascensoare la sediul Consiliului Judetean Caras-Severin
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 370, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este: 7000 lei, Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitati de constituire acceptate: -Virament bancar in contul autoritatii contractante: Trezoreria Municipiului Resita RO02TREZ1815006XXX000149, confirmat prin extras de cont emis de Trezoreria Municipiului Resita, pentru Autoritatea Contractanta. Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, vor completa (DECLARATIE PRIVIND INCADRAREA INTREPRINDERII IN CATEGORIA INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII), in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 10 % din val contr, fara TVA.OBLIGATIA de a constitui Gar de buna executie a contr, in termen de 5 zile lucr de la data semnarii acestuia Se poate constitui prin: scrisoare de garantie bancara emisain favoarea autoritcontractante, de o banca agreata de ambele parti, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract..Constituirea garantiei de buna executie este conditie de incepere a executarii obligatiilor contractuale.Val garantiei de buna executie coincide cu val contractului de furnizare.Restituirea garantiei de buna executie a contr se va face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor si/sau de la plata facturii finale, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: art. 180 din OUG nr. 34/2006 - original, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: - original, Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta - original, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - original, Sorin Frunzaverde ? presedinte Consiliul Judetean Caras-SeverinIonesie Ghiorghioni ? vicepresedinte Consiliul Judetean Caras-Severin, presedinte comisie de evaluareIlieIova - vicepresedinte Consiliul Judetean Caras-Severin, Ion Imbrescu ? secretarul judetuluiPavel Gina ? director general Consiliul Judetean Caras-Severin, Victor Naidan ? arhitect sef Consiliul Judetean Caras-Severin, Darian Ciobanu ? director general Consiliul Judetean Caras-Severin, Filip Lavinia - sef serviciu contabilitate buget Directia Generala Financiar- Contabilitate CJCS (CFP, 5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, sau echivalent in cazul persoanelor juridice/fizice straine. Acest document trebuie sa demonstreze ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local - formular specific autoritatilor din Romania sau statului in care este inregistrat ofertantul. Acest document trebuie sa demonstreze ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - original Certificat constatator, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul semnata si stampilata, data de operatorul economic), emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor. Autorizatie ISCIR pentru opertorii economici prin care sa faca dovada atestarii execututarii lucrarilor de montaj ? intretinere pentru ascensoarele de persoane, care fac obiectul prezentului contract.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Prezentarea de informatii generale privind cifra de afaceri si rezultatele ultimelor trei exercitii financiare.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011) trebuiesafiemaimaresauegala cu 650.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR. Bilantul Contabil pe anii 2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a efectuatin ultimii 3 ani, un contract care are ca obiect furnizarea de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica, avandvaloarea insumata de minim 370.000 lei- Cel putin orecomandare, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, din partea beneficiarilor livrarilorefectuate indicate ca experinta similara relevanta pentru prezentul contract., Personal de specialitate - pentru indeplinirea in bune conditii a contractului.Numarul minim de ingineri si personal tehnic de specialitate (reparatii si intretinere lifturi) angajat - 7 (sapte).CV-uri, copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime si declaratii de disponibilitate semnate in original Certificat ISO 9001 valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Avand in vederedemontare, furnizare si punerea in functiune a doua ascensoare la sediul Consiliului Judetean Caras-Severin, se solicita ca operatorii economicisa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie. ro , atasata invitatiei de participare sectiunea documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer