Achizitie publica - Achizitia publica de materiale de curatenie: saci din polietilena negri mici si mari
Detaliu pentru invitatia numarul 326858
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326858/16.05.2012
Denumire contract: Achizitia publica de materiale de curatenie: saci din polietilena negri mici si mari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia publica de materiale de curatenie: saci din polietilena negri mici si mari
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica demateriale de curatenie: saci din polietilenanegri mici si mariValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimatafara TVA (respectiv 72880.00 ron) a prezentei proceduriin functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima a intervaluluifara TVA (respectiv 109, 320.00 ron)reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 19640000-4 - Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare totala de1, 457.00 ronModul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul AC nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. Operatorii economici vor depune dovada constituirii GP sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul AC, SPCJUBV Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Bir Achizitii Publice daca GP se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legiide o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care GP se va constitui prin scrisoare de garantie se va utiliza modelul din Formularul nr. 8. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Neconstituirea garantiei de participare in forma si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei. In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.In situatia depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 278^1/OUG nr.34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a urmatoarelor: 1.Formularul nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Cerinta nr.3Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare??Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Neculoiu Marius, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, Director ingrij.med.As.Fercala Elena, CJ Secelean Liviu, CJ Simtea Mona-Lisa, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Sef Birou Achizitii Publice Ec.Feresuaru Cristina, Membrii comisiei de evaluare : Dragoi Giorgeta, Dr.Godri Dora Ana, Ec..Suciu DanielaMembrii rezerva: As. Barna Petru, Ec. Dorofte Ileana Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane juridice/fizice romane: Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a documentului: ?Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fotografii si descrieri a produselor ofertate. Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a documentului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 10:45