Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia publica de oxigen medicinal lichid si inchiriere instalatie de stocare si distributie oxigen medicinal lichid


Detaliu pentru invitatia numarul 355307
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Numar invitatie: 355307/01.11.2013
Denumire contract: Achizitia publica de oxigen medicinal lichid si inchiriere instalatie de stocaresi distributie oxigen medicinal lichid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in format electronic in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia publica de oxigen medicinal lichid si inchiriere instalatie de stocaresi distributie oxigen medicinal lichid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de oxigen medicinal lichid si inchiriere instalatie de stocaresi distributie oxigen medicinal lichid conform caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 24111500-0 - Gaze medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 489, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9792 ron, Cursul de referinta pentru echivalenta gar de partic depusa in alta valuta va fi cel stabilit de BNR la data publicarii anunt de partic mentionata pentru op. ec care doresc sa faca echiv. garantiei de partic in alta valuta.G.P.se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul aut. contract. nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8. Op. ec. vor depune dovada constituirii G.P. sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul aut. contractante, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Biroul Achizitii Publice daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari . Perioada de valab a G.P.: 90 de zile de la termenullimita de primire a ofertelor. Neconstituirea G.P. in forma si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei. In conf.cu legea 346/2004, IMM beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de G.P. si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.In situatia depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge pe fond contestatia, aut., contr.va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 278^1/OUG nr.34/2006. Preved art. 278^1alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita depunerea in SEAP, semnate cu semnatura electronica a urmatoarelor : Formular nr. 1 din fisierul ?Formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Declaratia se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Se solicita depunereain SEAP semnate cu semnatura electronica a urmatoarelor: 1.Formular nr. 2 din fisierul ?formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Documentul soilicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit.c^1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator daca este cazul.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Cerinta nr.3Se solicita depunerea in SEAP semnat cu semnatura electronica a Formularului nr. 3 din fisierul ?Formulare??Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr.4Se solicita depunerea in SEAP semnat cu semnatura electronica a Formularului nr. 4 din fisierul ?Formulare??Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. Daca ofertantul are subcontractant sau un tert sustinator, ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 va fi prezentata si de subcontractant si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Albota Adrian, Director Medical, Dr. Neculoiu Daniela, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, CJ Secelean Liviu, CJ Muresan Nicoleta, Sef Serv. Tehnic-admin Ing.Cioroianu Marin, Sefbirou achizitii publiceFeresuaru Cristina, Sef birou tehnic Ing. Stoian Gheorghe., Sef formatie Sing. Groza Ioan, Referent Dragoi Giorgeta, Ec Dorofte Ileana, Ec. Suciu Daniela, Ing. Szigeti Ada Pentru persoane juridice/fizice romane: Se solicita depunerea in SEAP semnate cu semnatura electronica a urmatoarelor: 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2 Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 si Normele Metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalu in termen de valabilitate la datalimita de depunere a ofertei.Pentru persoane juridice /fizice straine: Se solicita depunerea in SEAP semnate cu semnatura electronica a urmatoarelor: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In vederea demonstrarii experientei similare se solicita depunerea in SEAP semnata cu semnatura electronica a Listei principalelor livrari de produse (cu obiect similar prezentei achizitii, oxigen medicinal lichid ) efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari . Se solicita prezentarea cel putin a unuicertificat/document/contract/proces verbal de receptie, emise sau contrasemnate de o autoritateori de clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicPrestarile de servicii se confirma prin prezentreacel putin a unui certificat/ document/contract/proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de o autoritateori de clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Autorizatie de punere pe piata de la Agentia Nationala a Medicamentului pentru oxigen medicinal lichid conform Legii95/20006 .Documentulin original /copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?va fi depuse in SEAP semnate cu semnatura electronica., Autorizatie de fabricatie pentru oxigenul medicinal lichid emisa de Agentia Nationala a Medicamentului conform Legii 95/2006, in cazul in care ofertantul este producator.Documentulin original /copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?va fi depuse in SEAP semnate cu semnatura electronica, Autorizatie de distributie pentru oxigenul medicinal lichid, in cazul in care ofertantul nu este producator conform Legii95/2006.Documentulin original /copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?va fi depuse in SEAP semnate cu semnatura electronica., Se solicita depunerea in SEAP semnat cu semnatura electronica deAutorizatii ISCIR pentru: 1.Reparare rezervoare de gaze lichefiate in temeiul Legii 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune;2.Reparare si verificare conducte de gaze in temeiul Legiiin temeiul Legii nr. 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, in original /copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul? Aceste autorizari sunt solicitate in baza prescriptiilor PTC 5/2003 si PTC 6/2010 Certificat ISO 9001/2008 sauechivalent al ofertantului, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in limba romana, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? va fi depus in SEAP semnat cu semnatura electronica .Nu se va accepta certificat in curs de atestare. In cazul unei asocieri, mentionam expres faptul ca cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer