Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA PUBLICA DE PRESTARI SERVICII CURATENIE


Detaliu pentru invitatia numarul 349908
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala a Sarii - SA
Numar invitatie: 349908/04.07.2013
Denumire contract: ACHIZITIA PUBLICA DE PRESTARI SERVICII CURATENIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala a Sarii - SACod fiscal: RO1590430, Adresa: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213178981, Fax: +40 213178980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SALINEI, NR.6, JUD. CLUJ, DEJ, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 264213206, fax: +40 264223341, persoana de contact: Igna Gratiela, Nemes Marius
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SALINEI, NR.6, JUD. CLUJ, DEJ, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 264213206, fax: +40 264223341, persoana de contact: Igna Gratiela, Nemes Marius
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Extractia sarii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA PUBLICA DE PRESTARI SERVICII CURATENIE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRESTARI SERVICII DE CURATENIE LA SUCURSALA SALINA OCNA DEJ (conform caietului de sarcini)Valoarea estimata minima este de 120000 lei.Precizam ca aceasta valoare reprezinta valoarea estimata a contractului ce face obiectul procedurii, valoare in functie de care se vor evalua ofertele.Optiuni: Posibilitate suplimentare conform art.122 lit.j din O.U.G. 34/2006
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 - 129, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.935 leiPentru echivalenta in alta valuta decat leul, se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR din ?a cincisprezecea zi inainte de data limita de depunere a ofertei".- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G 925/2006. Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr.346/2004, poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare.Garan?ia pentru participare se poate constitui astfel: Prin OP in contul RO22RNCB0108002583720001 deschis la BCR Sucusala Dej, sauPrintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr.6) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia-Oferta sa fiind declarata ca?tigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei-Ofertantula depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia conform cu art.278 din OUG34/2006. Restituireagarantieipentruparticipare se face pe baza unei cereri depuse la sediul Societatii Nationale a Sarii S.A. Sucursala Salina Ocna Dej ? Comp.Juridic/Achizitii, indicand contul bancar si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii (Formular nr.30).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la cerere de oferta cu oferta independenta (cf.Ordin ANRMAP Nr.314/2010) ? Completarea Formularului 10, in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea Formularului nr. 11, in original.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie sau care sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Director ? Mihut GeorgelDirector Economic ? Cucolas MariaDirector Tehnic ? Moldovan Alexandru OvidiuInginer Sef ? Alexandru Adrian ViorelSef Compartiment Administrativ? Nemes MariusSef Compartiment Juridic ? Igna Gratiela MariaSef Sector Preparare ? Pop ZenuSefBirou Aprovizionare Transport? Alexandru Melinda GabrielaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea Formularului nr. 8, in original.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea Formularului nr. 9, in original.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Certificatul fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G.nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Pana la data limita de depunere a ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri.Calitatea de participant la procedura Prezentarea Formularului nr.13.Acord de asociere (in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna). Se va completa Formularul 27. In cazul asocierii, toti operatorii implicati vor trebui sa indeplineasca cerintele solicitate la : - situatia personala; - capacitatea de exercitare a activitatii profesionale; - situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala (care se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului).In acest caz, oferta financiara si oferta tehnica va fi semnata de toti asociatii.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.Certificat de inregistrare in scopuri de TVA. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul.?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.An curs leu/euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560- Se vor prezenta in copie bilanturile contabile corespunzatoare exercitiilor financiare incheiate pentru anii 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente.Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturilecontabile sau alte documente edificatoare, echivalente documentelor solicitate pentru ofertantii romani, in copie insotite de traducerealegalizata in limba romana a acestora.Se va completa si prezenta Formularul 14Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara in ultimii 3 ani . Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, la nivelul a cel putin 1(un) contractmaxim 2 (doua) contracte. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari.Completarea urmatoarelor formulare: Formular F15 ? Experienta similara;Formular F16 ? Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani;, Lista cuprinzand subcontractantii. Se va completa Formularul 26. In cazul in care oferta sa va fi desemnata castigatoare, operatorul economic are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica, contractul incheiat cu subcontractantul/subcontractantii nominalizati in oferta. Contractul prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si va constitui anexa la contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2013 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer