Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia publica de produse - sistem de stocare


Detaliu pentru invitatia numarul 339585
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Numar invitatie: 339585/16.11.2012
Denumire contract: Achizitia publica de produse - sistem de stocare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si InovariiCod fiscal: 12354176, Adresa: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3.07.19.51, 52, 53, Fax: 3.07.19.59
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Plevnei, nr.3, Bucuresti, Romania, cod postal: 010362, telefon: +40 213071918, fax: +40 213071919, persoana de contact: Gabriela Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Plevnei, nr.3, Bucuresti, Romania, cod postal: 010362, telefon: +40 213071918, fax: +40 213071919, persoana de contact: Gabriela Popa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia publica de produse - sistem de stocare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizareproduse - dispozitiv de stocare cu acces direct
II.1.6) CPV: 30233140-4 - Dispozitive de stocare cu acces direct (DASD) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 427, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 8.550, 00 si in conformitate cu art 86 alin 1 din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada posibilitatea ca autoritatea contractanta sa poata retine din garantia de participare a ofertantului care a depus contestatie la CNSC impotriva procedurii de atribuire, si a carei contestatie a fost respinsa ca nefondata de acesta, o valoare in conformitate cu art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se prezenta intr-un plic sigilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Garantia de participareva fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?Garantie de participare la procedura de achizitie publica de produse ? sistem de stocare?Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate.Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, conform FORMULARULUI 7 la sediul Autoritatii Contractactante, cel mai tarziu la data si ora de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 5% din valoarea de atribuire a contractului conform art 86 alin 2 din HG 925/2006 . Garantia de buna executie se va constitui cf art.90 din HG 925/2006 si va fi prezentata pana la data semnarii contractului, conform Formularului 11
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - FORMULAR 2; 2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 - FORMULAR 5;persoane cu fct de decizie: Adrian Curaj, Elena Tita; Magdalena Susan-Resiga; Gabriela Jitaru; Daniela Anghel; Gabriela Popa; Ecaterina Gica; 3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia obigatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia obigatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - FORMULAR 3; 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULARUL 4 1. Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale - Cifra de afaceri - Media cifrei de afaceri media globala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 800.000 lei; 2. Prezentarea Bilantului contabil prescurtat - Prezentarea Bilanturilor contabile prescurtate pe ultimii trei ani financiari, vizate si inregistrate de organele competente (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer