Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia publica de produse ? sistem de sunet si lumini ?


Detaliu pentru invitatia numarul 324843
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA NATIONALA DE ARTA TEATRALA SI CINEMATOGRAFICAI. L. CARAGIALEBUCURESTI
Numar invitatie: 324843/23.04.2012
Denumire contract: Achizitia publica de produse ? sistem de sunet si lumini ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA NATIONALA DE ARTA TEATRALA SI CINEMATOGRAFICAI. L. CARAGIALEBUCURESTICod fiscal: 4453160, Adresa: STR. MATEI VOIEVOD NR. 75-77, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: +40 212522404, Fax: +40 212522404
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MATEI VOIEVOD NR. 75-77, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021452, telefon: +40 212522404, fax: +40 212522404, persoana de contact: Elena Dantes
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MATEI VOIEVOD NR. 75-77, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021452, telefon: +40 212522404, fax: +40 212522404, persoana de contact: Elena Dantes
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia publica de produse ? sistem de sunet si lumini ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de produse ? sistem de sunet si lumini ?
II.1.6) CPV: 32342410-9 - Echipament de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 461 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 3.000 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancare ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionata.b) Virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante RO73TREZ7025005XXX000181 deschis la Trezoreria sector 2;Garantia pentru participare se va exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si va fi constituita in favoarea autoritatii contractante; se va utiliza modelul indicat incapitolul de Formulare (FORMULARUL 11), scrisoarea de garantie bancara de participare se va prezenta in original;Cursul de schimb utilizat pentru exprimarea valorii garantiei de participare in lei sau intr-o valuta liber convertibila este cursul de schimb stabilit de Banca Nationala a Romaniei si valabil pentru data de 25 ianuarie 2011.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se prezinta intr-un plic sigilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Garantiava fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?GARANTIE PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIA PUBLICA DE PRODUSE ? SISTEM DE SUNET SI LUMINI ??.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise.In cazul in care CNSC respinge contestatia ca fiind nefondata autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, sumele mentionate la art.278 indice 1, alin 1 din OUG 34 .
Garantie de buna executie
a) Cuantumul Garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 5% din valoarea de atribuire a contractului.b) Modul de constituire este conf art.89 din Hg925/20066 : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Scrisoare de garantie bancara de buna executie - FORMULARUL 5 - Capitolul Formulare - original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-FORMULAR 12A din capitolul de Formulare - original.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: Declaratia privind eligibilitatea conf. art.180 din OUG 34/2006 va fi completata de catre subcontractanti si de tertul sustinator din punct de vedere financiar2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-FORMULAR 12B din capitolul de Formulare ? originalIncadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 va fi completata de catre subcontractanti si de tertul sustinator din punct de vedere financiar.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006-FORMULAR 12C din capitolul de Formulare ? original ; declaratia privind neincadrarea in art 69 indice 1 din OUG 34/2006, trebuie completata de subcontractanti si tertul sustinator din punct de vedere finaciare, daca este cazul;4.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local- Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat-Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -FORMULAR 12H din capitolul de Formulare ? original7.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-FORMULARUL 12I din capitolul de Formulare - original 1.Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizataPersoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Documentele vor fi prezentate cutraducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri globala pe ultimul an sa fie de cel putin 100.000 lei2. Fisa de informatii generale3. Bilantului contabil prescurtat pe ultimul an financiar
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratia privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer