Achizitie publica - Achizitia publica de produse de papetarie si consumabile necesare proiectelor POSDRU derulate de catre MECTS-UMPFE
Detaliu pentru invitatia numarul 336422
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336422/28.09.2012
Denumire contract: Achizitia publica de produse de papetarie si consumabile necesare proiectelor POSDRU derulate de catre MECTS-UMPFE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, cam. 1, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010176, telefon: +40 213055998, fax: +40 213055990, persoana de contact: Costel Birsan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, sala de consiliu, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010176
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia publica de produse de papetarie si consumabile necesare proiectelor POSDRU derulate de catre MECTS-UMPFE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de produse de papetarie ?i consumabile aferente echipelor de implementare din cadrul proiectelor POSDRU implementate de MECTS-UMPFEProdusele cu caracteristicile minimale si cantitatile necesare sunt detaliate in Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LEI: Lot 1. 1.200, Lot 2.900; Pt. IMM, Gar. de Part. poate fi redusa la jumatate, in conditiile legii. Ptr. dem. incadrarii ca IMM, ofertantii vor complete Formularul 1. Mod. const. gar. part.: OP in contul AC cu nr. RO29TREZ7005005XXX000224 deschis la ATCPMB, CIF 4691235 sau instrument de gar. emis in cond. legii de o soc. Banc. sau de o soc. de asig., cu urm. caract: Gar. trebuiesa fie irevocabila. Instrum. de garant. prezentat de catre ofertant trebuie sa prevada daca plata gar. se va executa conditionat, resp. dupa const. culpei pers. garantate, in conform. cu contractul garantat sau necond., respectiv la prima cerere a benef., pebaza decl. acestuia cu privire la culpa pers. garantate. Instrum. de garant. prez. va putea fi emis de catre o soc. bancara sau decatre o soc. de asigurari. Gar. de part. prez. de catre ofertant trebuie sa fie in original. Dovada const. gar. de part. trebuie sa fieprez. cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertei.Per. de valab. a gar. de part.: cel putin 45 de zile calendaristice de la data limita de dep a ofertelor, inclusiv. Cond. de retinere a gar. de part.: AC are dreptul de a retine gar. de part., ofertantul pierzand astfel sumaconstituita, atunci cand se afla in oricare din sit. urm.: isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;oferta sa fiind stabilitacastig. refuza sa semneze contractul / acordul cadru in per. de valab. a ofertei;oferta sa fiind stabilita castig., nu constituie gar.de buna exec. in perioada de valab.a of.si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semn. contr. In cazul in care ofertantul facecontestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contest. din gar. de part. urm.sume: Lot 1. 645 lei; Lot 2. 465 lei.
Garantie de buna executie
Gar. de buna exec. se va const. in conf. cu art. 90 din H.G. nr 925 / 2006. Printr-un instr. de gar. emis in cond. legii de o soc.banc. sau de o soc. de asig., care dev. anexa la contract. Cuantum gar. de buna exec. a contr. este de: 10% din val. contr. faraTVA (la IMM, se reduce cu 50%). Dur. garant. de buna exec. a contr. este egala cu per. dintre mom. semnarii contr. si mom.Semn. PV de rec. a prod. Gar. de buna exec. este const. printr-un instr. de garant. emis de o soc. banc. cfm. Form. 14, ori de osoc. de asig., instr. de garant. irevocabil, care va fi prez. in original, cu o dur. de valab. cel putin = cu durata contr. la care seadauga o per. de 45 de zile sau prin ret. succ. si plata in cont garant. spec., aflat la disp. AC. Se restit. in term. de 14 zile de ladata indepl. de catre contractant a oblig. asumate prin contr. respectiv, daca achiz. nu a ridicat pana la acea data pret. asupra ei, conf.art.91 din HG 925/2006, cu modif. si compl. ult.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr 2 din Sectiunea Formulare, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus obligatoriu si prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr 3 din SectiuneaFormulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de particip cu oferta independenta - Ofertantul trebuie sa prezinte in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Certificatul de particip la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de particip la licitatii cu oferta independenta. Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul nr 4 din Sectiunea Formulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: ministru Ecaterina ANDRONESCU, reprezentant legal Tiberiu VELTER, director economic Tatiana STUPARU. Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul nr 5 din Sectiunea Formulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acest document se va prezenta atat de catre subcontractanti, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.5. Certificate conform art. 182 din OUG 34/2006 - Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Aceste documente trebuie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul operatorilor economici straini: certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, documente valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul nr 6 din Sectiunea Formulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.7. Informatii privind subcontractantii: Daca este cazul, ofertantul va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii (conform Formularului nr 7 din Sectiunea Formulare), a formularelor Formularul 2, Formularul 3 si Formularul 5 care trebuie prezentate de toti subcontractantii, precum si descrierea modului in care contractantul principal va monitoriza si conduce subcontractantii pentru a asigura realizarea in timpul stabilit a activitatilor subcontractate. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii conform codului CAEN, valabil la data depunerii ofertelor.In cazul operatorilor economici straini: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniCerinta 1: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Nu se solicita o anumita valoare, perioada de furnizare sau un anumit numar de beneficiari pentru a fi calificat., Cerinta 2: Experienta similara - Dovada livrarilor similare confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe site-ul e-licitatie.ro sau solicitare scrisa catre autoritatea contractanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 13:22