Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia publica de produse-echipamente didactice si echipamente de pregatire profesionala


Detaliu pentru invitatia numarul 307598
Autoritate contractanta
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Cod de identificare fiscala: 4350394
Adresa: DIMITRIE CANTEMIR, Focsani
Telefon: 0237616800
Fax: 0372372402
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitia publica de produse-echipamente didactice si echipamente de pregatire profesionala
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 37450000-7 - Echipament pentru sporturi in aer liber si de teren (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitia publica de produse-echipamente didactice si echipamente de pregatire profesionala - pentru "Dotari-Centrul scolar pentru educatie incluziva Elena Doamna??, aferenta proiectului "Modernizarea Centrului scolar pentru educatie incluziva Elena Doamna??
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 19.08.2011 10:49)
Data publicarii: 02.08.2011 14:09
Data limita de depunere a ofertelor: 18.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dimitrie Cantemir nr. 1, Mun. Focsani, Jud. Vrancea
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dimitrie Cantemir nr. 1, Mun. Focsani, Jud. Vrancea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 143, 371.64 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl. privind eligibil., neînc. la art.181, calit. de particip. la proced. si certif. de particip. la procedura cu oferta independenta 2.Certifi. privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul local; 3.Certif. constatator si de înregistrare fiscala emis de O.R.C.;4.informatii generale-decl. cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, min. 280.000 lei;
- rez. exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, - situatia financiara conform bilanturilor contabile;5.Lista princip. livrari de produse din ultimii 3 ani, valoare insumata contr. similare ultimii 3 ani min. 140.000 lei fara TVA;6.Decl. care contine informatii privind dotarile specifice;7.Decl. care contine Informatii privind personalul de specialitate responsabil direct de indeplinirea contractului; 8.prezentarea informatiilor privind subcontractantii si asocierea.9.Certificat ISO 9001/2000; 10.Certificat ISO 14001/2004, 11. Certificat ISO 18001/2007
Din SEAP. Garantia de participare 2.500 lei
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Nu a fost depusa nici o oferta in termenul limita
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer