Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA PUBLICA DE PRODUSE:COPERTI DOSARE COLOR, PERSONALIZATE, PT. UZUL INST TRIBUNALUL IASI-2011


Detaliu pentru invitatia numarul 279716
Autoritate contractanta
TRIBUNALULIASI
Cod de identificare fiscala: 4981212
Adresa: ANASTASIE PANU NR.25, Iasi
Telefon: 0232276611
Fax: 0232260411
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIA PUBLICA DE PRODUSE: COPERTI DOSARE COLOR, PERSONALIZATE, PT. UZUL INST TRIBUNALUL IASI-2011
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30199700-7 - Articole imprimate de papetarie, cu exceptia formularelor (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIONAREA DE PRODUSE: COPERTI DOSARE COLOR, PERSONALIZATE, PT. UZUL INST TRIBUNALUL IASI-2011
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 17.02.2011 11:48
Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: TRIBUNALUL IASI, STR. ANASTASIE PANU , NR. 25, PARTER, BIROU REGISTRATURA, IASI
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TRIBUNALUL IASI, STR. ANASTASIE PANU , NR. 25, PARTER, BIROU CONTABILITATE, IASI
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 45, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Situatia personala a ofertantului: eligibilitate, neincadrarea in prevederile art.181, OUG 34/2006;
-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare): certificatul constatator eliberat de ONRC; certficat de inregistrare ca persoana juridica elib de ORC;
-Situatiaeconomico-financiara: balanta de verificare la data de 30.09.2010, bilantul la data de 30.06.2010;
-Capacitatea tehnica si/sau profesionala: - Lista principalelor livrari de produse efectuateîn ultimii 3 ani, elementele propunerii tehnice vor fi in corelatie cu cerintele caietului de sarcini;
-Garantia de participare se va constitui in suma fixa de 800 ron, virament bancar -ordin de plata în contul Trezoreriei Municipiului Iasi, cont nr. RO82TREZ4065005XXX000426, cod fiscal: 4981212 (dovada platii se face cu extras bancar, în copie si original, vizat de banca)/ scrisoare de garantie bancara, in original.
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer