Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia publica de servicii audit financiar pentru emiterea Declaratiilor anuale de asigurare 2011 pentru MECTS


Detaliu pentru invitatia numarul 328656
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 328656/05.06.2012
Denumire contract: Achizitia publica de servicii audit financiar pentru emiterea Declaratiilor anuale de asigurare 2011 pentru MECTS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura MECTS din Strada Spiru Haret nr.10-12, sector 1, Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Gen. Berthelot 28-30, etaj II, hol mare, sector1, Bucuresti , Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia publica de servicii audit financiar pentru emiterea Declaratiilor anuale de asigurare 2011 pentru MECTS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii auditare financiara pentru emiterea Declaratiilor anuale de asigurare 2011 de catre MECTS
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valabila 90 de zile in cuantum de 2000 lei. se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006 actualizata. Conf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata aut.contr.are dreptul de a retine gar.de part.
Garantie de buna executie
Se constituie in cuantum de 9% din val.fara TVA a contractului in conf. cu art. 90 din HG 925/2006 actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind situatia personala a operatorului economicCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de sarcini fiscale eliberat de MFP-Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original/copie lizibila legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul.Certificat de sarcini fiscale eliberat de Ad-tia Locala-Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original/copie lizibila legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul.Declaratie privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata- original. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Liviu Marian POP, ministru; Kiraly Andras Gyorgy, secretar de stat;Iuliana Lascu, secretar general; Ionela -Mihaela Milutin, director general D.G.J.; Mihai Paunica, director general D.G.E.F.R.U.; Rodica Ciocoiu, sef serviciu financiar-contabil;Bogdan Puscas, director D.A.A.. Certificatul consatatator , in original/xerocopie lizibila legalizata/xerocopie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Certificatul trebuie sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita pentru depunerea ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, emis de ORC.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii ofertantului castigator i se solicita pentru conformitate certificatului constatator, pentru cei care au prezentat documentul in forma lizibila certificata cu semnatura si stampila.Atestat de membru CAFR, copie lizibila conforma cu originalul semnata si stampilata sau copie legalizataCertificat tip A obtinut in urma controlului de calitate efectuat de C.A.F.R.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimii 3 ani, Informatii generale, care trebuie sa cuprinda codul IBAN de trezorerie si trezoreria unde se afla deschis contul., Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in valaore egala sau mai mare cu 200000 lei.Pentru echivalenta se va tine seama de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, astfel: 2009 - 4, 2373 lei, 2010 - 4, 1285 lei, 2011 -
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu privire la lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Experienta similara - se va prezenta cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani, in valoare egala sau mai mare cu 100000 lei.Se va prezenta copie lizibila conforma cu originalul, semnata si stampilata, dupa contractul de prestari servicii si recomandarea din partea clientului respectiv., Atestat de membru C.A.F.R., copie lizibila conforma cu originalul semnata si stampilata, pentur persoanele direct responsabile pentru derularea contractului de prestari servicii., Declaratie privind efectivul mediu anual ala personalului de specialitate si al cadrelor de conducere. Se solicita prezentarea CV-ului persoanelor direct responsabile de derularea contractului, Declaratie privind subcontractantii Standard ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer