Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia publica de statii radio mobile(auto) functionabile in cadrul platformei TETRA.


Detaliu pentru invitatia numarul 338528
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: POLITIA LOCALA SECTOR 5
Numar invitatie: 338528/31.10.2012
Denumire contract: Achizitia publica de statii radio mobile(auto) functionabile in cadrul platformei TETRA.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPOLITIA LOCALA SECTOR 5Cod fiscal: 17193755, Adresa: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Bucuresti, Telefon: 021.312.28.81, Fax: 021.312.28.81
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050012, telefon: +40 0213122881, fax: +40 0213122881, persoana de contact: Valeriu Badea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: POLITIA LOCALA SECTOR 5, Bd.Regina Elisabeta nr.29-31, sector 5, camera 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia publica de statii radio mobile(auto) functionabile in cadrul platformei TETRA.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este achizitia publica de statii radio mobile(auto)functionabile in cadrul platformei TETRA, conform specificatiilor tehnice prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 32236000-6 - Radiotelefoane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 146, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare este de 2925 lei retinuta in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006; ? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; ?daca garantia de participare daca se constituie prin virament bancar contul IBAN este RO35TREZ7055006XXX004703 deschis la Trezoreria Sector 5; -se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; -se poate depune si in numerar la caseria institutiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, formular 4;2. declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, formular 5;3. prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, formular 11;6. prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de conducere din cadrul POLITIEI LOCALE SECTOR 5, sunt urmatoarele: 1.Georgescu Bogdan Cristian ?Director General;2.Ciubotaru Mihai ?Director Executiv;3.Badea Valeriu-Director ExecutivAprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Politiei Locale Sector 5 este realizat de Consiliul Local al Sectorului 5, format din urmatorii membrii: Agheorghiesei E, Atanasoaei M, Barlescu S, Barsan M, Bereanu M, Burlacu O, Carp M, Constantin M, Cosmin C, Croitoru D, Cursaru P, Diculescu L, Dinca M, Giurca A, Ionita A, Iordanescu C, Jelea B, Manole P, Paduraru A, Petre M, Rosca A, Schmid D, Stanescu E, Turculet M, Visan G , Zavara C si secretar Feurdean C.Documentele nr.1, 2, 5 si 6 intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original.Documentele nr.3 si 4 intocmite/emise de ofertant cu scopul participarii la procedurile intiate in vederea contractelor de achizitie publica se vor prezenta in: original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificat constatator ONRCCertificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, sa nu fie emis/ eliberat cu mai mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceri: Ofertantul a realizat o medie a cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani de minim 292.500 lei, Prezentarea ultimelor trei bilanturi (31 decembrie 2009, 2010, 2011), vizat si inregistrate la organismele abilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat. Bilanturile contabile se vor prezenta in copie cu specificatia conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel putin un contract, maxim doua contracte, care au avut ca obiect furnizare de produse, a caror valoareeste cel putinegala cu 146.250 lei Cerinta nr. 2 ?Cel putin o recomandare/document constatator din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate .Cerinta nr. 3 ? Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ., Declaratie privind lista principalelor furnizari din ultimii 3 ani (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.). Pentru contractul/contractele propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta copii dupa contracte (parti relevante), recomandari, dcumente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale. Se va prezenta, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Cerinta nr. 1 Certificat ISO 9001 sau echivalent., Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP, atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2012 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer