Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia publica furnizare produse - livrete de familie, file suplimentare la livretul de familie si registre pentru evidenta eliberarii livretelor de familie


Detaliu pentru invitatia numarul 355030
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Numar invitatie: 355030/24.10.2013
Denumire contract: Achizitia publica furnizare produse - livrete de familie, file suplimentare la livretul de familie si registre pentru evidenta eliberarii livretelor de familie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALECod fiscal: 4266669, Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Telefon: +40 213157032, Fax: +40 213145294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213157032, fax: +40 213145294, persoana de contact: Nicoleta SZABO
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213157032, fax: +40 213145294, persoana de contact: Nicoleta SZABO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia publica furnizare produse - livrete de familie, file suplimentare la livretul de familie si registre pentru evidenta eliberarii livretelor de familie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract pentru furnizarea unui numar de 316.327 livrete de familie, file suplimentare, model D1 - 20.000buc., file suplimentare, model D2 - 5.550buc, registre speciale pentru evidenta eliberarii livretelor de familie cu 20 file - 97buc, registre speciale pentru evidenta eliberarii livretelor de familie cu 50 file - 274 buc, registre speciale pentru evidenta eliberarii livretelor de familie cu 100 file - 284 buc.
II.1.6) CPV: 22450000-9 - Imprimate nefalsificabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 391, 895 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.837 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 85 si 86 din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Document emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari, in original sau prin depunere cu OP in contul ministerului RO27TREZ7005005XXX000163 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 4266669. Perioada de valabilitate va trebui sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in original, pana la data si ora deschiderii ofertelor.Aceasta NU va fi introdusa in plicul care contine propunerea tehnica, propunerea financiara si documentele de calificare.In conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care o eventuala contestatie depusa de catre operatorul economic este respinsa de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului garantia de participare. Garantia de participare se va incasa si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie conform art 278^1 aliniat (2). Echivalenta pentru garantia de participare depusa in leu/alta valuta se va face la cursul BNR publicat cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru IMM-uri valoarea garantiei de participare este 50% din valoarea garantiei de participare stabilita, in conformitate cu Legea nr. 346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se returneaza de catre Autoritatea Contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, conform OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006-Prezentare formular F1si Prezentare formular F2Cerinta nr.2Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care candidatura este depusa de un consortiu / asociere, fiecare membru al consortiului / asocierii va prezenta Declaratia mentionata mai sus. Se va prezenta, in original, Acordul/Contractul de asociere incheiat intre parti, prin care este stabilit leader-ul consortiului / asocierii, procentele stabilite pentru realizarea contractului precum si partile din contract care revin in responsabilitatea fiecarei parti.Declaratia mentionata mai sus, trebuie prezentata si de tertii sustinatori precum si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta, dupa caz.- Prezentare formular F3Cerinta nr. 3Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.-Prezentare formular F4Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG nr.34/2006Persoane cu functii de decizie pentru organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Petru-Radu Paun-Jura ? secretar generalRomulus Radu Corneliu Dumitriu ? director general economicEduard Corjescu ? director legislatieSimona Ionela Dedu ? director ? presedinte.-Prezentare formular F5Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetele locale, in copie, cu mentiunea conform cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu domiciliul / sediul persoana fizica sau juridica, din care sa reiasa ca nu inregistreazadatorii la bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitor la plata datoriilor la bugetul local, din care sa reiasa ca nu inregistreazadatorii la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice / fizice straine: Documente doveditoare: Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii (certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta) eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata si vor fi insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.- Prezentare certificate Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN emis de ONRC.In cazul consortiului / asocierii documentele de mai sus vor fi prezentate de toti membrii consortiului / asocierii.Documentele de mai sus vor fi prezentate si de tertii sustinatori, dupa caz.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea de servicii solicitate prin prezenta procedura.Documentele vor fi prezentate copie legalizata la Notariat, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.- Prezentare certificate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale si centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului ? in original.Se vor prezenta informatii pentru cifra de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.In cazul in care candidatura este depusa de o asociere/consortiu, se va prezenta o Fisa centralizatoare pentru asociere / consortiu in ansamblu, semnata de catre leader-ul consortiului / asocierii desemnat, precum si fise individuale pentru fiecare membru alasocierii/consortiului, semnate de reprezentantii legali ai fiecaruia, inclusiv liderul.Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la Trezorerie.Nota: Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul de schimb leu/euro, precum, si in leu/alta valuta, mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.ANULCURS RON/EURO2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560In cazul unei asocieri: ? daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin.(2) din Legea nr.346/2004;? daca toti asociatii se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50%prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea nr.346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind experienta similara.Ofertantul va prezenta Lista contractelor de furnizare produse in ultimii 3 ani, continand obiectul, numarul si data contractului incheiat, valoarea initiala si valoarea finala certificata a acestuia, sursa de finantare, perioada de furnizare, procent indeplinit de Furnizor (%), din valoarea contractului, precum si o descriere a produselor furnizate in cadrul contractului respectiv (volum cantitativ si valoric).Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca a finalizat, in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a ofertei, prin cel putin/minim 1 (unu) contract/acord cadru incheiat cu respectarea prevederilor legale, avand ca obiect furnizarea de produse solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Prin contract similar se intelege un contract care a avut drept obiect furnizarea de produse similare.Contractele/acordurile cadru /certificatele/documentele, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, trebuie prezentate in copie ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.Ultimii trei ani se calculeaza pana la data limita pentru depunerea ofertei in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Contractele vor fi incluse in lista si evidentiate distinct.In cazul in care oferta este depusa de o asociere/ consortiu, se va prezenta o Lista centralizatoare semnata de catre reprezentantul legal al asocierii/ consortiuluidesemnat ca lider, precum si liste individuale pentru fiecare in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui membru a asocierii/ consortiului, inclusiv liderul.Pentru anul in curs transformarea in lei se va face la cursul Bancii Nationale a Romaniei din ziua publicarii invitatiei de participare la procedura de achizitie. Cerinta nr. 1Se solicita documente emise de catre organisme acreditate care confirma certificarea ISO pentru ofertant: ISO 9001 sau echivalent.Documentele vor fi prezentate in copie ?conform cu originalul?.In cazul in care aceste documente sunt in alta limba decat limba romana, acestea vor fi prezentate in traducere legalizata a acestora in limba romana.Sunt acceptate certificatele de management integrat. Nu se accepta dovezi care atesta ca ofertantul este in procedura de certificare; daca auditul de certificare este finalizat dar nu a fost inca emis certificatul, se va lua in considerare un inscris, emis de organismul de certificare, care sa ateste acest fapt.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2013 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer