Achizitie publica - achizitia se servicii de reparare si intretinere a autovehizulelor
Detaliu pentru invitatia numarul 324179
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324179/17.04.2012
Denumire contract: achizitia se servicii de reparare si intretinere a autovehizulelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVACod fiscal: RO4553240, Adresa: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Telefon: 0723543312, Fax: 0251439547
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: se vor transmite in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia se servicii de reparare si intretinere a autovehizulelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de servicii de reparare si intretinere pentru 2 autodube RABA, , 3 autoturisme ARO Andoria, 2 autobasculante ROMAN, 2 autobuze Mercedes, 3 microdube Iveco, 1 microduba Mercedes Sprinter, 3 autorisme Dacia si Logan, 1 autoturims Mitsubishi
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 368 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1= 117 lei, lot 2=110 lei, lot 3= 88 lei, lot 4= 160 lei, lot 5=219 lei, lot 6= 88 lei, lot 7= 132 lei, lot 8= 52 lei, Modul de costituire a garantiei: cf art 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii prin ordin de plata contul in care se va vira esteRO25TREZ2915005XXX000143 deschis la Trezoreria Craiova. Documentul care atesta constituirea garantiei se va incaraca in sectiuneadocumente de calificare, neincarcarea acestuia in aceasta sectiune echivaleaza cu neconstituirea garantiei si duce la respingerea ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- solicitat formularul 1 Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- solicitat formularul 2 Incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? solicitat formularul 3 cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/20104. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(persoane cu responsabilitati in derularea procedurii: Becheanu Adrian-director, Stanica Veronica-sef serviciu logistica, Voinea Monica-responsabil achizitii, Subitz Eugenia-responsabil sector auto, Vochescu Sorin-ofiter tehnic).Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura: solicitat formularul 12 1. Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate ci originalul cu semnatura si stampila, certificat emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si in care sa se regaseasca obiectul de activitatecare sa corespunda contractului ce va fi atribuit.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare si documente care sa ateste competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale va cuprinde numarul de fax, adresa decorespondenta si cifrele de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se va completa cu utilajele, instalatiile si echipamentele pe care le detine service-ul pentru fiecare tip de reparatie: elemente de mecanica, reparare caroserii, sisteme electrice, reparare frane, reparare cutii de viteze, transmisiilor, Formularul va cuprinde prestarii de servicii similare si va contine obligatoriu valori si nume beneficiari.Se va anexa 1 certificat de buna executie a contractelor/recomandare de labeneficiarii nominalizati in Lista principalelor prestarii de servicii similare. In cazul in care operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari va da o declaratie pe propria raspundere cu privire la activitatea desfasurata si mentinata in lista cf art 188.2.a din OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2012 12:34