Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia serviciilor de consultanta (elaborare studiu) in cadrul proiectului cu titlul ?Masuri integrate pentru o abordare eficienta energetic (Integrated measures for an energy efficiency approach)? finantat din cadrul Programului INTERREG IVC


Detaliu pentru invitatia numarul 351959
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 351959/02.08.2013
Denumire contract: Achizitia serviciilor de consultanta (elaborare studiu) in cadrul proiectului cu titlul ?Masuri integrate pentru o abordare eficienta energetic (Integrated measures for an energy efficiency approach)? finantat din cadrul Programului INTERREG IVC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111478, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Vlad MOACA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MDRAP, Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia serviciilor de consultanta (elaborare studiu) in cadrul proiectului cu titlul ?Masuri integrate pentru o abordare eficienta energetic (Integrated measures for an energy efficiency approach)? finantat din cadrul Programului INTERREG IVC
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta procedura de atribuire are drept scop achizitia unor servicii de consultanta in vederea elaborarii studiului privind ?Formularea de instrumente, mecanisme si modele de sprijinire a implementarii operatiunilor de eficientizare energetica a cladirilor de patrimoniu situate in centrele istorice?.Lucrarea reprezinta una din activitatile proiectului mai sus mentionat si este corelata cu activitatile de cercetare/fundamentare realizate de ceilalti parteneri ai proiectului de la nivelul statelor membre.
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art. 86 din HG 925/2006. Valoarea garantiei de participare este de 2.400 lei - Completare Formular 10. Echivalenta leu/ alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii unei contestatii aut. contractanta va retine din garantia de participare a op. ec. contestator conf art. 278^1 din OUG 34/2006, daca aceasta se va respinge. Garantia de participare se va restitui conf art 88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului. Se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) si cu prevederile art. 90 alin. din HG nr. 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conform cu prevederile HG 925/2006. Completare formular nr. 10.1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare formular nr. 1;b) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formular nr. 1B;c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare formular nr. 1A;d) declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - completare formular nr. 1C. Lista personalului de conducere din cadrul MDRAP, care detine functii de decizie: Liviu Nicolae Dragnea - Ministru;Shhaideh Sevil, Secretar de Stat;Matache Iulian-Ghiocel, Secretar de Stat;Banu Constantin-Marius, Secretar de Stat;Niculescu Marian, Secretar General;Burduja Claudiu, Secretar General Adjunct;Boldea Cristian Robert, Secretar General Adjunt;Rusnac Melania, Director, Directia Buget, Financiar Contabilitate;Vasile Ionela, Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative;Coman Laura, Sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice;Tenea Diana Doina, Dire General, Directia Generala Dezvoltare Regionala;Ginavar Anca Ileana, Director, Directia Amenajare Teritoriu si Urbanism;Bailesteanu Liviu Tudor, Sef Serviciu, Serviciul Planificare Integrata, reglementare si Politici de Locuire, Directia Amenajare Teritoriu si Urbanism;Dediu Cristina, Sef Serviciu, Serviciul Coeziune Teritoriala si Dezvoltare Regionala, Directia Politici si Strategii Regionale;Topoleanu Florentina, Sef Serviciu, Serviciul Coordonare Afaceri Europene si Relatii Internationale.e) Se vor prezenta certificate conf. art. 182 din OUG nr. 34/2006 astfel: certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de directia de impozite si taxe locale si din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii catre bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre buget, dincare sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original/ copie conform cu originalul/ copie legalizata. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular nr. 2. a)Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acesta sunt reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul se va prezenta in original/ copie conform cu originalul/ copie legalizata. In cazul in care, operatorul economic cu care urmeaza sa se semneze contractul, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de semnarea contractului, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest document. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) care sa fie de minim 240.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei. euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, astfel: 2010 - 4, 2099 lei; 2011 -4, 2379 lei; 2012 - 4, 4560. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilita ede catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregsitrarea si va specifica ratele utilizate, in oferta depusa., Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012. Se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul, vizat si inregistrat de organele competente., Pentru a nu restrictiona participarea la procedura de atribuire in cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/ 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (de aceeiasi complexitate si domeniu prezentei proceduri). Ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor., Fisele de experienta similara pentru contracte al caror obiect l-au reprezentat servicii de consultanta (elaborare studii) similare celor care se achizitioneaza prin prezenta procedura. Se vor prezenta maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 120.000 lei, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Lista privind subcontractantii conform prevederilor art.45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Operatorul economic va prezenta o lista centralizata a echipei de experti pentru impletarea cotractului, formata din urmatoarele categorii: - arhitect, urbanist, economist, jurist., Arhitect: * studii superioare, echivalentul studiilor de licenta in domeniul arhitecturii, absolvent al unei institutii de invatamant superior. * certificat/diploma de auditor energetic pentru cladiri, atestat in conditiile legi. * participarea la realizarea un plan de urbanism pentru o zona construita protejata. Diplome / certificate sau orice alte documente relevante din care sa reiasa indeplinirea cerintei de calificare. Participarea la realizarea unui plan de urbanism pentru o zona construita protejata, demonstrata prin prezentarea unui contract de servicii, proces verbal de receptie, scrisoare de recomandare sau orice alt document care sa dovedeasca participarea expertului la realizarea unui astfel de plan, Urbanist: * Studii superioare, echivalentul studiilor de licenta in domeniul urbanismului sau arhitecturii, absolvent al unei institutii de invatamant superior. * Participarea la elaborarea unui Plan Urbanistic Zonal pentru o zona construita protejata/centru istoric. Diplome / certificate sau orice alte documente relevante din care sa reiasa indeplinirea cerintei de calificare. Participarea la elaborarea unui Plan Urbanistic Zonal pentru o zona construita protejata/centru istoric prin prezentarea unui contract de servicii, proces verbal de receptie, scrisoare de recomandare sau orice alt document care sa dovedeasca participarea expertului la realizarea unui astfel de plan., Economist: * Studii superioare ? licentiat in stiinte economice sau echivalent absolvent al unei institutii de invatamant superior. * Participarea la elaborarea unui studiu ca parte a unei strategii/politici de dezvoltare urbana. Diplome / certificate sau orice alte documente relevante din care sa reiasa indeplinirea cerintei de calificare. Participarea la elaborarea unui studiu ca parte a unei strategii/politici de dezvoltare urbana prin prezentarea unui contract de servicii, proces verbal de receptie, scrisoare de recomandare sau orice alt document care sa dovedeasca participarea expertului la realizarea unui astfel de studiu., Jurist: * Studii superioare, echivalentul studiilor de licenta in domeniul stiintelor juridice.Diplome / certificate sau orice alte documente relevante din care sa reiasa indeplinirea cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programe de cooperare Interregionala
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer