Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia serviciilor de expertiza tehnica (Expert tehnic si Asistent Proiect) pentru asigurarea unei implementari eficiente a activitatilor aferente proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila pentru aria transfrontaliera Romania - B


Detaliu pentru invitatia numarul 352081
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 352081/06.08.2013
Denumire contract: Achizitia serviciilor de expertiza tehnica (Expert tehnic si Asistent Proiect) pentru asigurarea unei implementari eficiente a activitatilor aferente proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila pentru aria transfrontaliera Romania - Bulgaria?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111478, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Vlad Moaca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MDRAP - Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia serviciilor de expertiza tehnica (Expert tehnic si Asistent Proiect) pentru asigurarea unei implementari eficiente a activitatilor aferente proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila pentru aria transfrontaliera Romania - Bulgaria?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al contractului este acela de a sprijini Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice/Directia Politici si Strategii Regionale in procesul de implementare a proiectului prin achizitionarea unor servicii de expertiza tehnica ? expert tehnic(in scopulasigurarii managementului calitatii tehnice) siasistent de proiectin scopul asigurarii bunei implementari a activitatilor proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila a zonei transfrontaliere Romania-Bulgaria?.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 289 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conf art. 86 din HG 925/2006. Valoarea garantiei de participare este de 3.600 lei - Completare Formular 9. Echivalenta leu / alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile calendaristice de la data limimita stabilita pt. depunerea ofertelor. In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a op. ec. contestator conf art. 278^1 din OUG 34/2006, daca aceasta se va respinge. Garantia de participare se va restitui conform art 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului. Se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) si cu prevederile art. 90 alin. din HG nr. 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conform cu prevederile HG 925/2006. Completare formular nr. 10
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare formular nr. 1;b) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formular nr. 1B;c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare formular nr. 1A;d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - completare formular nr. 1C. Lista personalului de conducere din cadrul MDRAP, care detine functii de decizie: Liviu Nicolae Dragnea - Ministru;Shhaideh Sevil, Secretar de Stat;Matache Iulian-Ghiocel, Secretar de Stat;Banu Constantin-Marius, Secretar de Stat;Niculescu Marian, Secretar General;Burduja Claudiu, Secretar General Adjunct;Boldea Cristian Robert, Secretar General Adjunct;Rusnac Melania, Director, Directia Buget, Financiar Contabilitate;Vasile Ionela, Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative;Coman Laura, Sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice;Tenea Diana Doina, Director General, Directia Generala Dezvoltare Regionala;Ginavar Anca Ileana, Director, Directia Amenajare Teritoriu si Urbanism;Bailesteanu Liviu Tudor, Sef Serviciu, Serviciul planificare integrata, reglementare si politici de locuire, Directia Amenajare Teritoriu si Urbanism;Dediu Cristina, Sef Serviciu, Serviciul coeziune teritoriala si dezvoltare regionala, Directia Politici si Strategii Regionale;Topoleanu Florentina, Sef Serviciu, Serviciul Coordonare Afaceri Europene si Relatii Internationale.e) Se vor prezenta certificate conf. art. 182 din OUG nr. 34/2006 astfel: certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de directia de impozite si taxe locale si din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii catre bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre buget, dincare sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original/ copie conform cu originalul/ copie legalizata. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular nr. 2. a)Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de expertiza). Certificatul se va prezenta in original / copie conform cu originalul/ copie legalizata. Datele prezentate in certificat trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care, operatorul economic cu care urmeaza sa se semneze contractul, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de semnarea contractului, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest document. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012., Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) care sa fie de minim 360.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei. euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, astfel: 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei; 2012 - 4, 4560. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilita ede catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregsitrarea si va specifica ratele utilizate, in oferta depusa., Pentru a nu restrictiona participarea la procedura de atribuire in cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/ 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personal necesar: Asistent proiect care sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
- studii superioare in domeniul amenajarii teritoriului, dezvoltarii regionale, urbanismului, planificare strategica, stiinte politice, sociologie, administratie publica, demonstrate prin absolvirea unor programe de invatamant echivalentul studiilor de licenta, sau de masterat;
- Limbi straine: engleza, demonstrata prin absolvirea unor programe educationale unde limba de predare este engleza, sau prin participarea in proiecte transnationale unde limba de comunicare a fostengleza, sau prin detinerea unui atestat care certifica cunoasterea la nivel satisfacator a limbii engleze.
CV-ul asistentului de proiect (in format European - Europass). Expertul va mentiona in CV-ul propriu referintele de identificare ale proiectelor/contractelor la care a participat indicand domeniul, titlul, anul, etc. si va descrie detaliat pozitia detinuta, contributia personala efectiva si rezultatele activitatii desfasurate. Expertul va depune o declaratie de disponibilitate semnata in original., Personal necesar: Expert tehnic care sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - studii superioare in domeniul amenajarii teritoriului, dezvoltarii regionale, urbanismului, arhitecturii sau geografiei demonstrate prin absolvirea unor programe de invatamant echivalentul studiilor de licenta, sau de masterat;
- Experienta si expertiza tehnica in cel putin unul din domeniile relevante: dezvoltare regionala, amenajarea teritoriului, urbanism, planificare strategica, demonstrata prin participarea la cel putin 1 proiect similar;
- Limbi straine: engleza, demonstrata prin absolvirea unor programe educationale unde limba de predare este engleza, sau prin participarea in proiecte transnationale unde limba de comunicare a fostengleza, sau prin detinerea unui atestat care certifica cunoasterea la nivel satisfacator a limbii engleze.
CV-ul expertului tehnic (in format European - Europass). Expertul va mentiona in CV-ul propriu referintele de identificare ale proiectelor/contractelor la care a participat indicand domeniul, titlul, anul, etc. si va descrie detaliat pozitia detinuta, contributia personala efectiva si rezultatele activitatii desfasurate. Expertul va depune o declaratie de disponibilitate semnata in original., Declaratie privind intentia de a subcontrcata. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani., Fisele de experienta similara pentru contractele al caror obiect l-au reprezentat serviciile de expertiza similare. Operatorul economic va prezenta maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 180.000 lei. In cazul in care contractele sunt incheiate in alta moneda decat ?lei? operatorul economic va face conversia la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau de BCE, pentru fiecare an in parte, Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani - ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 24.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer