Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia serviciilor de paza, ordine si liniste publica la obiectivele de interes public: Halda de gunoi (veche), parc 1 Decembrie si Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor


Detaliu pentru invitatia numarul 320438
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 320438/21.02.2012
Denumire contract: Achizitia serviciilor de paza, ordine si liniste publica la obiectivele de interes public: Halda de gunoi (veche), parc 1 Decembrie si Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 0259/437000, fax: +40 0259/409406, persoana de contact: Antoniu DAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Unirii, nr.1, et.1 - sala mica Jud. Bihor, Oradea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia serviciilor de paza, ordine si liniste publica la obiectivele de interes public: Halda de gunoi (veche), parc 1 Decembrie si Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - achizitia serviciilor de paza, ordine si liniste publica pentru trei obiective de paza de pe raza administrativ teritoriala a municipiului Oradea
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 543, 168 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-10800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data depunerii ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participarea: in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din pretul contractului, fara TVA.IMM-urile beneficiaza de o reducere cu 50% pentru garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, iar in cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin retinrii succesive, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1) Prezentarea Declaratieiprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 , 181 lit. a), c^1) si d) siart 69?1din OUG nr. 34/2006 conform formular 10 din Sectiunea formulare a prezentei documentatii de atribuire este obligatorie.In cazul unui tert sustinator sau a unei asocieri, fiecare asociat sau tert sustinator va prezenta documentul mentionat.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Chereches Florica si Rozalia Biro;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Emil Bentan; Director Ex. Eugenia Borbei;Consilierii: Stejerean Mircea, Monica Gall, Adrian Maxim, Adina Marge, Antoniu Dan, Doina Romocea, iuliana Kocsis.Cerinta 2) Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, conform formular anexat;Cerinta 3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform formular anexat;Cerinta 4) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat si bugetul local. Cerinta 1) se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu serviciile ce fac obiectul prezentei achizitii, in original sau copie legalizata;Cerinta 2)Prezentarea in copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? a liceentei de functionare eliberata de Ministerul Internelor si Reformei Administrative, prinInspectoratul General al Politiei Romane, aflata in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1)Informatii privind situatia economico-financiara, unde cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu: 540.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta 1)Informatii privind experienta similara in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca valoarea cumulata a maxim doua contracte este mai mare sau cel putin egala cu 540.000 lei fara TVA;, Cerinta nr.2)Informatii privind personalul de specialitate care va presta serviciile de paza ce fac obiectul contractului, Cerinta 3)Informatii privind echipamentele tehnice si dotarile, Cerinta 4) Informatii privindfunctionarea dispeceratului de monitorizare, Cerinta 5) Informatii privind subcontractantii(daca este cazul) Cerinta 1) Cerinte privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesand sectiunea "Documentie si clarificari" a prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer