Achizitie publica - Achizitia serviciilor de project management aferente proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila pentru aria transfrontaliera Romania ? Bulgaria?
Detaliu pentru invitatia numarul 332992
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332992/01.08.2012
Denumire contract: Achizitia serviciilor de project management aferente proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila pentru aria transfrontaliera Romania ? Bulgaria?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +4 0372111478, fax: +4 0372111445, persoana de contact: Vlad Moaca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor, nr. 17 latura Nord, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741 - sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia serviciilor de project management aferente proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila pentru aria transfrontaliera Romania ? Bulgaria?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de project management aferente proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila pentru aria transfrontaliera Romania ? Bulgaria?.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 546, 451.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.929, 03 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art 86 alin. 1 din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa formularul 11.Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In cazul ofertei depuse de o asocierie, pentru a se beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.In conformitate cu prevederile art. 278-1 alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 cu modificari si completari, in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 4.326, 45 RON.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie, in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care devine anexa la contract.(formular 12).Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 - Formular 1, formularul va fi prezentat de toti asociatii si de tertul sustinator (daca este cazul); - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Formular 1A, Fiecare asociat va prezenta acest formular. Tertul sustinator (daca este cazul) va prezenta formularul respectiv cu referire doar la punctele a), c1) si d); - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 1B; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006 - Formular 1C. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Eduard Hellvig - Ministru; Gheorghe Nastasia - Secretar General; Mihai Calota - Director General, Directia Generala Juridica;Alina Dinca - Director General, Directia Generala Economica si Administrativ; Bogdan Raileanu - Director General, Directia Generala Achizitii Publice; Anca Ginavar ? Director General, Directia Generala Dezvoltare Teritoriala; Vlad Moaca, consilier, Directia Generala Achizitii Publice. Documentul se va prezenta atat de catre asociati, subcontractanti, cat si de tertul sustinator, daca e cazul; - Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; - Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.; - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) care sa fie de min. 1.092.900 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: 2009:1 euro= 3, 6827 lei; 2010:1 euro=4, 2099 lei; 2011:1 euro=4, 2379 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nationala a tarilor in care s-a facut inregistrarea., Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima: Prestarea, in ultimii 3 ani, a 1 ctr sau a cel mult 3 ctr similare executate in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor, ce au avut ca obiect servicii similare, a caror val cumulata sa fie de cel putin egala cu 546.450 lei.a) Lista principalelor serv similare prestate in ultimii 3 ani b)Fisa de exp similara va fi completat pt fiecare ctr prez ca exp similara.La fiecare vor fi atasate: copii dupa elemente relevante ale ctr- denumirea ctr, denumirea partilor, val si durata, precum si pv de receptie a serv sau orice alt doc care dovedeste indeplinirea si prestarea serv respective.Ofertantii care prez ctr incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. Doc care se vor atasa trebuie sa fie prez in copie certificata pentru conformitate cu originalul., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului insotita de CV-urile pentru persoanele cheie propuse, Informatii privind subcontractantii. Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (a se vedea Formular 1C)., PERSONAL MINIM NECESAR: Expert in managementul de proiect: Studii de specialitate: studii superioare de lunga durata, demonstr prin absolvirea unor prog de invatamant echivalentul studiilor de licenta, sau de masterat;Perfectionari si experienta: - specializare in domeniul management de proiect, demonstrata prin detinerea unui diplome acreditate in acest domeniu sau prin coordonarea unui proiect de natura similara;
- experienta in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila, demonstrata prin participarea la implementarea unui proiect cu finantare nerambursabila sau prin participarea la derularea unor activitati specifice de gestionare, monitorizare sau control al proiectelor cu finantare nerambursabila;Cunostinte de operare pe calc: Microsoft Office, Microsoft Project, Windows, demonstrate prin detinerea unui certif de competenta specific sau prin absolvirea unor cursuri de informatica ca parte a curiculei educationale din cadrul progr de formare universitara;, Limbi straine: engleza, dem prin absolvirea unor progr educationale unde limba de predare este engleza, sau prin participarea in proiecte transnationale unde limba de comunicare a fostengleza, sau prin detinerea unui atestat care certifica cunoasterea la nivel satisfacator a lb engleze.Asistent proiect: Studii de specialitate: studii superioare de lunga durata, dem prin absolv unor progr de invatamant echivalentul studiilor de licenta, sau de masterat;Cunostinte obligatorii de operare PC: Microsoft Office si Windows, prin detinerea unui certif de competenta specific sau prin absolvirea unor cursuri de informatica ca parte a curiculei educationale din cadrul progr de formare universitara;Limbi straine: engleza, demonstr prin absolvirea unor progr educationale unde limba de predare este engleza, sau prin participarea in proiecte transnationale unde limba de comunicare a fostengleza, sau prin detinerea unui atestat care certifica cunoasterea la nivel f bine al lb engleze, Expert financiar: Studii de specialitate: studii sup de lunga durata in domeniul ec, demonstr prin absolvirea unor progr de invatamant echivalentul studiilor de licenta, sau de masterat;Perfectionari si experienta: -econ?fin, demonstr prin detinerea unor certif sau diplome acreditate in domeniu sau prin derularea unor activit de management economic-financiar intr-un proiect de natura similara;
-experienta in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila, demonstr prin participarea la implementarea unui proiect cu finantare nerambursabila sau prin participarea la derularea unor activitati specifice de gestionare, monitorizare sau control al proiectelor cu finantare nerambursabila;Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office, Windows., Limbi straine: engleza, demonstrata prin absolvirea unor programe educationale unde limba de predare este engleza, sau prin participarea in proiecte transnationale unde limba de comunicare a fostengleza, sau prin detinerea unui atestat care certifica cunoasterea la nivel satisfacator a limbii engleze.Expert achizitii publice: Studii de specialitate: studii superioare de lunga durata, demonstrate prin absolvirea unor programe de invatamant echivalentul studiilor de licenta, sau de masterat;Perfectionari si experienta: specializare sau experienta in domeniul achizitiilor publice, demonstrata prin detinerea unei diplome acreditate de formare in domeniul achizitiilor publice sau participarea la implementarea unui proiect similar in care a realizat activitati care au presupus derularea de proceduri de achizitii publice;Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office, Windows, Limbi straine: engleza, demonstrata prin absolvirea unor programe educationale unde limba de predare este engleza, sau prin participarea in proiecte transnationale unde limba de comunicare a fostengleza, sau prin detinerea unui atestat care certifica cunoasterea la nivel satisfacator a limbii engleze., Expertii propusi vormentiona in CV-urisi referintele de identificare ale proiectelor/contractelor la care a participat, indicand domeniul, titlul, anul, etc., si vor descrie detaliat pozitia detinuta, contributia sa efectiva si rezultatele activitatii desfasurate. Feicare CV va fi insotit de documente suport care sa confirme implicarea efectiva a expertului in proiectele respective, activitatile desfasurate de acesta. Nefurnizarea documentelor suport corespunzatoare va conduce la neluarea in considerare, de catre comisia de evaluare, a informatiilor cuprinse in CV-uri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se afla pe www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 16:12