Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia serviciilor de realizare a materialelor de promovare


Detaliu pentru invitatia numarul 323408
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL ARGES
Numar invitatie: 323408/04.04.2012
Denumire contract: Achizitia serviciilor de realizare a materialelor de promovare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ARGESCod fiscal: 4229512, Adresa: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Telefon: +40 248220075, Fax: +40 248220137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Romania, cod postal: 110035, telefon: +40 248220075, fax: +40 248220137, persoana de contact: ROXANA BRATU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea, Nr.1, judetul Arges, camera 180 etaj IV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia serviciilor de realizare a materialelor de promovare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de realizare a materialelor de promovare (pliante, bro?uri, postere, bannere, mashuri, albume foto, afi?e, invita?ii), in cadrul proiectului ?Zona montana a Arge?ului ?i Muscelului - diversitate ?i unicitate in Romania
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 536, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 5.400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.Modul de constituire a garantiei de participare: Virament bancar - Consiliul Judetean Arges, CF: 4229512, Cont: RO34TREZ0465006XXX000183 deschisla Trezoreria Pitesti;Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante, (Formularul nr.20, original);In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana;iii)Instrument de garantare emis de o societate de asigurari, (Formularul nr.20, original).
Garantie de buna executie
Garantie de constituit: 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in termen de 5 zile de la semnarea contractului.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularulnr.01), original;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularulnr.02), original;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, (Formularul nr.03), original;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularulnr.04), original.Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Nicolescu Constantin ? Presedinte Consiliul Judetean Arges;Tecau Grigore Florin - Vicepresedinte Consiliul Judetean Arges;Bucura ? Oprescu Simona ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Arges;Raducanu Viorica ? Secretarul judetului Arges;Constantin Voicu ? Director executiv ?Directia Economica;Mercea Codruta ? Director Executiv ? Directia Tehnica si de Dezvoltare;Stoicea Alin ? Director Executiv Adjunct - Directia Tehnica si de Dezvoltare; Dorian Toteanu- Sef Serviciu Licitatii Achizitii;Bratu Roxana ? responsabil SEAP;Dobre Cristina ? responsabil achizi?ii publice proiect;Balota Nicoleta ?manager proiect;Toma Cristian ? asistent manager proiect;Ciocnitu Eduard ? responsabil promovare ?i publicitate proiect;Vasile Nicoleta ? responsabil financiar proiect; Pasare Daniela ? rela?ii ?i comunicare;Tru?a Cosmin Doru ? responsabil tehnic;Sanduloiu Ion - ?ef Serviciu Public Salvamont;Negrilescu Raluca ?inspector;Ruoiu Ion ? P.F.A.; Mara Codru? - inspector.Declaratia va fi completata si depusa odata cu oferta, atat de catre ofertant/ofertant asociat, cat si de catre subcontractant/tert sustinator, dupa caz. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul prezentat va trebui sa se afle in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor si oricum va trebui sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de datadepuneii ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente.Cifra de afaceri care vizeaza activitatea pe ultimii 3 anivaloare maxima 1.000.000 lei.Penrtu determinarea echivalentului lei /euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de de BNR/ BCR, respectiv, 2008=3, 6827 lei/ euro;2009=4.2373 lei/euro;2010=4.2099 lei/euro., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c1) si d).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Prezentarea, cel putin a unui contract, care sa fi implicat servicii de natura si complexitate similara serviciilor care urmeaza sa fie executate in cadrul contractului licitat, care sa confirme prestarea de servicii in valoare de minim 250.000 lei.Pentru determinarea echivalentului lei/euro se va avea in vedere cursulmediu anual comunicatde BNR/BCE aferent anuluiin care au fost duse la bun sfar?it serviciile prezentate ca experien?a similara., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Ofertantul va detine in proprietate, inchiriate, leasing, etc., cel putin urmatoarele echipamente: -utilaje imprimare digitala;
-utilaje imprimare offset;
-utilaje imprimare lenticular;
-printer indoor;
-printer outdoor;
-aparat foto;
-utilaje finisaj tipografic., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulteca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei sale, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii., Listacu subcontractantii si specializarea acestora., Acordul de subcontractare,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer