Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia serviciilor de telefonie mobila (voce si date) si internet mobil


Detaliu pentru invitatia numarul 356851
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
Numar invitatie: 356851/10.01.2014
Denumire contract: Achizitia serviciilor de telefonie mobila (voce si date) si internet mobil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUICod fiscal: 4283422, Adresa: Piata Victoriei nr. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213139825, Fax: +40 213191536
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia serviciilor de telefonie mobila (voce si date) si internet mobil
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de telefonie mobila (voce si date) si internet mobil. Valoare estimata pana la 31.12.2014 - 366.730, 65 lei fara T.V.A.Optiuni: Nr de utilizatori din ab de grup si al ab de servicii de date poate fi majorat cu pana la 20%.
II.1.6) CPV: 64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 730.65 - 487, 751.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantum: -7.334, 62 lei, b) Valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Constituire: garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 alin. 1 din HG nr.925/2006. Cont autoritate contractanta RO75TREZ7005005XXX000172, deschis la A.TCPMB, cod fiscal: 4283422.In cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria autoritatii contractante. In cazul constituirii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta se va face la cursul de schimb comunicat de BNR valabil pentru data publicarii invitatiei de participare.d) Garantia de participare se va depune scanata in SEAP si in original se va depune la Registratura Secretariatului General al Guvernului ? intrarea C, Palat Victoria pana la data limita de depunere a ofertelor.e) Conform prevederilor Legii nr. 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ. IMM-conform model prevazut in Legea 346/2004.In cazul asocierii dintre 2 sau mai multi operatori economici, fiecare incadrandu-se in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea de 50%, cu conditia respectarii art. 3 din lege. Asocierea unui IMM cu un operator economic care nu face parte din categoria IMM nu are caracterul unui IMM. In cazul in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare o suma ce va fi stabilita conf. art. 278^1 din OUG nr 34/2006 lit. a) peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului fara T.V.A. sau 50% din valoarea solicitata de Beneficiar in conf. cu pv. Legii nr.346/2004-stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, valabila pe o perioada cu 15 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.89-90 din H.G. nr. 925/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1.- Prezentarea certificatului de cazier judiciar si a certificatului de cazier fiscal pentru operatorul economic (firma).Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.- Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.Cerinta nr. 3- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care procedura de emitere a acestui cerificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. (4) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr 34/2006- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care procedura de emitere a acestui cerificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. (4) din H.G. nr. 925/2006.Cerinta nr. 4- Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 5- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea si prezentarea Formularului nr. 4.- Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Marin Popescu ? director ? Directia Economica si Administrare Patrimoniu, Niculae Teodorescu ? director - Directia Contencios si Resurse Umane, Bogdan Ovidiu Mihai ? Sef serviciu ? Serviciul Asigurare Logistica, Viorica Petrescu ? Sef serviciu ? Serviciul Financiar.- Nota: a. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), c 1 ) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.b. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.c. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate.d. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs ori a unui angajament de obtinere a acestui document. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire- Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.b. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Cerinta nr. 2Prezentarea autorizatiei emise de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (A.N.C.O.M.) conform Ordonanta de Urgenta nr. 111 din 14 decembrie 2011 privind comunicatiile electronice pentru furnizarea de servicii de telefonie mobila si de comunicatii electronice si a Licentei emise de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (A.N.C.O.M.) pentru serviciile de tip 3G ? UMTS.Modalitatea de indeplinire- Ofertantii vor prezenta autorizatia emisa de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (A.N.C.O.M.) pentru furnizarea de servicii de telefonie mobila si de comunicatii electronice si Licenta emisa de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (A.N.C.O.M.) pentru serviciile de tip 3G ? UMTS valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiara. In acest sens se va transmite: Bilantul contabil la 31.12.2012 sau 30.06.2013 (vizat si inregistrat de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.- Se va completa Formularul nr. 5. Cifra de afaceri prevazuta in acest formular reprezinta media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Nota: a. Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.b. Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati;c. Cifra de afaceri prevazuta in acest formular reprezinta media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Declaratie privind partea partole din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? conform prevederilor art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006. Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 7, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia., Cerinta nr. 1Dovada ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare, de natura celor prevazute in caietul de sarcini prin prezentarea unuia sau mai multor contracte. In acest sens operatorii economici vor prezenta Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Se va completa Formularul nr. 6; Prezentarea de "certificate/ documente", conform prevederilor art. 188, alin. 2, lit. a din O.U.G.nr. 34/2006. Cerinta nr. 2Implementarea standardului de management al sistemului de mediu din seriaISO 14001 ? conform anexei nr.3 din Ordinul nr. 509/2011. Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste implementarea sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor - conform prevederilor art. 194-196^1 din O.U.G. nr. 34/2006, Cerinta nr. 1Implementarea la nivelul operatorului economic a standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 ? conform anexei nr.3 din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste implementarea managementului sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor conform prevederilor art. 191-193 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2014 17:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer