Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA SERVICIULUI DE PRESTARI SERVICII PENTRU AMENAJAREA PADURII ORASULUI VISEU DE SUS


Anunt de atribuire numarul 171554/30.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
ORASUL VISEU DE SUS
Adresa: str. 22 Decembrie, nr.19, Maramures, Localitatea: Viseu de Sus, Cod postal: 435700, Maramures, Romania, Email: [email protected], Tel.: +40 262353488/+40 262352880, Fax: +40 262352990
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract ACHIZITIA SERVICIULUIDE PRESTARI SERVICIIPENTRU AMENAJAREA PADURII ORASULUI VISEU DE SUS
II.2) Obiectul contractului CONTRACT DE PRESTARI SERVICII PENTRU AMENAJAREA PADURII PROPRIETATE PUBLICA A ORASULUI VISEU DE SUS IN SUPRAFATA DE 2.938, 12 ha: 1.Documentarea si recunoastere a terenului studiat: documentarea si recunosterea generala a terenului studiat, documentare privind conditiile stationale, procurare date din amenajamente anterioare, realizarea Conferintei I de amenajare. 2.Prelucrarea datelor si redactarea amenajamentului: Prelucrarea datelor din teren, determinare si calcul suprafete pe cale analitica prin georeferentierea si vectorizarea planurilor de baza, precum si pe baza integrarii tuturor datelor rezultate in urma masuratorilor topografice; Calcul cubaje arborete exploatabile; 3. Intocmirea hartilor amenajistice in sistem .dwg;.Pregatire, organizare si sustinere Conferinta a II ?a de amenajare; 4.Predarea catre beneficiar a sintezei descrierii parcelaresi a planurilor decenale);5. Depunerea amenajamentului spre avizare in CTAS (Comisia Tehnica de Avizare pt. Silvicultura) ? din cadrul autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura; Avizarea amenajamentului in cadrul CTAS a autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura); Baza de date generata cu Programul de prelucrare automata a datelor compatibil cu Programul AS va fi pusa la dispozitia beneficiarului sub forma unei baze de date electronice universale (fisier .dbf), necriptata si neparolata, care sa poate fi accesata de beneficiar cu un program obisnuit de ?gestiune baze de date?.Elaborarea hartilor amenajistice se va face in sistem .dwg.La capitolul diverse si neprevazute din devizul general valoarea este 0 lei.
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 77231400-2 - Servicii de inventariere a padurilor (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 349152/25.06.2013 12:40
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 1
Valoare estimata totala 126, 339.16 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
174 / 22.07.2013
126, 339.16RON
Castigator
CUI
Adresa
S.C. OMNI SRL
1833114
str. Dunarea nr. 16, Parter, Timisoara, 300402, Timis
Total (fara TVA): 126, 339.16RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: S.C. OMNI SRL
Valoare contract: 126339.16 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer