Achizitie publica - Achizitia serviciului de dirigentie de santier / asistenta tehnica pentru urmarirea executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii ?Amenajare integrata a zonei de acces in Portul Turistic Tomis si Plaja Modern?, in conformitate cu cerintele di
Detaliu pentru invitatia numarul 357384
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357384/06.02.2014
Denumire contract: Achizitia serviciului de dirigentie de santier / asistenta tehnica pentru urmarirea executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii?Amenajare integrata a zonei de acces in Portul Turistic Tomis si Plaja Modern?, in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire-caietul de sarcini si legislatia care reglementeaza acest domeniu, pe toata durata contractului in conformitate cu obligatiile asumate prin oferta depusa.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488195, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI CONSTANTA, BD.TOMIS NR.51, CONSTANTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia serviciului de dirigentie de santier / asistenta tehnica pentru urmarirea executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii?Amenajare integrata a zonei de acces in Portul Turistic Tomis si Plaja Modern?, in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire-caietul de sarcini si legislatia care reglementeaza acest domeniu, pe toata durata contractului in conformitate cu obligatiile asumate prin oferta depusa.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul prezentei achizitii il reprezinta: ?Serviciul de dirigentie de santier/asistenta tehnica pentru urmarirea si verificarea executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii ?Amenajarea integrataa zonei de acces in Portul turistic Tomis si Plaja Modern?Valoarea estimata totala este de 557 530, 57 leifara TVA , din care: -547.680 lei fara TVA ? serviciul de dirigentie de santier-9.850.57lei fara TVA ? diverse si neprevazuteNota: Valoarea estimata a serviciului de dirigentie de santier este valoarea stabilita de proiectant in Devizul General aprobat, la care s-a adaugat cuantumul aferen DN. Suma/valoarea aferenta Cheltuielilor de diverse si neprevazute aferente serviciului, stabilita prin aplicarea procentului de 1.7986 % aferent DN lavaloarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 557, 530.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 10953 lei. Perioada de valabilitate 90 zile de la termenul limita pt depunerea ofertelor.Modul de constituire: 1.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantum de: 10 953 lei, valabil pt. o perioada de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1) din HG 925/2006, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 4327.68lei calculata conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr 34/2006, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa pe fond de catre CNSC, respectiv contestatorul renunta la contestatie. 2.Depunereaunui OP, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631). AC.Potrivit art.16 alin.2 din Legea 346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoriaIMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Nota1: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare tb. sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Nota2: Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursulcomunicat de BNR, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA si reprezinta garantia furnizata decatre prestator in scopul asigurarii achizitorului de indeplinirea cantitativa, calitativa a serviciilor si in perioada convenita a contractului.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art.90 alin(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Potrivit art. 16 alin.2din Legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa si prezenta in original formularul din sectiunea Modele de formulare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acest certificat (fiecare membru al asociatiei).Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele formulare, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia. Tabelul nu se completeaza olograf si se va anexa declaratiei semnat si stamiplat pe fiecare pagina.ANEXAMAZARE RADU STEFAN Primar, FAGADAU DECEBAL Viceprimar, STAN GABRIEL Viceprimar, ENACHE MARCELA Secretar Municipiu, RACU CONSTANTIN Director executiv, DINESCU FULVIA Dir. executiv adjunct, MERLA VIORICA ANI Director executiv, STAN MIHAELA Dir. executiv adjunct, PILAT IONEL Director executiv, TANASE LUIZA ELENA Arhitect Sef, DOSPINESCU DANIELA RAMONA Director executiv, NANU DANIELA Dir. executiv adjunct, FRIGIOIU MARCELA Director executiv , GHEORGHE GEORGETA Dir. Executiv adjunct, BABUS CONSTANTIN Director executiv, PRIPISI IONUT Dir. executiv adjunct, TRASCA AURORA Director executiv, GHEONDEA DOINA Dir. executiv adjunct, STAMAT ADRIANA Director executiv, MUNTEANU PETRICA Director executiv, VELICA ECATERINA Dir. executiv adjunct, POPESCU CARMINA IONELA Sef serviciu, GAVRIZ IRINA Sef serviciu, BALTAG DAN Sef serviciu, BARDASU OCTAVIA Sef serviciu, BORALI VEAVEGHIUL Sef birou, BRATU DANIEL Director executiv adj, CONSTANTIN NICOLETA Sef serviciu, COMAN GHEORGHE Sef serviciu, CRACIUN ANA RODICA Sef serviciu, DUMITRU IONUT Sef serviciu, DUDAS DEZIDERIU Sef serviciu, DOBRE OANA Sef serviciu, DRECSAN DANIELA Sef serviciu, DUDAS CAMELIA Sef serviciu, PETCU LENUTA Sef serviciu, ENE SANZIANA Sef serviciu, FLORESCU NICOLETA Sef serviciu, MEREUTA EMIL ANDREI Sef serviciu, ITOAFA CRISTINA LAURENTIA Sef serviciu, VASCU-LACIU MADALINA Director executiv, LIUTA MIHAELA Sef serviciu, DANCU ANTUANELA Sef serviciu, MIHAI MIHAELA Sef birou, MUTALAP GHIULNIHAL Sef serviciu, MUNTEANU JENICA EUGENIA Sef serviciu, NUTU NICOLAI Sef serviciu, PATRASCU LIVIU Sef serviciu, PATRUTOIU MIHAELA Sef serviciu, PINZARIU IRINA ROXANA Sef serviciu, BOBES LAURA Sefserviciu, PETCU MUGUREL LEONARD Sef serviciu, MILITARU CRISTIAN ANDREI Sef serviciu, RUSU GRATIELA Sef serviciu, TARAN STEFAN Sef serviciu, TESULEANU GABRIELA Sef serviciu, TRAMUDANA LIVIU Sef serviciu, UNTARU ADRIAN CONSTANTIN Sefserviciu, VARLAN DOREL Sef serviciu, ZAHARICIUC IULIANA Sef serviciu, FETISLAM DAYAN Sef serviciu, SOARE GEORGIANA Sef serviciu, NACHE MIHAELA RODICA Sef serviciu, BRATU GEORGIANA Sef serviciuLISTA Cu componenta Consiliului local al Municipiului Constanta, dupa cum urmeaza: ALI DENIS;BOIAGIAN HARRY MICHELLE ; CANDINDATU GABRIEL; CHESOI TUDOREL;CHIRONDOJAN VASILE; CIORBEA VALENTIN; COJOC MARIOARA; DEDE PERODIN; DOBRE MIRCEA; FAGADAU DECEBAL; GEORGESCU DANIEL; IBRAIM TEMUR; LIXANDRU ION-VIRGIL; MARCU ANA; MATEI RADUBOGDAN;ONCIU CARMEN;ROSU VASILE; PAPARI GEORGE-DANIEL; PIRVULESCU GABRIEL-VALENTIN; POPESCU RADUCU; 4RASAUTEANU COSTIN IOAN; ROMAN IUSTIN FABIAN; STAN GABRIEL-MARIUS; SURGHIE VALENTIN-MIHAI; TUSA SORINA; VISANGEORGE-GABRIEL.Atentie: In cazul in care exista asociati/subcontrcatanti/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original, insotita de tabelul semnat si stamilat pe fiecare paginaCerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul A - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea Modele formulare.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie, in original (fiecare membru al asociatiei cat si tertul sustinator).Cerinta nr.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din sectiunea Modele formulare.Atentie: In cazul in care exista asociati fiecare membru al asocierii are obligatia de a completa si prezenta in original formularul B.Formularul B1- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181. lit.a) , c^1 si d) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- din sectiunea Modele formulare va fi completat si prezentat in original de tertul sustinator (daca estecazul).Declaratia va fi insotita de : a. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat ;b. Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catrebugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei) Cerinta 1: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.1.1 Persoane juridice/fizice romane: Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal teritorial.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care a prezentat aceste documente in copie.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.1.2 Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, cu precizarea ca , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea traducerii aferente documentelor constatatoare in original, pentru verificarea conformitatii documentului depus odata cu oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: Prezentarea de informatii generale si a declaratiei privind media cifrei de afaceriglobala, pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013), care sa fie de minim. 1.000.000 lei fara TVANota: Operatorii economici pot dovedi indeplinirea nivelului minim impus prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2012, 2013. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri., Prezentarea bilanturilor contabile (in forma prescurtata) pe ultimii trei ani financiari incheiati(2011, 2012, 2013) vizate si inregistrate de organele competente sau se pot prezenta orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.In cazul in care legislatia tarii in care este stabilit ofertantul nu prevede publicarea acestor bilanturi, acesta poate prezenta alte documente edificatoare inmasura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare, daca, din motive obiective justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate.Valorile CA vor fi exprimate in lei si euro, la cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR respectiv: pt. 2013- 4, 4048 lei, pt.2011- 4, 2379, pt. 2012 ? 4.4560. Pentru alte monede decat euro, valorileCA se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare, respectiv indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a, c^1, d si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, fapt pentru care va prezenta declaratiile conform formularelor - formular A, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c^1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie olograf (scrisa integral de mana) pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Crinta 1: Informatii privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar respectiv (procese verbale de receptie partiala/la terminarea prestatiei sau recomandari/informatii privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale din partea beneficiarului sau orice alte documente care probeaza prestarea serviciilor). In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Cerinta minima de calificare: Ofertantii vor face dovada prestarii, in ultimii trei ani, de servicii similare ca natura si complexitate cu serviciile care constituie obiectul contractului care se atribuie de la nivelul a maxim patru contracte, cu o valoare cumulate a serviciilor prestate de minim 500.000 lei fara TVA.Prestarile de servicii vor fi certificate prin documente (procese verbale de receptie partiala/la terminarea prestatiei si/sau recomandari/informatii privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale din partea beneficiarului) din care sa reiasa ca, in ultimii trei ani pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, au fost prestate servicii similare ca natura si complexitate cu serviciile care constituie obiectul contractului care se atribuiede la nivelul a maxim patru contracte, cu o valoare cumulataa serviciilor prestate de minim 500.000 lei fara TVA.Documentele care certifica prestarea serviciilor vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si denumirea obiectivului de investitii pentru care s-a prestat serviciul de dirigentie si vor preciza daca serviciile au fost duse la bun sfarsit. In cazul in care contractele a fost semnat inainte de perioada de 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate in ultimii 3 ani, servicii care au fost duse la bun sfarsit pentru care prezinta certificari de buna prestare a serviciilor: procese verbale de receptie partiale /la terminarea prestatiei si /sau recomandari/informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale sau orice alte documente care probeaza prestarea serviciilor din partea beneficiarului si va avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada. Certificarile de buna prestare vor preciza daca serviciile au fost duse la bun sfarsit. Pentru echivalenta preturile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR respectiv: pt. anul pt.2011- 4, 2379, pt.2012 - 4.4560., pt. 2013 - 4, 4048. Pentru alte monede decat euro, valorile pentru experienta similara se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit c1 si lit d din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Cerinta2 : Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii insotite de CV-urile personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului, altul decat dirigintii de santier autorizati, Cerinte minime de calificare: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune de: personal de specialitate autorizat de ISC ? pentru dirigintii de santier ? cu respectarea Ord. MDRT nr. 1496/2011, pentru domeniile: un diriginte autorizat in constructii edilitare si gospodarie comunala; un diriginte autorizat in retele si instalatiielectrice; un diriginte autorizat in constructii civile industriale si agricole; un diriginte autorizat in drumuri, poduri de interes local.Se vor prezenta autorizatiile dirigintilor de santier autorizati valabile la data limita de depunere a ofertelor(in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant) cu mentiunea "conform cu originalul", pentru domeniile solicitate, Daca persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului nu sunt angajate permanent ale ofertantului, se vor prezenta documente care atesta relatia juridica dintre acestea si ofertant. Pentru personalul - persoane fizice autorizate - care nu este angajat permanent al ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare(copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de declaratii de diponibilitate semnate de aceste persoane sau se vor prezenta angajamente/acorduri de participare. Pentru peroanele fizice care nu au statut de persoane fizice autorizate se vor incheia contracte individuale de munca care se vor prezenta inainte de incheierea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele profesionale invocate., Cerinta: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru prestarea serviciului, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Cerinta: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze-fornularul D. In cazul in care operatorul economic doreste sa subcontracteze o parte/parti din contract, acesta are obligatia de a prezenta o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Ofertantul ramane raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de servicii.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. ISO 14001 sau echivalent valabil la data limita de depunere ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza )., ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2014 13:21