Achizitie publica - Achizitia serviciului de prestari servicii pentru silvicultura
Detaliu pentru invitatia numarul 322206
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322206/19.03.2012
Denumire contract: Achizitia serviciului de prestari servicii pentru silvicultura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Ocolul Silvic Valea SieuluiCod fiscal: RO 25725314, Adresa: Bistrita, str.Aleea Jupiter, nr.2, jud.Bistrita Nasaud, Bistrita, Telefon: +40 263217813, Fax: +40 263217813
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bistrita, str.Aleea Jupiter, nr.2, jud.Bistrita Nasaud, Bistrita, Romania, cod postal: 420156, telefon: +40 263217813, fax: +40 263217813, persoana de contact: Bistrita, str.Aleea Jupiter, nr.2, jud.Bistrita Nasaud
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bistrita, str.Aleea Jupiter, nr.2, jud.Bistrita Nasaud. la sediul Ocolului Silvic Valea Sieului R.A.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia serviciului de prestari servicii pentru silvicultura
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia serviciului de prestari servicii pentru silvicultura: impaduriri, completari, descoplesiri, mobilizari, revizuiri, curatarea terenului in vederea impaduririlor, inventarierea arborilor si lucrari de protectia padurilor
II.1.6) CPV: 77231000-8 - Servicii de gestionare a padurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 533, 878.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare in suma de 5.350, 0 lei ca suma a garantiilor de participare pentru loturile la care participa pentru o perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 zile de la data deschiderii ofertelor.-in numerar, OP in contul RO65BTRL00601202A01103XX deschis la BT Bistrita, cod fiscal RO 25725314, scrisoare de garantie bancara sau scrisoare eliberata de o societate de asigurari
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii este in cuantum de 2% din valoarea contractului ( conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006). Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intrega perioada de derulare a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (conform art. 90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006).- Scrisoare de garantie bancara ( de la o banca agreata de autoritatea contractanta ).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: . 1.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul 12 A din sectiunea -Formulare, in original;2.Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile -in original sau copie legalizata;3.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile ?eliberat de primaria locala-in original sau copie legalizata ;4.Declaratie pe propria raspundere privind istoricul litigiilor privind contracte identice sau asemanatoare.5.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul 12 B din sectiunea -Formulare, in original;6.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire ) sunt: - ing.Cira Silviu Ioan-sef ocol;
- ec.Emrich Liliana Mioara-contabil sef;
- ing.Corcode Alexandru-resp.CRP-PP;
- ing.Emrich Octavian-resp.FF;
- ing.Demian Adrian-sef district;
- Sabadus Gherman Dorel-cons.juridic.7.Cerere de inscriere la procedura de achizitie: FormularulA din sectiunea -Formulare, in original;8.Imputernicire de reprezentare la procedura de achizitie: Formularul C din sectiunea -Formulare, in original;9.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Formularul 12C din sectiunea -Formulare, in original; 1.Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunzator obiectului procedurii ( servicii pentru silvicultura cod CAEN 0210);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1I. Risc profesional1.Aigurarea dotarilor si personalului necesar realizarii contractului, Cerinta nr. 2I. Bonitate/acces la resurseCERTIFICAT DE BONITATE FINANCIARA, III.Cifra de afaceri-CIFRA DE AFACERI ANUALA: minim 150% valoarea estimata a contractului de achizitie reprezentand valoarea insumata a celor patru loturi ( 800 mii lei ).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: IV.Experienta similara- LISTA PRINCIPALRLOR SERVICII SIMILARE PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI - 2009, 2010 si 2011 ( valori, perioade de prestare, beneficiari ).- RECOMANDARI PRIVIND CALITATEA LUCRARILOR EXECUTATE ( de la cel putin un partener anterior )., V.UtilajeLISTA CUPRINZAND DOTARILE DE UTILAJE, INSTALATII SI ECHIPAMENTE TEHNICE NECESARE INDEPLINIRII CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI., VI.PersonalDECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI ALE CADRELOR DE CONDUCERE PE ULTIMII 3 ANI - 2009, 2010 si 2011
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie disponibila in SEAP sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 09:57