Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA SERVICIULUI DE PRESTARI SERVICII PENTRU SILVICULTURA


Detaliu pentru invitatia numarul 323539
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: OCOLUL SILVIC MAIERU RA
Numar invitatie: 323539/06.04.2012
Denumire contract: ACHIZITIA SERVICIULUI DE PRESTARI SERVICII PENTRU SILVICULTURA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOCOLUL SILVIC MAIERU RACod fiscal: 17429946, Adresa: STR.PRINCIPALA NR.223, Maieru, Telefon: 0263376551, Fax: 0263376551
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA NR.223, Maieru, Romania, cod postal: 427130, telefon: +40 0263376551, fax: +40 0263376551, persoana de contact: GAVRILA NEAMT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.PRINCIPALA NR.223, Maieru, Romania, cod postal: 427130, telefon: +40 0263376551, fax: +40 0263376551, persoana de contact: GAVRILA NEAMT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA SERVICIULUI DE PRESTARI SERVICII PENTRU SILVICULTURA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRESTARI SERVICII PENTRU SILVICULTURA: IMPADURIRI, COMPLETARI, REVIZUIRI PLANTA?II, DESCOPLESIRI, TAIERI DE INGRIJIRE: DEGAJARI, CURATIRI, PUNERE IN VALOARE-MARCARI, LUCRARI DE PROTECTIA PADURII
II.1.6) CPV: 77231000-8 - Servicii de gestionare a padurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare in suma de 3317 lei ca suma a garantiilor de participare pentru loturile la care participa pentru o perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 zile de la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii este in cuantum de 5% din valoarea contractului ( conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006). Garantia de buna executie se constituie de ofertantul ca?tigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (conform art. 90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul 12 A din sectiunea -Formulare, in original;2.Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile - in original sau copie legalizata;3.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile ?eliberat de primaria locala-in original sau copie legalizata ;4.Declaratie pe propria raspundere privind istoricul litigiilor privind contracte identice sau asemanatoare.5.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul 12 B din sectiunea -Formulare, in original;6.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire ) sunt: - ing.Neam? Gavrila-sef ocol;
- Croitoru Lucre?ia-contabil sef;
- ing.Ureche Damaschin -resp.FF;
- Lup?an Mitrofan ?membru Consiliul de Administratie al O.S.Maieru R.A.- Hangea Veronica- membru Consiliul de Administratie al O.S. Maieru R.A.7.Cerere de inscriere la procedura de achizitie: FormularulA din sectiunea -Formulare, in original;8.Imputernicire de reprezentare la procedura de achizitie: Formularul C din sectiunea -Formulare, in original;9.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Formularul 12C din sectiunea -Formulare, in original; 1.Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunzator obiectului procedurii ( servicii pentru silvicultura cod CAEN 0210);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Risc profesional1.Asigurarea dotarilor si personalului necesar realizarii contractuluiII. Bonitate/acces la resurseCERTIFICAT DE BONITATE FINANCIARAIII.Cifra de afaceri-CIFRA DE AFACERI ANUALA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: IV.Experienta similara- LISTA PRINCIPALRLOR SERVICII SIMILARE PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI - 2009, 2010 si 2011 ( valori, perioade de prestare, beneficiari ).V.UtilajeLISTA CUPRINZAND DOTARILE DE UTILAJE, INSTALATII SI ECHIPAMENTE TEHNICE NECESARE INDEPLINIRII CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUIVI.PersonalDECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI ALE CADRELOR DE CONDUCERE PE ULTIMII 3 ANI - 2009, 2010 si 2011
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sediul ocolului silvic Maieru R.A., www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer