Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia si montarea elementelor de mobilier urban pentru Municipiul Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 322439
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 322439/21.03.2012
Denumire contract: Achizitia si montarea elementelor de mobilier urban pentru Municipiul Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550, fax: +40 268473001, persoana de contact: Marilena Petcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.5, cam.123, Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia si montarea elementelor de mobilier urban pentru Municipiul Brasov
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de mobilier urban pentru Municipiul Brasov in conditiile si cantitatiileprevazute in caietul de sarcini si inAnexa 1.Tarifele pentru montajul produselor de mobilier urban vor cuprinde toate cheltuielile (transport, sapatura, amplasare, retusare etc.) inclusiv cele legate de folosirea materialelor necesare montarii acestora, folosirea utilajelor etc.Garantia produselor va fi de 12 luni de zile de la data receptiei produselor, timp in care va inlocui, pe cheltuiala proprie, defectiunile aparute exclusiv din vina ofertantului.Receptia se va face calitativ si cantitativ de catre o comisie din partea beneficiarului si a reprezentantului ofertantului declarat castigator.
II.1.6) CPV: 34928400-2 - Mobilier urban (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Garantia de participare in valoare de 10840 lei sau 5420 lei pentru IMM-prin completarea ANEXAFormular 1- constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In confonformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 4321, 99 lei.
Garantie de buna executie
DA. In valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90 alin.1 din HG 925/2006 sau prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Municipiului Brasov, RO06TREZ1315006XXX000170.In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. In acest caz, se va prezenta o declaratie privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 2.2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.3 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/20063.Certificat de atestare fiscala(persoane juridice/fizice)eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5.Certificat de cazier fiscal al ofertantului.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.11.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.6.8.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formular 3B.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Gabor si Miklos Sandor Gantz-Director Executiv Directia Tehnica -Attila Radnoti-Director Executiv Adjunct Directia Tehnica- Liliana Horga-Sef serviciu Amenajare zone de Agrement-Orantes Dinca-Sef serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef birou contencios- Valeria Mavrodin-ConsilieriMarilena Petcu, Mihaileanu Dan - Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor- original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit-Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant la 31.12.2010 inregistrat laorganele competente, respectiv 30.06.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.B.Experienta similara- in ultimii 3 ani cel putin unctr.de furniz. cu o val.de 50.000 lei, fara TVA .C.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indepl.contr.-of. trebuie sa detina sub orice forma, urmatoarele: - autocamion cu instalatie de ridicat, autoutilitara cu platforma cu o masa totala de maxim 3, 5 tone, autovehicule pentru transport marfa si pers, grup electrogen, grup sudura, compresor, picamer, transpalet, masini de gaurit, masini de taiat (flex).D.Informatii referitoare la personalul tehnic de care dispune ofertantul, personal responsabil pentru indepl contr.-minim opt persoane din care cel putin doi mun.necalificati, doi manipulanti, doi lacatusi mecanici pentru montarea elem. de mobilier urban.E.Ofertantul trebuie sa prezinte pana la data si ora deschiderii ofertelor mostre similare pentru fiecare produs solicitat prin caietul de sarcini. Certificat SR EN ISO 9001 /2008 sau echivalent.Certificat SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer