Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia unei autoutilitare transport materiale cu masa totala maxim admisa de 3,5 tone


Detaliu pentru invitatia numarul 339207
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL TIMIS
Numar invitatie: 339207/12.11.2012
Denumire contract: Achizitia unei autoutilitare transport materiale cu masa totala maxim admisa de 3, 5 tone
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TIMISCod fiscal: 4358029, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Telefon: 0256406300, Fax: 0256406301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Romania, cod postal: 300034, telefon: +40 256406579, fax: +40 256406424, Email: [email protected] persoana de contact: DANIELA MARTINOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN TIMIS, B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Romania, cod postal: 300034, corp anexa etaj 2 camera E09, Email: [email protected] persoana de contact: DANIELA MARTINOV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia unei autoutilitare transport materiale cu masa totala maxim admisa de 3, 5 tone
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta: Achizitia unei autoutilitare de mica capacitate, usoara si rapida, destinata transportului de materiale si utilaje de interventie de mici dimensiuni si greutate mica pentru formatiunile de interventie la urgente civile aflate la dispozitia Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta
II.1.6) CPV: 34114100-0 - Vehicule de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2 419 lei. Garantia de participare se poate constitui, conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006: a)prin virament bancar in contul: RO71TREZ6215006XXX000339 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, CUI 4358029. in favoarea Autoritatii Contractante sau b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si prezentat-in original.In cazul in care garantia de participare se constituie prin Scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 14 ? Scrisoare de garantie bancara.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este de 1 209 lei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsaTermenul de valabilitate al garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate al ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 90 din H.G. Nr. 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.Garantia de buna executie va avea o perioada de valabilitatecel putin egala cu durata contractului.Garantia de buna executie se va elibera in conditiile art, 92, alin. (1) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Formular 1 - Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare2. Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Certificat de atestare fiscala (bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele4. Certificat de taxe si impozite locale (bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioar celei la care se depun ofertele5. Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura6. Formular 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta7. Formular 5 - Declaratie privind conflictul de interese conform art. 691 din O.U.G. nr.34/2006. Acest document se va prezenta inclusiv de eventualii subcontractanti sau terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in aprobarea bugetelor sunt cuprinse in anexa 1. atasata la documentatie.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: - Titu Bojin ? presedintele CJT- Marcel Marcu ? director executiv- Inspector Sef General de Brigada Benga Mihai ? ISU Banat- Lt. Col Bufu Viorel ? Sef Serviciu Logistic ISU Banat- Of Spec I Lt. Stratulat Ion ? ISU Banat- Daniela Martinov ? inspector principal, responsabil achizitii CJ Timis- Mircea Cepeu ? Sef Serviciu Logistic CJ Timis- Radu Serban ? Director Executiv Directia Administrarea Patrimoniului CJ TimisNote: (1) Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.(2) Formularele solicitate trebuie completate si prezentate, in original, in conformitate cu modelele din Sectiunea II ? Formulare, semnate si stampilate de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.(3) In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus, cu exceptia Formularului 4 prezentat doar de lider.(4) Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.(5) Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de o traducere autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei), din care sa rezulte: obiectul de activitate, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca operatorul economic nu se afla in incapacitate de plata.Documentul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, caz in care in etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului in original pentru conformitate.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit.Nota: (1) Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de minim 241 934 Lei Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, pentru anul respectiv 2009 ? 4, 2373; 2010 ? 4, 2099;2011 ? 4, 2379.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro in Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR pentru anii 2009, 2010 si 2011., 2.Prezentarea In copie a bilanturilor contabile pe ultimii 3 (trei) ani fiscali consecutivi incheiati de la data limita pentru depunerea ofertelor. Insotite de dovada depunerii si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la 1 si 2, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Operatorii economici in a caror tara nu este prevazuta publicarea bilanturilor contabile vor prezenta alte documente emise de autoritati competente, precum rapoarte de audit, rapoarte ale cenzorilor, etc.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Principalele furnizari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta un numar de maxim 2 documente/contracte/ procese verbale de receptie prin care sa confirme furnizarea de produse similare. Ofertantul va prezenta documente / informatii relevante dintr-un contract/ proces-verbal de receptie, contrasemnat de beneficiar, care sa confirme indeplinirea cerintelor solicitate si care sa contina date referitoare la: beneficiarulcontractului, tipul activitatilor prestate/bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat contractul.Documentele se vor prezenta in original sau copie?conform cu originalul?.Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie "conform cu originalul" si vor fi, insotite de o traducere autorizata in limba romana., 2.Subcontractare, 3.Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comunaIn cazul desemnarii ofertei comune castigatoare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita legalizarea asocierii.Se solicita prezentarea Acordurilor de Asociere sau a Scrisorilor preliminare de asociereSe solicita prezentarea Scrisorilor de imputernicire prin care membrii asocierii nominalizeaza Liderul asocierii., 4.Certificat de omologare tip emis de RAR, 5.Lista cu unitatile service pentru servicii de service in garantie de care dispune in Timisoara sau pe raza jud Timis ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ATASATA PREZENTEI INVITATII DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer