Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia unei instalatii de sterilizare automata si a unui sterilizator cu aer cald (etuva)


Detaliu pentru invitatia numarul 335082
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL ORASENESC TARGU BUJOR
Numar invitatie: 335082/10.09.2012
Denumire contract: Achizitia unei instalatii de sterilizare automata si a unui sterilizator cu aer cald (etuva)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL ORASENESC TARGU BUJORCod fiscal: 3346913, Adresa: ORAS TG. BUJOR, STR. E. GRIGORESCU, NR. 109, Targu Bujor, Telefon: 0236/340577, Fax: 0236/340985
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Eremia Grigorescu, Nr. 97, Localitatea Targu Bujor, Judetul Galati, Targu Bujor, Romania, cod postal: 805200, telefon: +40 236340577, fax: +40 0236340985, persoana de contact: Gheonea Victoria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din Strada Eremia Grigorescu, Nr. 97, Localitatea Targu Bujor, Judetul Galati.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia unei instalatii de sterilizare automata si a unui sterilizator cu aer cald (etuva)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unei instalatii de sterilizare automata si a unui sterilizator cu aer cald (etuva), inclusiv serviciile asociate: transportul produselor la sediul autoritatii contractante, instalarea si punerea in functiune a produselor si instruirea personalului utilizator.
II.1.6) CPV: 33191100-6 - Sterilizator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 483.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 1.855 Lei.[1] Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.[2] Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor.[3] In conformitate cu Legea nr. 346/2004, IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%. In acest sens se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor.[4] Garantia trebuie sa fie irevocabila.[5] Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.[6] Mod de constituire: a)Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va respecta Formularul nr. 11, din Sectiunea Formulare;b) Ordin de plata in contul autoritatii contractante: IBAN RO60TREZ3085041XXX000054, Trezoreria Tg. Bujor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita in oricare din formele prevazute de art. 90, alin. (1) ? (3) din HG nr. 925/2006.[1] In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.[2] In conformitate cu Legea nr. 346/2004, IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%. In acest sens se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor.[3] Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va fi cel putin egala cu durata contractului.[4] Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conditiile prevazute la art. 92, alin. (4) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: [1] Formular nr. 2 - Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006; nerespectarea acestei solicitari atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.[2] Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006; nerespectarea acestei solicitari atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.[3] Formular nr. 12 - Certificat de participare cu oferta independenta. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea sa la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.[4] Formular nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69'1 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la art. 69'1 din OUG nr. 34/2006; nerespectarea acestei solicitari atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Manager jr. FOTEA COSTEL, Director financiar ec. GHEONEA VICTORIA, Director medical dr. MOCANU IONEL.[5] Formular nr. 8 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.[6] Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice; certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.[7] Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala; certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formularele solicitate la punctele [1], [2], [3], [4] si[5] se depun in original si sunt disponibile la Sectiunea Formulare. Documentele solicitate la punctele [6] si [7] pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. [1] Certificat constatator in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata) emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului, conform codului CAEN, corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.[2] Aviz de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Aviz de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.[3] Autorizatie ISCIR pentru montare, instalare, reparare si service Instalatie de sterilizare automata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil, Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita completarea si depunerea in original a Formularului nr. 13 si Anexa ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare., Recomandari din partea altor beneficiari: Cel putin una., Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare - in original., Declaratie de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari impuse de acte normative., Certificari 97/43 CEE (echipamente sub presiune - generator si autoclava)- in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de persoana autorizata. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata prin referire la specificatii sau standarde relevante (ISO, CE sau declaratii de conformitate - in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de persoana autorizata): Certificate SMC in conformitate cu SR EN ISO 9001/2008 si SR EN ISO 13485/2004.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: 1) SEAP; 2) Site-ul autoritatii contractante; 3) Sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer