Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia unei masini CNC de infasurat arcuri


Detaliu pentru invitatia numarul 356324
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC Uzina Mecanica Cugir SA
Numar invitatie: 356324/06.12.2013
Denumire contract: Achizitia unei masini CNC de infasurat arcuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC Uzina Mecanica Cugir SACod fiscal: RO1769224, Adresa: str. 21 Decembrie 1989, nr. 1, jud. Alba, Cugir, Telefon: +40 258751991, Fax: +40 258754940
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 21 Decembrie 1989, nr. 1, jud. Alba, Cugir, Romania, cod postal: 515600, telefon: +40 258751991, fax: +40 258754940, persoana de contact: Dreghiciu Horatiu tel.+04736106985
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 21 Decembrie 1989, nr. 1, jud. Alba, Cugir, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Productia armamentului si munitiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia unei masini CNC de infasurat arcuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unei masini CNC de infasurat arcuri conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 42632000-5 - Masini cu comanda digitala pentru prelucrarea metalelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 2500 lei;In cazul garantiei depuse in alta valuta pentru calculul echivalentei se va utiliza cursul leu/valuta BNR de la data publicarii Invitatiei de participare; Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Forma de constituire : a) virament bancar; OP confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO36RNCB0009021502000001 deschis la banca BCR Cugir, cod fiscal RO 1769224 saub) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta (formularul 3).Pentru ofertantii incadrati in categoria IMM cuantumul garantiei este stabilit la jumatate in suma de 1250 lei , cu conditia ca acestia sa prezinte dovada incadrarii in aceasta categorie.In cazul neprezentarii dovezii incadrarii in categoria IMM (completarea, semnarea si prezentarea Formularului 12 din sectiunea Formulare), oferta va fi respinsa la deschidere in baza art.33, alineatul (3) litera b) din HG 925/2006 actualizata. In conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 1800 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie : a) virament bancar; OP confirmat de banca pana la data semnari contractului in contul RO36RNCB0009021502000001 deschis la banca BCR Cugir, cod fiscal RO 1769224b) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul 4)sau Garantia de buna executie se va constitui la jumatate cuntumul, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens. Nota: Ofertantul va preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularul 5 de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 6 de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006-Completarea Formularul 11 de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: Micu Romulus ? Director GeneralStanica Ioan ? Director EconomicAchim Vasile ? Director ComercialBordei Alexandru ? Presedintele comisiei de selectie oferteSimu Cristian ? membru; Ilici Angela- membru; Muntean Nicolae ? membru; Crinela Miclea ? membru; Dreghiciu Horatiu ? secretarul comisiei de selectie oferte4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu are datorii restante in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se va permite prezentarea de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor.5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa ca nu are datorii restante in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se va permite prezentarea de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 10 Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator vor fi actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" . Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original / copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, din care sa reiasa cifra de afaceri medie globala anuala din ultimii 3 ani. Pentru echivalare se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani, lista va contine cel putin un contract care prezinta livrari de produse similare in valoare de cel putin 180000 lei. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar. In caz contrar oferta va fi descalificata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Garantia
5
Descriere: Garantia oferita produsului
Termen de livrare
5
Descriere: Termen de livrare utilaj
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2013 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer