Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia unei Platforma hidraulica transportabila din Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Ungaria 2007-2013 5.1.1. - SalSaPrev/1001/318/2.4.2


Detaliu pentru invitatia numarul 336601
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Salonta
Numar invitatie: 336601/03.10.2012
Denumire contract: Achizitia unei Platforma hidraulica transportabiladinProgramul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Ungaria2007-20135.1.1. - SalSaPrev/1001/318/2.4.2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SalontaCod fiscal: 4593423, Adresa: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Telefon: 0259-373243, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Romania, cod postal: 415500, telefon: +40 0259-373243, persoana de contact: Groza Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Salonta, str.Republicii nr.1, jud. Bihor.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia unei Platforma hidraulica transportabiladinProgramul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Ungaria2007-20135.1.1. - SalSaPrev/1001/318/2.4.2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Platforma hidraulica transportabila? in cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Ungaria2007-20135.1.1. - SalSaPrev/1001/318/2.4.2
II.1.6) CPV: 42416000-5 - Ascensoare, schipuri, dispozitive de ridicare, scari si trotuare rulante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 2.000 leiIn cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM in conf. cu Legea nr. 346/2004, pentru a beneficia de reducerea de 50%, va atasa garantiei de participare si declaratia de incadrare in categoria IMM.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) ordin de plata, in contul RO39TREZ0835006XXX000030, deschis la Trezoreria Municipiului Salontab) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractanteScrisorile de garantie vor fi eliberate de o banca din Romania, sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.c) achitarea sumei la casieria Primariei municipiului Salontad) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.- Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original) prezentata in partea exterioara a plicului, nu va fi deschisa si va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere, conform art. 33 alin. 3 din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a contractului / 5 % pentru IMM, si se va putea constitui: 1. scrisoare de garantie bancara, conform Formulr nr. 21.2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractanteRestituirea garantiei de buna executie se facein conditiile art. 92 al. 1 din HG 925/2006 astfel: In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Dovada neincadrarii la prevederile art. 180, 181 siart. 69?1 din OUG 34/2006.Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute in prezentul capitol utilizand modelele din sectiunea ?FORMULARE? din Documentatia deatribuire. Formularele si declaratiile criteriul astfel: Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006, declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazutede art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de participare cu oerta independenta conf. Ord. 314/2010. Formular 5.- documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana;orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertelor si se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata conform cu originalul.Conform art. 69^1 din OUG 34/2006 , persoanele cu funtii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Torok Laszlo ? Primar, Illyes Lajos - Viceprimar si consilieri locali care aproba bugetul: Kiss Erno, Nagy Ileana, Syabo Sandor, Cseke Sandor, Patocs Julia-Anamaria, Szemes Sandor-Ferencz, Nagy Arpad, Szasz denes-Albert, Horvath Janos, Szijjarto Szilard, Gali Terezia, Balogh Peter, Boit Nicolaie-Ioan, Buz Ramona-angela, Vesa Ioan, Sala Razvan-SergiuCertificat de Atestare Fiscala. Se va prezenta un formular emis de Administratia Finantelor Publice, in original sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul? din care sa rezultate obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.ala eliberat de Administatia Finantelor Publice, privind datoriile fata de bugetul de stat.Certificat de Atestare Fiscala eliberat deDirectiaImpozite si Taxe Locale , privind datoriile fata de bugetul local.Se va prezenta un formular emisDirectiaImpozite si Taxe Locale , in original sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul? din care sa rezultate obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Dovada faptului ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza executia sau comercializarea produsului ce face obiectul achizitiei publice.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul , contabil pe anul 2011., Cifra de afaceri care vizeaza activitatea dinultimii 3 ani, 2009, 2010, 2011, nu se solicita o suma minima.Din fisa de informatii generale sa rezulte sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor produse similare livrate in ultimi 3 ani , confprm art. 188 (1) din OUG 34/2006., Dovada executarii in ultimii 3 ani aunui contract avand caobiect produse similare cu cele care fac obiectul procedurii, cu o valoare minima sau egala cu 112.000 lei fara T.V.A., Se vor pezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;, conform art. 188 ind. 1 lit.b din OUG 34/2006. Dovada asigurarii managementului calitatii .ISO 9001:2008.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer