Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia unui sistem telecine de scanare ,cu rezolutie minimum 2K, a filmelor cinematografice


Detaliu pentru invitatia numarul 318021
Autoritate contractanta
ARHIVA NATIONALA DE FILME
Cod de identificare fiscala: 18119242
Adresa: str.SABARULUI nr.2, Jilava
Telefon: 0214501267
Fax: 0214501267
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitia unuisistem telecine de scanare , cu rezolutie minimum 2K, a filmelor cinematografice
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 48329000-0 - Sistem de prelucrare a imaginilor si de arhivare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizarea unui sistem de scanare cu rezolutie de minimum2K a filmelor cinematografice
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.11.2011 11:12
Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: sos. Sabarului, nr.2, Jilava Ilfov
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2011 11:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sos. Sabarului, nr.2, Jilava, Ilfov
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
Valoare estimata: 504, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea -formular 6;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-formular 7;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69alin.1 -formular 9;Certificat participare la licitatie cu oferta independenta-formular 8;
-Certificat privind obiectul de activitate-emis ONRC;
-Certificat de atestare fiscala, valabil, eliberat de ANAF;
-Documente privind forma de inregistrare -pentru persoanele straine;
-Fisa informatii generale-formular 2;
- Bilant contabil la data 31.12.2010;
-Experienta similara-formular 4;
-Toate solicitarile din Fisa de date - sectiunea III.2)
SEAP.Garantia de participare 5040 ron( 50% pentru IMM).
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer