Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA UNUI APARAT RADIOLOGIC FIX


Detaliu pentru invitatia numarul 346515
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE BOLI INFECTIOASE PLOIESTI
Numar invitatie: 346515/13.05.2013
Denumire contract: ACHIZITIA UNUI APARAT RADIOLOGIC FIX
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE BOLI INFECTIOASE PLOIESTICod fiscal: 12533309, Adresa: B-DUL REPUBLICII, NR. 271, Ploiesti, Telefon: +40 44533441, Fax: +40 44536637
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL REPUBLICII, NR. 271, Ploiesti, Romania, cod postal: 100072, telefon: +40 44533441, fax: +40 44536637, persoana de contact: CRISTINA ALEXE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE BOLI INFECTIOASE PLOIESTI, B-DUL REPUBLICII, NR. 271
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA UNUI APARAT RADIOLOGIC FIX
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA UNUI APARAT RADIOLOGIC FIX CONFORM CSIETULUI DE SARCINI.
II.1.6) CPV: 33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 460, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cunatum de 9200 lei. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara de asigurari, care se prezinta in original in contul de virament bancar RO48TREZ5215041XXX000256, deschis la Trezoreria Ploiesti.In cazul respingerii de catre CNSC a unei eventuale contestatii formulate de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare o suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 278^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care un ofertant va dori sa depuna garantia de participare in valuta, data echivalenta leu/valuta va fi cu 3 zile inainte de data de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Cont: RO48TREZ5215041XXX000256, deschis la Trezoreria Ploiesti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea - formular 1;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - formular 2;
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 3;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - formular 4. - Persoanele cu functie de decizie - manager-Dr. Visean Catalin, Director Medical -Dr. Oprea Maria, Director Financiar Contabil - Ec. Profira Gabriela; membrii comisiei de evaluare - Dr. Vuta Claudia, Jr. Raducu Daniela, Ec. Alexe Cristina.-declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 5;
-certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".-certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-eliberat de autoritatea locala pe raza careia operatorul economic are sediul principal, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". -aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii - conformLegii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale, republicata si actualizata, si OMS 1636/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 176/2000. Se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul".-certificat de conformitate CE emis de un organism notificat sa declaratie de conformitate CE;
-autorizatie de securitate radiologica emisa de CNCAN;
-autorizatie de furnizare pentru produsul respectiv, emisa de CNCAN. Se vor prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". -se va prezenta certificatul in copie lizibila.-Toate certificatele si autorizatiile trebuie sa fie in termen de valabilitate.Pentru persoanele fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul".-pentru persoanele fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie "conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri pentru ultimii trei ani de activitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: --Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer