Achizitie publica - Achizitia unui ecograf doppler color
Detaliu pentru invitatia numarul 336654
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336654/04.10.2012
Denumire contract: Achizitia unui ecograf doppler color
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL ORASENESC TARGU BUJORCod fiscal: 3346913, Adresa: ORAS TG. BUJOR, STR. E. GRIGORESCU, NR. 109, Targu Bujor, Telefon: 0236/340577, Fax: 0236/340985
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Eremia Grigorescu, Nr. 97, Targu Bujor, Romania, cod postal: 805200
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Eremia Grigorescu, Nr. 97, Targu Bujor, Romania, cod postal: 805200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia unui ecograf doppler color
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui ecograf doppler color, inclusiv serviciile asociate: transportul produsului la sediul autoritatii contractante, instalarea si punerea in functiune a produsului si instruirea personalului utilizator.
II.1.6) CPV: 33112310-4 - Doppler color (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 1.210 Lei.[1] Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.[2] Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor.[3] In conformitate cu Legea nr. 346/2004, IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%. In acest sens se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor.[4] Garantia trebuie sa fie irevocabila.[5] Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.[6] Mod de constituire: a)Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va respecta Formularul nr. 9, din Sectiunea Formulare;b) Ordin de plata in contul autoritatii contractante: IBAN RO60TREZ3085041XXX000054, Trezoreria Tg. Bujor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita in oricare din formele prevazute de art. 90, alin. (1) din HG nr. 925/2006.[1] In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.[2] In conformitate cu Legea nr. 346/2004, IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%. In acest sens se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor.[3] Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va fi cel putin egala cu durata contractului.[4] Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conditiile prevazute la art. 92, alin. (4) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: [1] Formular nr. 2 - Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006; nerespectarea acestei solicitari atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.[2] Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006; nerespectarea acestei solicitari atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.[3] Formular nr. 10 - Certificat de participare cu oferta independenta. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea sa la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.[4] Formular nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69'1 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la art. 69'1 din OUG nr. 34/2006; nerespectarea acestei solicitari atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Presedinte comisie manager jr. Cucu Doina, membru director financiar ec. Gheonea Victoria, membru director medical dr. Mocanu Ionel, ordonator principal primar Gidei Laurentiu Viorel.[5] Formular nr. 6 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.[6] Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice; certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.[7] Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala; certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formularele solicitate la punctele [1], [2], [3], [4] si[5] se depun in original si sunt disponibile la Sectiunea Formulare. Documentele solicitate la punctele [6] si [7] pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. [1] Certificat constatator in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata) emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului, conform codului CAEN, corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.[2] Aviz de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Aviz de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita completarea si depunerea in original a Formularului nr. 11 si Anexa ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare., Recomandari din partea altor beneficiari pentru bunuri similare: Se solicita prezentarea a cel putin o recomandare pentru pentru bunuri similare (de la unitatile specificate in declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani)., Document/contract/proces verbal de receptie care sa certifice furnizarea de bunuri similare: Se solicita prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie care sa certifice furnizarea de bunuri similare., Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare - in original., Certificari conform Directivei 93/42 CEE privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata si de punere in functiune a dispozitivelor medicale - in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de persoana autorizata. Certificate SM Calitate conform SR EN ISO 9001 sau echivalente - in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de persoana autorizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: 1) SEAP; 2) Site www.spitaltgbujor.ro; 3) Direct de la sediu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 10:10